Author Topic: Seizoen 8: heuvels?  (Read 4108 times)

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4926
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #75 on: April 16, 2020, 05:37:46 PM »
Thanks B.E-L, voor de 7e keer Australisch kampioen.
Alleen vorig seizoen pakte mijn team deze nationale titel niet, toen mijn team heel verrassend als 4e finishte in 1A.
Na 9e, 10e en 9e in de laatste 3 races ; dit seizoen uiteindelijk een 8e plaats in 1A, maar wel met een record aantal punten.
Hét hoogtepunt dit seizoen was het winnen van de Pierino Baffi Trophy.
Die ik zo zou willen ruilen met de AGR overwinning van TeamRHB, en uiteraard ook met de schitterende Tour overwinning van CaptainOrange.

Proficiat aan alle andere teams met hele goede resultaten dit seizoen !   8)

Volgend seizoen wordt het niveau in 1A waarschijnlijk weer iets hoger ;
BOS, WinterIsComing en Zatarra promoveren via een kampioenschap.
BLOEM en Combuijs promoveren ook heel gemakkelijk, en ook Valderend promoveert.
En mijn team krijgt een Australische concurrent meer, want ook Manicomicos promoveert.

Iedereen succes in seizoen 9 !  :)

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #76 on: April 16, 2020, 05:52:56 PM »
Het was een prima seizoen. Als ik dit vooraf geweten had had ik er zo voor getekend. Een 12e plek in het AK. 7200 punten, 12 podiums waarvan 3 overwinningen, 1 in een klassieker en de Nederlandse trui.

Toch heb ook ik een dubbele smaak. Ik had een schuin oog op de bronzen fiets. Lang lag ik op koers maar het seizoen was hier twee rondes te lang. Mijn mega fouten in 2 ritten van de Giro hielpen ook niet. Dat hadden podiums moeten zijn.
Daarnaast eigenlijk het hele seizoen aan de leiding gelegen bij de Nederlandse ploegen. Heb me geen moment veilig gevoeld want de voorsprong was nooit groot. Zo dicht in de haven stranden is dan natuurlijk nooit fijn. Hoe dan ook een oprechte felicitatie aan Ricardo met zijn overwinning. Uiteindelijk is het een flink gat geworden.

Daarnaast natuurlijk een prima seizoen met het NT met overwinningen in beide klassementen en 3 ritten.

Al met al een heel tof seizoen maar de hoop op meer is er dan altijd :p