Author Topic: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?  (Read 13655 times)

Rico

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 320
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #285 on: October 01, 2019, 08:15:00 PM »
Wat betreft de renners van IKIBASQUE ; die worden allemaal verkocht op de 1e dag van het nieuwe seizoen.
Dus dan is iedereen rijk en kan je meebieden.
Travin en veel anderen zullen voor mij onbetaalbaar zijn, want na de CFF Cup poging bijna geen geld meer in kas.
Dus die ongeveer 5.65 M die ik erbij krijg in het tussenseizoensweekend zal bij lange na niet genoeg zijn.

Klopt. Er gaan echt tientallen miljoenen voor zijn toprijders worden neergelegd. Ik ga met mijn 14 Mio ook niks kunnen beginnen.

Jij hebt toch ook juist geen behoefte aan vlak-kasseirijders? Ik denk dat niet al zijn renners voor meer dan 14mln zullen gaan trouwens, het blijven renners die inzetbaar zijn in een beperkt aantal races.

Ik snap wel dat het vervelend voor je is dat deze renners nu verspreid worden trouwens...

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #286 on: October 01, 2019, 08:37:42 PM »
Nou, dat was geen beste Vuelta en zeker geen goede slotrit. Als je knecht het bijna net zo goed doet als je kopman heb je duidelijk iets niet goed gedaan (het TK en de mindere vorm hadden minder invloed dan gedacht).

Nu dus Lombardije om me definitief in 1a te houden. Op het moment van inschrijven was eerst Perec 5e favoriet en daarna Sikkens. Ze zijn er nu wel uit verdwenen, maar ze kunnen nog wel de nummer 4 en 5 uitdagen.

Zatarra

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 671
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #287 on: October 01, 2019, 09:01:10 PM »
Wat betreft de renners van IKIBASQUE ; die worden allemaal verkocht op de 1e dag van het nieuwe seizoen.
Dus dan is iedereen rijk en kan je meebieden.
Travin en veel anderen zullen voor mij onbetaalbaar zijn, want na de CFF Cup poging bijna geen geld meer in kas.
Dus die ongeveer 5.65 M die ik erbij krijg in het tussenseizoensweekend zal bij lange na niet genoeg zijn.

Klopt. Er gaan echt tientallen miljoenen voor zijn toprijders worden neergelegd. Ik ga met mijn 14 Mio ook niks kunnen beginnen.

Jij hebt toch ook juist geen behoefte aan vlak-kasseirijders? Ik denk dat niet al zijn renners voor meer dan 14mln zullen gaan trouwens, het blijven renners die inzetbaar zijn in een beperkt aantal races.

Ik snap wel dat het vervelend voor je is dat deze renners nu verspreid worden trouwens...

Klopt, ik heb ze niet nodig, in principe. Maar timing van de verkoop is jammer, haha. Ik ga een zwaar seizoen hebben volgend seizoen.

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #288 on: October 01, 2019, 09:53:56 PM »
De kansen op behoud in 1a zijn erg klein. De Vuelta ging goed met een 7e en 18e plek. Vooraf niet verwacht. Maar het is vermoedelijk niet genoeg of ik moet 2 mega uitslagen rijden in Lombardije en op het WK. Dat verwacht ik echter niet.

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4972
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #289 on: October 01, 2019, 10:17:16 PM »
Ik snap wel dat het vervelend voor je is dat deze renners nu verspreid worden trouwens...
Het is afwachten voor Zatarra of dat vervelend is.
Als die renners verspreid worden over teams die in lager divisies zitten, dat zou heel gunstig zijn voor Zatarra.
Daarbij opgemerkt dat de kans groot is dat er heel veel aan 1A managers verkocht gaan worden, dat zou inderdaad heel ongunstig zijn.
Een klein voordeel van deze verspreiding zou ook kunnen zijn dat een aantal niet meer optimaal getraind worden in andere teams (maar dat is ook afwachten), en bij IKIBASQUE worden ze altijd top getraind. In CFF2 had hij al een aantal keren zulke supergoede opleidingen.
« Last Edit: October 01, 2019, 10:37:00 PM by Vos »

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4972
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #290 on: October 01, 2019, 10:25:07 PM »
etappe 10 Vuelta :
Een 5e plaats voor Engelberts. Dat is een mooie afsluiter van deze grote ronde.
Miorlin was maar in 3 etappes de kopman, en vooraf dacht ik dat hij ongeschikt was voor het AK.
Maar ik zie dat hij 22e wordt in het AK, op maar 7sec. van de nr20 en op maar 9sec. van de nr19.

