Author Topic: [NEDERLAND] Analyse 21-jarigen  (Read 7087 times)

GinneR

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 675
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Last Edit: August 11, 2019, 08:50:00 PM by GinneR »

GinneR

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 675
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
Re: Analyse 20-jarigen
« Reply #1 on: May 10, 2019, 11:31:04 AM »
Bovenstaande analyse zal ik (proberen) elke week bij (te) werken.

edit: oja, heuvelTT opgenomen vanwege de 6e NT-race dit seizoen.

Mocht je nieuwsgierig zijn naar de positie van een andere renner van je buiten deze top10's, plaats dan een verzoekje met de naam van de renner en de discipline waar je in geïnteresseerd bent. Dan plaats ik de positie en het % t.o.v. de beste van ons land.

Zatarra

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 671
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Re: [NEDERLAND] Analyse 20-jarigen
« Reply #2 on: May 10, 2019, 12:00:19 PM »
Otto Stolwijk is mijn enige kasseibeukers en van mijn 8 is hij nipt de minste. Hij is 99% van 3 anderen van mij. Magnussen is mijn beste, daar is Stolwijk 93,80% van, dus een geduchte concurrent van Hendriks. Dus ben benieuwd naar z'n skills :D.

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: [NEDERLAND] Analyse 20-jarigen
« Reply #3 on: May 10, 2019, 12:49:37 PM »
Ik ben wel benieuwd naar Pim Broeder op heuvel. Volgens mij stond hij in de divisielijstjes vorig seizoen hoger geclassificeerd als Carlo Bemelmans (Combuijs), die in deze lijstjes 1e staat. Broeder staat niet eens bij de eerste 10.

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: [NEDERLAND] Analyse 20-jarigen
« Reply #4 on: May 10, 2019, 01:00:02 PM »
Misschien handig om er even bij te zetten hoe je aan deze lijstjes bent gekomen, want bv Broeder is sterker qua GV dan al mijn heuvelaars.

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: [NEDERLAND] Analyse 20-jarigen
« Reply #5 on: May 10, 2019, 01:03:30 PM »
Misschien handig om er even bij te zetten hoe je aan deze lijstjes bent gekomen, want bv Broeder is sterker qua GV dan al mijn heuvelaars.


Andere GV percentages dus  ;)


Ik weet wel dat GinneR altijd vrij precies kan vertellen wanneer 1 van mijn renners er een ster of icoontje bij gaat krijgen, dus ik denk dat hij die percentages heeft gebruikt.

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: [NEDERLAND] Analyse 20-jarigen
« Reply #6 on: May 10, 2019, 01:14:36 PM »
Misschien handig om er even bij te zetten hoe je aan deze lijstjes bent gekomen, want bv Broeder is sterker qua GV dan al mijn heuvelaars.


Andere GV percentages dus  ;)


Ik weet wel dat GinneR altijd vrij precies kan vertellen wanneer 1 van mijn renners er een ster of icoontje bij gaat krijgen, dus ik denk dat hij die percentages heeft gebruikt.

Dat zou in het geval van Broeder vreemd zijn, want hij was juist in de GV--berekening van het spel beter als Bemelmans, zoals ik al schreef (kon hem vorig seizoen met Bemelmans vergelijken omdat we in dezelfde divisie reden).

Wellicht heeft GinneR een percentage vlak meegenomen in d e berekening? Ik zie ook geen onderscheid in heuvel en heuvel-vlak namelijk, dus het kan zijn dat hij die 2 categorieën bij elkaar in een mix heeft gedaan. We wachten de reactie van GinneR rustig af.

