Author Topic: [Nederland] Analyse 22-jarigen  (Read 4179 times)

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: [Nederland] Analyse 22-jarigen
« Reply #45 on: January 25, 2020, 08:12:34 PM »
NT-Lijsten U23, Seizoen 7, NT-Rit 3.

Vandaag een update van onze Nederlandse talenten <23 jaar.


Bos

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 187
  • Bos - 2D
    • View Profile
Re: [Nederland] Analyse 22-jarigen
« Reply #46 on: January 26, 2020, 11:54:49 AM »
Ik ben begin dit seizoen pas begonnen met kassei-training, dus wat dat betreft zouden ze een wat snellere groei moeten meemaken dan de landgenoten bij andere teams.
Enkel een vraagje, ik zie dat Daelman als 19-jarige er al tussen staat. Staat Vianen er net onder? Is hij de 2e 19-jarige? Hij heeft namelijk een iets lager talent dan Daelman, dus denk er dan wel aan hem weg te doen, ik zit namelijk al vol.

Bos

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 187
  • Bos - 2D
    • View Profile
Re: [Nederland] Analyse 22-jarigen
« Reply #47 on: January 28, 2020, 11:54:32 PM »
Dusssssss......?
Reactivatie van het forum?

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: [Nederland] Analyse 22-jarigen
« Reply #48 on: January 29, 2020, 12:02:43 AM »
Dusssssss......?
Reactivatie van het forum?

Ik moet dat op de laptop nakijken en afgelopen 2 dagen heb ik alleen via mobiel ingelogd. Drukke dagen op het werk en privé. Nog even geduld aub...

Je reactie vind ik op deze manier overigens niet heel sympathiek overkomen, niet echt nodig als je het mij vraagt. ???
« Last Edit: January 29, 2020, 12:06:26 AM by WinterIsComing »

Bos

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 187
  • Bos - 2D
    • View Profile
Re: [Nederland] Analyse 22-jarigen
« Reply #49 on: January 29, 2020, 10:04:53 AM »
Dusssssss......?
Reactivatie van het forum?

Ik moet dat op de laptop nakijken en afgelopen 2 dagen heb ik alleen via mobiel ingelogd. Drukke dagen op het werk en privé. Nog even geduld aub...

Je reactie vind ik op deze manier overigens niet heel sympathiek overkomen, niet echt nodig als je het mij vraagt. ???

Zo serieus hoef je het niet op te vatten, waren meer je eigen woorden over het posten van lijsten toen je je aanmeldde voor “the job”, zal er volgende keer een smiley bijzetten ;)

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: [Nederland] Analyse 22-jarigen
« Reply #50 on: January 29, 2020, 10:27:19 AM »
Dusssssss......?
Reactivatie van het forum?

Ik moet dat op de laptop nakijken en afgelopen 2 dagen heb ik alleen via mobiel ingelogd. Drukke dagen op het werk en privé. Nog even geduld aub...

Je reactie vind ik op deze manier overigens niet heel sympathiek overkomen, niet echt nodig als je het mij vraagt. ???

Zo serieus hoef je het niet op te vatten, waren meer je eigen woorden over het posten van lijsten toen je je aanmeldde voor “the job”, zal er volgende keer een smiley bijzetten ;)

Ik weet dat het mijn eigen woorden waren, vandaar dat ik het ook opvatte als een sneer. Na 2 drukke dagen met allerlei gedoe zat ik daar gisterenavond even niet op te wachten, en reageerde ik dus ook wat primair. Een smiley kan inderdaad wonderen doen  :)
All is well...

Weet in ieder geval dat je bericht is gelezen en dat ik er in de loop van de dag op terug kom.

Bos

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 187
  • Bos - 2D
    • View Profile
Re: [Nederland] Analyse 22-jarigen
« Reply #51 on: January 29, 2020, 11:22:08 AM »
Top  :D :D :D

Aurora Australis

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 866
  • Australian born, Australian crazed
    • View Profile
Re: [Nederland] Analyse 22-jarigen
« Reply #52 on: January 29, 2020, 11:29:29 AM »
What I can say WiC, I wish I could sneak off with a few of those 22 year old sprinters for Australia.  Sam & Arno are normal enough names for down under.

Bos

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 187
  • Bos - 2D
    • View Profile
Re: [Nederland] Analyse 22-jarigen
« Reply #53 on: February 03, 2020, 06:19:28 PM »
Dusssssss......?
Reactivatie van het forum?

Ik moet dat op de laptop nakijken en afgelopen 2 dagen heb ik alleen via mobiel ingelogd. Drukke dagen op het werk en privé. Nog even geduld aub...

Je reactie vind ik op deze manier overigens niet heel sympathiek overkomen, niet echt nodig als je het mij vraagt. ???

Zo serieus hoef je het niet op te vatten, waren meer je eigen woorden over het posten van lijsten toen je je aanmeldde voor “the job”, zal er volgende keer een smiley bijzetten ;)

Ik weet dat het mijn eigen woorden waren, vandaar dat ik het ook opvatte als een sneer. Na 2 drukke dagen met allerlei gedoe zat ik daar gisterenavond even niet op te wachten, en reageerde ik dus ook wat primair. Een smiley kan inderdaad wonderen doen  :)
All is well...

Weet in ieder geval dat je bericht is gelezen en dat ik er in de loop van de dag op terug kom.

Tsja WIC, wat kan ik er nog op zeggen?
Een antwoord en ook nieuwe lijsten heb ik nog niet gezien.

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: [Nederland] Analyse 22-jarigen
« Reply #54 on: February 03, 2020, 08:43:00 PM »
Oeps, my bad... Punt is dat ik dit spel met name per mobiele telefoon speel, en de lijsten op de prive-laptop staan. Die gebruik ik doorgaans alleen in de weekenden. Afgelopen weekend had ik heen tijd voor nieuwe lijstjes, vandaar dat ik deze topics ook niet meer gezien heb en mijn belofte aan jou vergeten.

Ten tijde van het plaatsen van overzicht, stond Vianen op de 20e plaats op kasseivlak, ruim 2 GV-punten achter op Daelman.
« Last Edit: February 05, 2020, 08:24:37 AM by WinterIsComing »

Bos

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 187
  • Bos - 2D
    • View Profile
Re: [Nederland] Analyse 22-jarigen
« Reply #55 on: February 05, 2020, 05:11:23 PM »
Dank je