Author Topic: Talent  (Read 5411 times)

Spammie

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 420
    • View Profile
Re: Talent
« Reply #60 on: August 24, 2019, 04:28:53 PM »
Zoals sommigen van jullie wel weten, is het met de spidergraphs (als je supporter bent) mogelijk om snel het talent van je renners onderling te vergelijken, en dus ook te bepalen. Momenteel zet ik een database op (in Excel), waarin ik de dagelijkse stijgingen bij houdt op de sprintdiscipline, maar voor andere disciplines kan dat natuurlijk ook. Vooral de training is belangrijk. Momenteel ben ik bezig met vlak, en hierna is techniek aan de beurt. Door twee opeenvolgende dagen de waarden bij te houden, en het verschil te monitoren, kan in een oogomslag het talent bepaald worden. Bruikbaar om onze talenten te kunnen waarderen en de pareltjes op de transfermarkt eruit te vissen.

Als jullie mee willen doen, stuur me dan je e-mail adres, dan maak ik er een gedeeld document van.

Rico

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 320
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
Re: Talent
« Reply #61 on: August 25, 2019, 01:31:51 PM »
Natuurlijk superhandig dat dit kan, maar lijkt me wel iets om aan osca aan te geven, want het zorgt voor een direct voordeel voor mensen die supporter hebben.

MoleM

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 101
  • Cycling101 (2a)
    • View Profile
Re: Talent
« Reply #62 on: November 05, 2019, 09:58:11 PM »
Ik wilde eigenlijk een nieuwe tool beschikbaar stellen voor talentbepaling, maar ik zie nog ruimte voor nog wat meer verbetering

paultb

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 296
  • Ploeg TilburgTerriërs (3g)
    • View Profile
Re: Talent
« Reply #63 on: November 05, 2019, 11:50:34 PM »
Ik wilde eigenlijk een nieuwe tool beschikbaar stellen voor talentbepaling, maar ik zie nog ruimte voor nog wat meer verbetering
Goed plan! Misschien wil ik toch nog eens een herberekening gaan maken aangezien mijn laatste berekening toch wat wisselende resultaten gaf. Mede doordat ik maar 1x per dag de trainingsresultaten zag kunnen de meeste renners 1 talentlevel afwijken van wat ik nu denk. Bijvoorbeeld dat een renners talent 3 of 5 kan hebben terwijl ik nu denk dat hij talent 4 heeft. Helemaal te ondervangen valt dit volgens mij niet met 1x per dag kijken, maar ik zou het wel eens opnieuw willen berekenen nu ik vlak train.

wacco

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 187
    • View Profile
Re: Talent
« Reply #64 on: April 06, 2021, 08:43:06 PM »
Natuurlijk superhandig dat dit kan, maar lijkt me wel iets om aan osca aan te geven, want het zorgt voor een direct voordeel voor mensen die supporter hebben.

Ja klopt maar puur door supporter te zijn heb je ook het voordeel dat je kan zien of je renner om 01u of om 07u een pop heeft gekregen. Dat is ook een voordeel tov niet supporter zijn, de meesten van ons checken niet voor 07u hun renners namelijk.