Broeder (die recent zijn 3e ster op heuvel haalde) staat voor een laag bedrag te koop overigens, vandaar dat B.E-L hem ook kon zien en vergelijken met zijn eigen renners.
« Last Edit: May 10, 2019, 01:26:11 PM by WinterIsComing »

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: [NEDERLAND] Analyse 20-jarigen
« Reply #7 on: May 10, 2019, 01:42:35 PM »
Heb ook een bod op hem uitstaan  ;D

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: [NEDERLAND] Analyse 20-jarigen
« Reply #8 on: May 10, 2019, 01:46:17 PM »

Andere GV percentages dus  ;)
Joh echt?  ;D ;D

Combuijs

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 918
  • Combuijs 2b
    • View Profile
Re: [NEDERLAND] Analyse 20-jarigen
« Reply #9 on: May 10, 2019, 03:23:47 PM »
Leuk, toch aardig wat Combuijs renners in de diverse top 10's. Het gros daarvan traint overigens op 70% dus op termijn niet houdbaar, maar goed. Alleen de kasseiklanten trainen 100%. In de loop van het seizoen switchen we overigens wel naar heuveltrainen...

Overigens eens met WinterIsComing, met dat heuvellijstje is iets aan de hand. Carlo Bemelmans heeft een vrij hoge vlakstat (61) dus er zit inderdaad waarschijnlijk meer vlak in.

Valderend

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 225
  • Valderend - 1A
    • View Profile
Re: [NEDERLAND] Analyse 20-jarigen
« Reply #10 on: May 10, 2019, 03:49:01 PM »
Ben wel benieuwd naar je GV berekening, de nr 7 sprinter staat bij mij hoger dan de nr 2 sprinter  :-X

GinneR

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 675
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
Re: [NEDERLAND] Analyse 20-jarigen
« Reply #11 on: May 10, 2019, 05:28:25 PM »
Leuk, toch aardig wat Combuijs renners in de diverse top 10's. Het gros daarvan traint overigens op 70% dus op termijn niet houdbaar, maar goed. Alleen de kasseiklanten trainen 100%. In de loop van het seizoen switchen we overigens wel naar heuveltrainen...

Overigens eens met WinterIsComing, met dat heuvellijstje is iets aan de hand. Carlo Bemelmans heeft een vrij hoge vlakstat (61) dus er zit inderdaad waarschijnlijk meer vlak in.

Ja, ik zie dat ik inderdaad vrij veel vlak in deze berekening had. Op zich logisch als je zoekt naar heuvelrenners (veel races hebben toch vlak-secties), maar voor deze berekening is dat niet logisch en ook niet voor de eerste NT-wedstrijd. Ik zal dat vanavond corrigeren. Thanks voor het kijken en -denken allemaal!

GinneR

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 675
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
Re: [NEDERLAND] Analyse 20-jarigen
« Reply #12 on: May 10, 2019, 05:29:17 PM »
Ben wel benieuwd naar je GV berekening, de nr 7 sprinter staat bij mij hoger dan de nr 2 sprinter  :-X

je krijgt een persoonlijke bericht van me op dit forum  ;)

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: [NEDERLAND] Analyse 20-jarigen
« Reply #13 on: May 10, 2019, 06:56:00 PM »
Maar ik heb dus de derde klimmer, derde en zevende heuvelsprinter en de derde vlakklimmer. En dan is bij heuvelklim Sikkens niet eens in de lijst gekomen, dat verbaast me wel.

GinneR

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 675
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
Re: [NEDERLAND] Analyse 20-jarigen
« Reply #14 on: May 10, 2019, 10:29:42 PM »
Leuk, toch aardig wat Combuijs renners in de diverse top 10's. Het gros daarvan traint overigens op 70% dus op termijn niet houdbaar, maar goed. Alleen de kasseiklanten trainen 100%. In de loop van het seizoen switchen we overigens wel naar heuveltrainen...

Overigens eens met WinterIsComing, met dat heuvellijstje is iets aan de hand. Carlo Bemelmans heeft een vrij hoge vlakstat (61) dus er zit inderdaad waarschijnlijk meer vlak in.

Ja, ik zie dat ik inderdaad vrij veel vlak in deze berekening had. Op zich logisch als je zoekt naar heuvelrenners (veel races hebben toch vlak-secties), maar voor deze berekening is dat niet logisch en ook niet voor de eerste NT-wedstrijd. Ik zal dat vanavond corrigeren. Thanks voor het kijken en -denken allemaal!

Voordat ik een aanpassing doorvoer nog een vraag:
hoe zien jullie Room in verhouding tot Bemelmans en Broeder? Daar hoor ik jullie niet over, maar komt die nog boven beide mannen?