Author Topic: [BETA] Koersen S3  (Read 5119 times)

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Beta Koersen S3
« Reply #30 on: February 07, 2019, 07:06:19 PM »
Helaas, pech in sectie 4. Daardoor niet mee en maar 9e met Engels.

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4923
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Beta Koersen S3
« Reply #31 on: February 07, 2019, 07:27:30 PM »
etappe 1 PN ;
Dit ging bijzonder goed voor Pierre die (zoals van tevoren verwacht) alleen maar een knecht had in s1.
Ik denk dat hij mazzel heeft vanwege de aparte lopende vlaksecties in deze beta versie waar bijna niemand lost. Want met zijn 24 vlak (en lage techniek en lage teamwork) en hele harde wind, loste hij niet in s1 en hij kwam zelfs terug na de heuvelsectie in de vlakke s3 met 0 EP zonder extra knechtenbonus. Dus halverwege de koers zat hij in de kopgroep van 19 renners.
Uiteindelijk een mooie 14e plaats voor Pierre, met een actief wind icoontje, misschien dat het daarom zo onverwacht goed ging.

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Beta Koersen S3
« Reply #32 on: February 07, 2019, 07:32:36 PM »
etappe 1 PN ;
Dit ging bijzonder goed voor Pierre die (zoals van tevoren verwacht) alleen maar een knecht had in s1.
Ik denk dat hij mazzel heeft vanwege de aparte lopende vlaksecties in deze beta versie waar bijna niemand lost. Want met zijn 24 vlak (en lage techniek en lage teamwork) en hele harde wind, loste hij niet in s1 en hij kwam zelfs terug na de heuvelsectie in de vlakke s3 met 0 EP zonder extra knechtenbonus. Dus halverwege de koers zat hij in de kopgroep van 19 renners.
Uiteindelijk een mooie 14e plaats voor Pierre, met een actief wind icoontje, misschien dat het daarom zo onverwacht goed ging.


Liep dat bij CFF2 dan anders? Ik vind het eigenlijk alleen maar logisch dat hier bijna niemand lost in s1, niemand zet hier EP in in s1.

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4923
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Beta Koersen S3
« Reply #33 on: February 07, 2019, 07:33:38 PM »
Mooie overwinning met Hoffmann, WiC, iedereen weet nu weer waarom hij met een gouden fiets koerst.  :)

Rico

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 320
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
Re: Beta Koersen S3
« Reply #34 on: February 07, 2019, 07:40:03 PM »
Deringa hoeft na deze etappe ook niet meer te rusten voor de rest van de ronde. Onnodig energie verbruikt in s1 en daarna om merkwaardige redenen mijn knecht verloren, dus eindigt hij ergens in de achterhoede, ver achter Hoffmann. Hopelijk heeft Deringa er in de Giro meer zin in...

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4923
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Beta Koersen S3
« Reply #35 on: February 07, 2019, 07:42:39 PM »
Liep dat bij CFF2 dan anders? Ik vind het eigenlijk alleen maar logisch dat hier bijna niemand lost in s1, niemand zet hier EP in in s1.
Ja, met maximale streepjes wind en veel ongeschikte én heel veel ongezonde renners, zou je zeker een echte schifting verwachten in s1.
Het peleton was 96 renners groot in s1, dat is bijna de helft van alle renners.
En de stelling dat niemand hier EP in zet in s1, dat is niet juist.
Je bedoelt misschien dat kopmannen die geschikt zijn voor deze etappe geen EP inzetten in s1 ondanks de maximale wind.

AJFactoryCycling

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 113
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
Re: Beta Koersen S3
« Reply #36 on: February 07, 2019, 07:52:50 PM »
Congrats VM!

Bloomberg prima 5e, ik kon geen geschikte knecht meenemen, om die reden zat Goodman in s3 al alleen. Dat is 1 sectie te vroeg :P

Eens met @vos, de schifting in s1 is hier veel minder groot dan in CFF2. Ik had in deze rit ook een kleinere groep verwacht in s1.

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 413
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: Beta Koersen S3
« Reply #37 on: February 07, 2019, 07:57:40 PM »
Geen punten in de eerste rit!!We reden in een 22222 ??? ??? ;D

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: Beta Koersen S3
« Reply #38 on: February 07, 2019, 08:43:03 PM »
Dank je allemaal! Mooie solo-overwinning. Ik had met deze wind overigens ook meer vuurwerk verwacht in s1.

Toch denk ik niet dat ik met Hoffmann echt voor het klassement kan gaan. Deze Parijs-Nice ligt hem een stuk minder dan die van vorig seizoen.

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4923
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Beta Koersen S3
« Reply #39 on: February 08, 2019, 03:38:49 PM »
etappe 2 PN :
Michel finisht als 11e en Pierre finisht buiten de punten op een 36e plaats.

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4923
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Beta Koersen S3
« Reply #40 on: February 08, 2019, 10:15:19 PM »
etappe 3 PN ;
Overwinning van Dallas8)

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4923
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Beta Koersen S3
« Reply #41 on: February 09, 2019, 07:33:51 AM »
etappe 4 PN ;
kopman Henderson 6e en vrije rol Palachev 11e.

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Beta Koersen S3
« Reply #42 on: February 09, 2019, 08:54:26 AM »
Blij met de podiumplek van Mugnier, maar aan GinneR gefeliciteerd met het overnemen van de leiding. Spannend vanavond!

Fingolfin

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 69
  • Noldor 3h
    • View Profile
Re: Beta Koersen S3
« Reply #43 on: February 09, 2019, 11:55:37 AM »
Zeer slecht gereden en dus maar een 7e plek, jammer zat meer in :(

AJFactoryCycling

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 113
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
Re: Beta Koersen S3
« Reply #44 on: February 09, 2019, 12:09:28 PM »
Mooi om te zien dat de NL'ers zo goed gaan deze PN. Succes in de laatste rit GinneR. Vos nog congrats met je ritzege.

Voor mij gaat er mss nog een top 10 plek in het AK inzitten met Bloomberg, maar veel meer ook niet. Ik wist vooraf dat PN niet mijn ronde zou worden, ik kijk meer uit naar de kleine rondes nu gaan komen. In de Tirreno ga ik voor ritzeges, ik zie daar 4 kansen, het wordt wel eens tijd om mijn eerste ritzege binnen te halen :P