Author Topic: Verkiezingen  (Read 7036 times)

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Verkiezingen
« on: April 29, 2019, 02:59:06 PM »
Ik zal mijn verkiezingsspeech hier ook even neerzetten aangezien we in Nederland in de luxe positie zitten dat we meerdere kandidaten hebben.


Mijn Speech:



Quote
Verwacht van mij geen hele verhalen op het nationale forum met uitgebreide voor en nabeschouwingen.

Ook op tactisch gebied ben ik (waarschijnlijk) niet de meest geschikte manager, maar de reden waarom ik me beschikbaar stel is omdat ik de Nederlandse gemeenschap inzicht wil geven in hoe hun renners er voor staan ten opzichten van de overige Nederlandse renners. Dit wil ik uiteraard bereiken door op regelmatige basis de welbekende GV lijsten te publiceren zoals die ook op het forum verschenen in CFF2.

Spammie

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 420
    • View Profile
Re: Verkiezingen
« Reply #1 on: April 29, 2019, 03:33:11 PM »
Ik zal mijn verkiezingsspeech hier ook even neerzetten aangezien we in Nederland in de luxe positie zitten dat we meerdere kandidaten hebben.


Mijn Speech:



Quote
Verwacht van mij geen hele verhalen op het nationale forum met uitgebreide voor en nabeschouwingen.

Ook op tactisch gebied ben ik (waarschijnlijk) niet de meest geschikte manager, maar de reden waarom ik me beschikbaar stel is omdat ik de Nederlandse gemeenschap inzicht wil geven in hoe hun renners er voor staan ten opzichten van de overige Nederlandse renners. Dit wil ik uiteraard bereiken door op regelmatige basis de welbekende GV lijsten te publiceren zoals die ook op het forum verschenen in CFF2.
Even leesbaar gequote, haha.
Ik stel me niet verkiesbaar.

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: Verkiezingen
« Reply #2 on: April 29, 2019, 03:48:27 PM »
Is het weer zover....heb dat heel vaak met dit nieuwe forum dat hij die Font Size aanpast  :-\ 


Edit: Bedankt voor het aanpassen Spammie

GinneR

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 675
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
Re: Verkiezingen
« Reply #3 on: April 30, 2019, 12:21:47 PM »
Qua speech zou ik zo hetzelfde kunnen zeggen als BEL.
Ik gebruik m'n ervaring met taktieken van een heel aantal seizoenen bèta. Maar we hebben daar ook al gemerkt dat NT toch heel anders gaat.
Verder kunnen jullie van mij zeer regelmatig lijstjes met analyses verwachten van de nerderlandse toppers, zoals we (Hakkie2 en ik) dat in CFF1 ooit hebben opgezet.
Verder ben ik ook van plan om het pullen van nieuwe nerderlandse talenten te stimuleren, door (waar mogelijk) de beste renners van de jongste generatie ook een plekje in de selectie te gunnen.

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: Verkiezingen
« Reply #4 on: April 30, 2019, 12:34:10 PM »
Heb je een voorbeeld van zo'n lijstje? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die eruit zien.

GinneR

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 675
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
Re: Verkiezingen
« Reply #5 on: April 30, 2019, 11:40:49 PM »
Heb je een voorbeeld van zo'n lijstje? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die eruit zien.

Is van 2006.Ik heb die bestanden niet bij de hand, dan zou ik een archief moet analyseren.

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: Verkiezingen
« Reply #6 on: April 30, 2019, 11:43:47 PM »
Oh laat dan maar. Ben zelf in CFF2 begonnen en had die lijstjes van jullie nog nooit gezien, maar dan zie ik ze volgend seizoen wel  ;)

MoleM

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 101
  • Cycling101 (2a)
    • View Profile
Re: Verkiezingen
« Reply #7 on: April 30, 2019, 11:59:44 PM »
Wat ik daar nog van herinner is dat er GV-lijstjes waren per discipline (en de veel voorkomende combinaties daarvan) en dan ook per leeftijd.

