Author Topic: World Challenge  (Read 4113 times)

Combuijs

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 918
  • Combuijs 2b
    • View Profile
Re: World Challenge
« Reply #15 on: November 28, 2019, 09:04:33 PM »
Volgens mij is de volgorde initieel op teamnaam. Zodra er echter een groepje weg is geweest en teruggehaald wordt komt dat groepje eerst.

Dus stel je één rijder per team A, B, en C.

Initieel is de volgorde ABC. Dan springt renner B weg en neemt een voorsprong. De volgorde is dan BAC. Vervolgens wordt hij weer bijgehaald, maar de volgorde blijft BAC.

Iets in die geest is het, maar ik weet het niet zeker.

Wat betreft de World Challenge, dat lijkt me nu in ieder geval een slechte voorspeller. In volgorde van sterkte heb ik kasseiheuvelaars, klimheuvelaars, kasseibeukers en klimsprinters. Iedereen wint zijn races gemakkelijk behalve curieus genoeg de kasseibeukers. Blijkbaar zitten in de lagere divisies keisterke kasseirenners. Het blijft dus koffiedik kijken.

paultb

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 296
  • Ploeg TilburgTerriërs (3g)
    • View Profile
Re: World Challenge
« Reply #16 on: November 28, 2019, 10:12:41 PM »
Aha, zoals Combuijs het schrijft is dus hetzelfde als bij nationale teams (daar heb ik me nog niet in verdiept). Dus als een knecht in de World Challange in sector 1 als 4e doorkomt terwijl mijn andere knechten tussen plek 15 en 20 in dezelfde groep rijden dan had de renner die als 4e doorkomt waarschijnlijk 1 EP kunnen besparen? Heb ik het zo goed begrepen?

paultb

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 296
  • Ploeg TilburgTerriërs (3g)
    • View Profile
Re: World Challenge
« Reply #17 on: December 17, 2019, 11:13:03 PM »
Nog een vraagje: start de World Challange volgend seizoen weer opnieuw als je niet genoeg ritten hebt gewonnen op het laagste niveau? Of blijven je gewonnen ritten wel staan voor volgend seizoen?