Author Topic: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?  (Read 13659 times)

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #30 on: August 19, 2019, 04:10:47 PM »
Bedankt allemaal :)

Hallo! We zijn er weer. Verbeek zorgt voor een droomstart.
Wow, unieke prestatie. Ik ben benieuwd of iemand je dit ooit nog na gaat doen, winnen met een renner die jonger is dan de rest van het veld / 24... en dat ook nog met klaarblijkelijk slechte vorm.
Nu de vervolgvraag, wat kan Verbeek in het algemeen klassement?

Zal vast nog wel eens gebeuren, vind het leuk dat ik de eerste ben en er nog geen 22 jarige een rit gewonnen heeft :p.

Klassementsambities heb ik ook. De manager die hem als eerste gespot heeft is altijd fan geweest van sprinters ;). Een mooi eindschot heeft hij dan ook. Hoe ver we gaan komen weet ik niet. Hij krijgt alle steun de komende ritten.

Spammie

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 420
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #31 on: August 19, 2019, 07:19:28 PM »
Morgen is het weer jouw beurt om te winnen Sjiz ;)

GinneR

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 675
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #32 on: August 19, 2019, 08:19:39 PM »
Gefeliciteerd Spammie en Sjiz, mooie start voor beiden... toch lekker om direct te kunnen winnen!
Morgen de beurt aan een andere nederlander  :P

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #33 on: August 19, 2019, 08:22:10 PM »
Morgen is het weer jouw beurt om te winnen Sjiz ;)

Feli! Verwacht morgen niet zomaar te winnen. Maar we gaan er voor :p

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #34 on: August 20, 2019, 07:24:02 AM »
Te veel risico. Moet nog ff wennen dat dat niet hoeft met Verbeek nu. Nog wel 9e in het AK. Dat gaan we proberen vast te houden ondanks de 37 seconde die ik verlies.

Zatarra

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 671
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #35 on: August 20, 2019, 09:20:21 AM »
Te veel risico. Moet nog ff wennen dat dat niet hoeft met Verbeek nu. Nog wel 9e in het AK. Dat gaan we proberen vast te houden ondanks de 37 seconde die ik verlies.

Ik ook teveel risico met Rassier, dus de 35e plaats (t.o.v. de 14e in etappe 1) is een vergelijkbaar verschil. Ik heb me iets te veel laten leiden door het succes van Verbeek en 't windicoontje over het hoofd gezien :P.

Oh, trouwens, al 5 pulls mogen doen dit seizoen (zoals iedereen); maar ééntje boven de 800 loon (ja ja: 803) en die 60 heuvel, 3 kasseien. Tjah. Nee, het zit nog niet mee...

Spammie

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 420
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #36 on: August 20, 2019, 09:53:45 AM »
Morgen is het weer jouw beurt om te winnen Sjiz ;)

Feli! Verwacht morgen niet zomaar te winnen. Maar we gaan er voor :p
Ook een nieuwe realiteit, als je het nu verprutst krijgt iedereen dan te zien. Verbeek behoort dus blijkbaar al tot de top 10 renners voor dit soort ritten  :o

Zatarra

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 671
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #37 on: August 20, 2019, 10:04:32 AM »
Morgen is het weer jouw beurt om te winnen Sjiz ;)

Feli! Verwacht morgen niet zomaar te winnen. Maar we gaan er voor :p
Ook een nieuwe realiteit, als je het nu verprutst krijgt iedereen dan te zien. Verbeek behoort dus blijkbaar al tot de top 10 renners voor dit soort ritten  :o

Haha, inderdaad; zodra je renner furore heeft gemaakt, staat er een spot op. Niemand weet bijvoorbeeld meer wie het WK vorig seizoen heeft gewonnen, maar dat Bentinck 3e was, weet iedereen :)-.

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #38 on: August 20, 2019, 11:42:20 AM »
Morgen is het weer jouw beurt om te winnen Sjiz ;)

Feli! Verwacht morgen niet zomaar te winnen. Maar we gaan er voor :p
Ook een nieuwe realiteit, als je het nu verprutst krijgt iedereen dan te zien. Verbeek behoort dus blijkbaar al tot de top 10 renners voor dit soort ritten  :o


Die conclusie is wel heel snel genomen. De resultaten zijn natuurlijk afhankelijk van de ingeschreven renners en de renners die natuurlijk op dit moment in 1A rijden

GinneR

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 675
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #39 on: August 20, 2019, 12:03:49 PM »
Morgen is het weer jouw beurt om te winnen Sjiz ;)