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: Verkiezingen
« Reply #8 on: May 01, 2019, 07:05:12 AM »
Dan is het waarschijnlijk dezelfde sheet die wij in CFF2 gebruikte

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Verkiezingen
« Reply #9 on: May 01, 2019, 09:49:33 AM »
Wat ik daar nog van herinner is dat er GV-lijstjes waren per discipline (en de veel voorkomende combinaties daarvan) en dan ook per leeftijd.
Dan is het waarschijnlijk dezelfde sheet die wij in CFF2 gebruikte

In de Australische topic staat een voorbeeld hiervan, op de Engelse tekst na, exact hetzelfde als de Nederlandse lijstjes uit het verleden :
https://cyclingforfun.org/smf/index.php?topic=236.msg2402#msg2402

Ik herinner me dat GinneR en ik met percentages werkten bij CFF1 (net als ik als BC bij de beta bij de selecties), omdat sommige managers niet de GVs openbaar wilden zien. Maar verder lijkt het er inderdaad veel op.

En we deden toen lijstjes per leeftijdsgroep, ik neem aan dat GinneR dat nu ook bedoeld (dus in dit geval zowel lijstjes van de 20 als van de 19 jarigen).

Denver

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: Verkiezingen
« Reply #10 on: May 01, 2019, 10:12:55 AM »
Ik stel mezelf kandidaat als BC voor België.

Even reclame maken voor mezelf:
- ervaring als BC, BC U23 en BC U21 in CFF2
- 3 keer per seizoen een lijstje met de GV
- actief op het Nederlandstalig forum

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Verkiezingen
« Reply #11 on: May 01, 2019, 10:51:22 AM »
De Australische lijstjes zijn ook GV percentages, en je kunt die lijstjes aanpassen per leeftijdsgroep in de Australische NT-GV-evaluator.
De GV percentages zijn niet openbaar, alleen de uitkomsten.

Bij ons was de eerste dus altijd 100% en de rest het percentage daarvan. Maar goed, dat is een detailverschil, kwam doordat er toen kritiek op die lijstjes kwam omdat wij en Spammie de eerste waren die dat deden.

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: Verkiezingen
« Reply #12 on: May 01, 2019, 07:38:48 PM »
Mooi dat we al 2 kandidaten hebben voor de verkiezingen! Ik pas voorlopig om bondscoach te worden. Wat dat betreft is het vooral voor de kleinere landen ook wel fijn dat de NT's terug gebracht zijn tot slechts 1 team. Scheelt weer een hoop kandidaten die nodig zijn om alle NT's te vullen.

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Verkiezingen
« Reply #13 on: May 01, 2019, 07:50:06 PM »
Mooi dat we al 2 kandidaten hebben voor de verkiezingen! Ik pas voorlopig om bondscoach te worden. Wat dat betreft is het vooral voor de kleinere landen ook wel fijn dat de NT's terug gebracht zijn tot slechts 1 team. Scheelt weer een hoop kandidaten die nodig zijn om alle NT's te vullen.


Dat lijkt me tijdelijk, tot er meer generaties renners zijn. Dat hoop ik tenminste.

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: Verkiezingen
« Reply #14 on: May 01, 2019, 08:20:55 PM »
Mooi dat we al 2 kandidaten hebben voor de verkiezingen! Ik pas voorlopig om bondscoach te worden. Wat dat betreft is het vooral voor de kleinere landen ook wel fijn dat de NT's terug gebracht zijn tot slechts 1 team. Scheelt weer een hoop kandidaten die nodig zijn om alle NT's te vullen.


Dat lijkt me tijdelijk, tot er meer generaties renners zijn. Dat hoop ik tenminste.

Voor Nederland dikwijls geen probleem inderdaad, maar de kleinere landen hadden toch wel vaak veel moeite om genoeg bondscoaches te krijgen.