Vuelta winnaar Roethlisberger behoudt zijn voorsprong van maar 0:05" op Kemperman.
En een zeer knappe prestatie van Paraje (BLOEM) die in de slot etappe nog het podium haalt.
Proficiat Mitte ! Ook met het behalen van de ambitieuze top 4 AK sponsordeal. Dat zal een mooi bedrag zijn, neem ik aan.
« Last Edit: October 01, 2019, 10:28:06 PM by Vos »

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 414
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #291 on: October 02, 2019, 05:51:08 AM »
Quote
Vuelta winnaar Roethlisberger behoudt zijn voorsprong van maar 0:05" op Kemperman.
En een zeer knappe prestatie van Paraje (BLOEM) die in de slot etappe nog het podium haalt.
Proficiat Mitte ! Ook met het behalen van de ambitieuze top 4 AK sponsordeal. Dat zal een mooi bedrag zijn, neem ik aan.

Dank je Vos, ik had ook niet gedacht om VanVliet nog te kunnen bijhalen, wat het bedrag van de deal betreft: dit is aan de lage kant nl.500 000. In de Giro was top 8 voldoende voor 1 milj.

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #292 on: October 02, 2019, 08:10:42 AM »
Lombardije was een verrassend goede rit. 9e voor Cloux en nog een 21e en 27e plek voor mijn vrije rollen. Met zo'n resultaat op het wk wordt behoud nog mogelijk. Ik vermoed alleen dat ik 31e ga worden :]

Zatarra

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 671
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #293 on: October 02, 2019, 10:25:48 AM »
Lombardije was een verrassend goede rit. 9e voor Cloux en nog een 21e en 27e plek voor mijn vrije rollen. Met zo'n resultaat op het wk wordt behoud nog mogelijk. Ik vermoed alleen dat ik 31e ga worden :]

Je hebt ook nog te maken met Facha Bartolo en Teametal die nu onder jou staan, maar na WK tijdrijden jou voorbij gaan. Die rijden met 5 renners natuurlijk dik in de 1000 punten.

Zatarra

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 671
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #294 on: October 02, 2019, 07:13:20 PM »
Pff... gaat ontzettend spannend worden voor handhaving.

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #295 on: October 02, 2019, 08:00:37 PM »
Ha ja, ik moet top 5 rijden morgen wil ik een kansje hebben. Nou is Pedersen afgelopen weekend wereldkampioen geworden, zon stunt denk ik niet dat ik kan maken. Neemt niet weg dat ik vol valse hoop aan de start ga staan!

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4972
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #296 on: October 02, 2019, 09:09:53 PM »
WK tijdrijden :
Een formidabele uitslag van Bogarde, zelfs bijna op het podium, hij wordt 4e8)

Blijkbaar ligt deze tijdrit hem heel goed én had hij veel geluk want hij kon geen favorieten uitdagen. (de nr11 maar 2 sec. langzamer)
Hij reed wel met 99/100 + TK, maar ik had dit keer geen nieuw personeel aangeschaft voor de laatste 3 races.
Dat gebrek aan goed personeel was te zien in Lombardije, waar Thompson maar als 28e finishte.
Voor het WK op de weg heb ik geen renners, en ik had verwacht dat Bogarde nu 15e of zoiets zou worden. Dus vooraf onnodig om goede randvoorwaarden te creëren. En maar goed dat de wereldkampioen TT met dik verschil van 0:12" wint van Bogarde, anders zou ik achteraf spijt kunnen hebben van de keuze om niet te investeren in randvoorwaarden.

Momenteel een 13e plaats in het SK, mijn team is flink gestegen tegen het einde van het seizoen.
Het punten totaal gaat 27 puntjes minder worden dan vorig seizoen, dus dat is zo een beetje gelijk gebleven.

Gelukkig doet mijn team niet mee aan de degradatie strijd, die zo te zien ongekend spannend is met nog maar 1 race te gaan.
Succes aan ieder die strijdt voor handhaving.

Congratulations to Flyvende_hjul, I think it is already sure he will be the new 1A champion (again). 8)

MoleM

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 101
  • Cycling101 (2a)
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #297 on: October 02, 2019, 11:04:46 PM »
en morgen zullen we eindelijk ook weten wie Bentinck gaat opvolgen

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4972
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #298 on: October 02, 2019, 11:12:52 PM »
Het is ook interessant om te zien wie er de nr2 Engelberts (SPORTLIFE) en de nr1 Walkins (SaulSalinasteam) gaan opvolgen.
Maar het klopt, MoleM, morgen zullen we ook weten wie de bronzen medaille gaat pakken.  ;)

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #299 on: October 03, 2019, 06:33:42 AM »
Pech in s1 en daarmee niet meer in de 1e groep. Helaas, tot volgend seizoen. Ik ga ff jojoen.

Gefeliciteerd aan iedereen die mooie resultaten heeft gehaald!