Feli! Verwacht morgen niet zomaar te winnen. Maar we gaan er voor :p
Ook een nieuwe realiteit, als je het nu verprutst krijgt iedereen dan te zien. Verbeek behoort dus blijkbaar al tot de top 10 renners voor dit soort ritten  :o


Die conclusie is wel heel snel genomen. De resultaten zijn natuurlijk afhankelijk van de ingeschreven renners en de renners die natuurlijk op dit moment in 1A rijden

En er zijn ook renners die in de eerste rit een fout hebben gemaakt en dat in de tweede hebben kunnen rechtzetten. Verbeek was geen favoriet in de beide ritten en staat ook niet in de top5 op heuvels, dat lijkt me meer een graadmeter (kan die natuurlijk nog steeds top 10 zijn, maar het lijkt me sterk).

Ikzelf heb een foutje uit de eerste heuvelrit in de 2e rit kunnen verbeteren, dat resulteerde in een top10 voor Van Vliet. Blij mee!

Spammie

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 420
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #40 on: August 20, 2019, 12:04:30 PM »
Morgen is het weer jouw beurt om te winnen Sjiz ;)

Feli! Verwacht morgen niet zomaar te winnen. Maar we gaan er voor :p
Ook een nieuwe realiteit, als je het nu verprutst krijgt iedereen dan te zien. Verbeek behoort dus blijkbaar al tot de top 10 renners voor dit soort ritten  :o


Die conclusie is wel heel snel genomen. De resultaten zijn natuurlijk afhankelijk van de ingeschreven renners en de renners die natuurlijk op dit moment in 1A rijden
Dat weet ik ook wel. Desondanks vind ik het opmerkelijk, want dat wat er aan heuvelrenners aan de start staat, is niet mis. :-)

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #41 on: August 20, 2019, 12:08:58 PM »
Morgen is het weer jouw beurt om te winnen Sjiz ;)

Feli! Verwacht morgen niet zomaar te winnen. Maar we gaan er voor :p
Ook een nieuwe realiteit, als je het nu verprutst krijgt iedereen dan te zien. Verbeek behoort dus blijkbaar al tot de top 10 renners voor dit soort ritten  :o


Die conclusie is wel heel snel genomen. De resultaten zijn natuurlijk afhankelijk van de ingeschreven renners en de renners die natuurlijk op dit moment in 1A rijden

En er zijn ook renners die in de eerste rit een fout hebben gemaakt en dat in de tweede hebben kunnen rechtzetten. Verbeek was geen favoriet in de beide ritten en staat ook niet in de top5 op heuvels, dat lijkt me meer een graadmeter (kan die natuurlijk nog steeds top 10 zijn, maar het lijkt me sterk).

Ikzelf heb een foutje uit de eerste heuvelrit in de 2e rit kunnen verbeteren, dat resulteerde in een top10 voor Van Vliet. Blij mee!

Klopt deels, maar als je een sip gezicht icoontje krijgt betekend het wel dat hij flink onder zijn kunnen finished. Als je die krijgt met een 25e plek betekend dat een top 10 zeker had gemoeten maar vermoedelijk kans op nog meer.

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #42 on: August 20, 2019, 12:14:09 PM »
Misschien is Verbeek hier wel een van de weinigen die met TK én goed personeel rijdt?

Hoe dan ook, zeer puike prestatie om die 1e rit gewoon te winnen. Laatste rit laat ook zien dat het deelnemersveld competitief is en dicht bij elkaar ligt.  Een klein foutje of pech in een cruciale sectie kan 20-30 plaatsen verschil betekenen.

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #43 on: August 20, 2019, 07:07:37 PM »
Een degelijke rit. 26e op 14 secondes. In het klassement mog 8e. Hopelijk morgen wat geluk aan mijn zijde en dan de top 10 houden. Dat zou een prachtprestatie zijn.

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #44 on: August 21, 2019, 07:42:08 AM »
Na een thriller voor het klassement houd Verbeek zijn top 10 plek. Maar net aan. Deze blijft voor altijd op zijn palmares, een 11e plek had vergeten geworden.

De tactische fout in rit 3 blijkt kostbaar maar niet te. De 37 secondes die daar verloren zijn scheelde uiteindelijk 2 plekken in het AK en natuurlijk etappeglorie.

Hoe dan ook had ik vooraf voor zo'n TDU getekend en ben ik ook erg tevreden. Verbeek kan weer lekker zijn seizoen afsluiten en gaan trainen.