Author Topic: vragen staat vrij  (Read 33628 times)

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 414
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
vragen staat vrij
« on: November 18, 2018, 01:09:36 PM »
Kan je eigenlijk meerdere winkels openen in hetzelfde land?
Indien ja, levert dit dan evenveel op?

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 414
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: vragen staat vrij
« Reply #1 on: November 19, 2018, 11:09:02 AM »
Ik las bij de bugs dat er wat problemen waren met het spinnenweb, daar had ik nog nooit van gehoord , dus heb ik ook flash geinstalleerd!! Is dit eigenlijk nuttig of is dit louter een leuk grafiekje??

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: vragen staat vrij
« Reply #2 on: November 29, 2018, 11:31:19 AM »


Klopt dit verschil tussen seizoen en geld wel? Ik dacht dat dat altijd 5 ton was? Volgens mij was dat bij mij wel altijd zo...

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 414
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: vragen staat vrij
« Reply #3 on: November 29, 2018, 01:58:49 PM »
Ik heb ook eens zitten rekenen,bij mij klopt het ook niet! Als ik kijk op de grafiek van de financiele historie zie ik dat datum 28/11 er 4maal opstaat met telkens een toename van het bedrag van mijn laatste winkelopbrengst! Ik denk idd dat dit een bug is, volgens mij is er reeds belasting op het bedrag gehoffen, als ik die 7% er terug bijtel en die winkelopbrengst terug afgetrokken kom ik terug juist uit!!Nu even stoppen met rekenen want ik word  er zot van!!

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 414
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: vragen staat vrij
« Reply #4 on: December 01, 2018, 10:32:08 PM »
Bij mij hetzelfde probleem, het lijkt wel of alles een week is opgeschoven!

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: vragen staat vrij
« Reply #5 on: December 02, 2018, 07:17:37 AM »
Zie het bugtopic, er waren ook meerdere trainingen in 1 nacht. Ik had inderdaad ook iemand op de TL met 2 dagen en die was ook van de lijst af. Was gisternacht indd een bug. Ik heb alleen mijn team van gister niet opgeslagen dus ik kan niet zien of er vannacht weer meerdere trainingen zijn geweest (voor mijn gevoel wel),  de TL heeft iig wel maar 1 dag gedaan.

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 414
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: vragen staat vrij
« Reply #6 on: December 02, 2018, 07:59:40 AM »
Bij mij lijkt alles correct te hebben verlopen deze nacht!

Fingolfin

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 69
  • Noldor 3h
    • View Profile
Re: vragen staat vrij
« Reply #7 on: December 02, 2018, 05:45:53 PM »
Mijn renners voor TK van de Vuelta zijn er ook allemaal al uit, veel vroeger dan gepland dus :/

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: vragen staat vrij
« Reply #8 on: December 11, 2018, 01:53:06 PM »
Hoe zat het ook alweer? Promoveren na het seizoen alle teams uit de top5 naar 3 verschillende 2e divisies? Of heeft Oska iets anders aangekondigd?

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: vragen staat vrij
« Reply #9 on: December 11, 2018, 02:26:49 PM »
Hoe zat het ook alweer? Promoveren na het seizoen alle teams uit de top5 naar 3 verschillende 2e divisies? Of heeft Oska iets anders aangekondigd?

De eerste aankondiging was dat er 50 naar de eerste divisie en 200 naar de 2e divisie zouden gaan. Ik zal eens zoeken of hij recent nog iets heeft gezegd.

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: vragen staat vrij
« Reply #10 on: December 11, 2018, 02:35:42 PM »
Hoe zat het ook alweer? Promoveren na het seizoen alle teams uit de top5 naar 3 verschillende 2e divisies? Of heeft Oska iets anders aangekondigd?

De eerste aankondiging was dat er 50 naar de eerste divisie en 200 naar de 2e divisie zouden gaan. Ik zal eens zoeken of hij recent nog iets heeft gezegd.

In zijn laatste aankondiging heeft Oska het nog steeds over 1a en ook in zijn doelen heeft hij het er over dat hij na 2 seizoenen de tactieken van 1a nodig heeft. Er lijkt dus een promotie naar 1a aan te komen.

Als er 250 promoveren, vraag ik me wel af of er actieve teams in de 3e divisie over blijven.

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: vragen staat vrij
« Reply #11 on: December 11, 2018, 05:05:49 PM »
Meer interessant is wie er promoveren naar 1A.
De top 3 van elke 3e divisie + de 2 beste nummers 4 ? ( = 50 )
Dat lijkt mij meer logisch én eenvoudiger dan naar diverse andere rankings te kijken.

Dat is een optie, de andere optie is gewoon de top 50 van de CFF ranking.

Combuijs

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 918
  • Combuijs 2b
    • View Profile
Re: vragen staat vrij
« Reply #12 on: December 11, 2018, 05:35:23 PM »
Ik heb het niet gevolgd, maar volgens mij worden de divisies hetzelfde als in het oude CFF, behalve dan dat er nu 50 teams per divisie zijn.

Nope, het worden er 4 van 50 en de onderste 20 degraderen. Geeft veel meer dynamiek in het spel, want eigenlijk kon je nauwelijks degraderen in het oude CFF als je dat niet wilde. Ik pruts al 10 seizoenen in divisie 1...

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: vragen staat vrij
« Reply #13 on: December 11, 2018, 05:48:59 PM »
Ja, daarom ook 16 derde divisies, die vullen dan 4x 20 plekken in de 2e op. En vandaar mijn vraag over de derde divisie, dan moet die er wel blijven met minstens 5 teams per divisie, anders kun je de degradatie niet uitvoeren.

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 414
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: vragen staat vrij
« Reply #14 on: December 11, 2018, 06:56:09 PM »
Ik dacht de beste 50 teams in divisie 1 en dan divisie 2 vullen en de rest blijft in 3de divisie!!