Author Topic: [BETA] (Nieuwe) Mijlpalen  (Read 3594 times)

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4940
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: (Nieuwe) Mijlpalen
« Reply #30 on: January 07, 2019, 01:12:46 PM »
Ik was de 2e die deze mijlpaal kreeg. Inmiddels 4 dagen later en nu hebben 7 managers deze, inclusief Fingolfin en Hakkie.
Toch leuk om deze te posten, want kwaliteit ontbreekt in mijn team, maar kwantiteit met vossetactieken levert ook veel punten op.  :))
Heeft met meer dan 15 renners punten gescoord in de 1e divisie

Ook deze is leuk om te posten, hoewel heel veel managers deze mijlpaal natuurlijk al hebben.
Dit weekend werd er voor het eerst een renner van mijn team geselecteerd voor een NT rit, en niet één maar meteen 4 renners.
Goed genoeg voor de punten in deze tijdrit waren ze niet, hoewel Lee er dichtbij was met een 26e plaats op 7 seconden van de nummer 20. Zonder pechgeval had hij heel misschien wel in de punten kunnen rijden. En maar 5 seconden achter de beste Australiër, dus Lee zou de beste Australische tijdrijder van dit moment kunnen zijn.
Opvallend dat mijn Belgische renner Michel het heel goed deed, hij finishte (als 30e) maar op 1 seconde van Lee, terwijl Michel toch eigenlijk een klimtijder (in wording) is.

Aankomend weekend de Ronde van Vlaanderen als NT rit.
Ik verwacht dat Palmer dan opgeroepen wordt, hij is zeker goed genoeg om punten te scoren want hij werd dit seizoen 3e in de RVV.

Ik zal weer eens wat actiever worden, want ik zie dat mijn team flink gezakt is in de mijlpalen ranking.
Die ranking wordt momenteel aangevoerd door RodeVod, met vlak daarachter AJFactoryCycling en ValarMorghulis.
En dat is natuurlijk geen gezicht dat zulke inferieure teams zo hoog staan in die ranking, daar moet nodig wat aan gedaan worden.  :P

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: (Nieuwe) Mijlpalen
« Reply #31 on: January 07, 2019, 01:20:17 PM »
Succes! Ik mis nog een mijlpaal. Gister de nummer 1 uit de Cup gegooid, dus ik zou de mijlpaal 8e finale en nu ook kwartfinale van de cup moeten krijgen. Helaas net de mijlpaal "heeft een internationale koers gewonnen als bondscoach" misgelopen, daar blijven we aan werken.

AJFactoryCycling

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 113
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
Re: (Nieuwe) Mijlpalen
« Reply #32 on: January 07, 2019, 01:30:02 PM »
@Vos, wel de juiste mijlpalen ranking erbij pakken he. Dat is die op basis van ervaring  ;) Aantal zegt niets natuurlijk

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4940
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: (Nieuwe) Mijlpalen
« Reply #33 on: January 07, 2019, 01:32:38 PM »
Succes! Ik mis nog een mijlpaal. Gister de nummer 1 uit de Cup gegooid, dus ik zou de mijlpaal 8e finale en nu ook kwartfinale van de cup moeten krijgen. Helaas net de mijlpaal "heeft een internationale koers gewonnen als bondscoach" misgelopen, daar blijven we aan werken.

Dank je, jij succes in de CFF Cup ( en met het NT uiteraard ook ).
Ik zie dat jouw team tegen dat van Fingolfin moet in de kwartfinales. Pas maar op, SPORTLIFE werd ook al uitgeschakeld door Noldor.
Nou ja, dat was in een pure klimrit, en hoewel mijn team eigenlijk klimmers heeft, zijn die echt niet goed genoeg ook omdat ze door die bugs van vorig seizoen heel veel verkeerde trainingen hebben gehad.
Noldor lijkt momenteel de favoriet te zijn als ik alleen naar de teamsterren kijk, zijn team heeft 1 ster meer op sprint.
Eén van jullie beiden zal de NL-talige forum eer hoog moeten houden.
Jammer dat jullie elkaar nu al treffen, een finale tussen Noldor en DeRodeVod was mooier geweest.

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4940
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: (Nieuwe) Mijlpalen
« Reply #34 on: January 07, 2019, 01:35:11 PM »
@Vos, wel de juiste mijlpalen ranking erbij pakken he. Dat is die op basis van ervaring  ;) Aantal zegt niets natuurlijk
Tja, de juiste ranking is natuurlijk die waar mijn team het hoogste staat.  ;)
In de ervarings-mijlpalen ranking waar jouw team heel netjes bovenaan staat, daar staat SPORTLIFE zelfs maar als 22e^^

edit ; jouw team heeft zelfs meer dan 2x zoveel punten als mijn team.
Ik neem aan dat dat komt door die mooie mijlpalen van meestertacticus en knallende tactiek. Dat zou terecht zijn.
Ook jouw mijlpaal van 3 overwinningen in één seizoen en de mijlpaal van overwinning met zelf gescoute renner zullen flink aantikken, vermoed ik.
Allemaal mijlpalen die ik niet heb. Wel heb ik 1 overwinning, maar dat was met een aangekochte renner.
« Last Edit: January 07, 2019, 01:42:59 PM by Vos »

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: (Nieuwe) Mijlpalen
« Reply #35 on: January 07, 2019, 08:25:31 PM »
Ik denk inderdaad dat het de tactieken zijn.

Die 3 mis ik tov AJFactory (uitstekende tactiek, meestertacticus, knallende tactiek). Net als podium en winnen ronde en bronzen klimmer en nog 2 weer mijlpalen (versleten renner en zomerse regen). Ik heb er dan wel weer 10 andere tegenover, maar die zijn met zijn 10en blijkbaar minder waard dan de 8 van AJFactory.

Mijn 10 zijn: goede heuvelaar, met 15 renners gescoord in 1a, 5 internationals, renner met punten in NT, bondscoach, zwemmen in het geld, uitstekend materiaal, 4 en 5 sterren materiaalverbetering, woestijnrenner.
« Last Edit: January 07, 2019, 08:29:27 PM by Hakkie2 »

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4940
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: (Nieuwe) Mijlpalen
« Reply #36 on: January 10, 2019, 07:42:04 AM »
N.a.v. etappe 6 Giro, 3 hele mooie mijlpalen erbij  :) :


@Vos, wel de juiste mijlpalen ranking erbij pakken he. Dat is die op basis van ervaring  ;) Aantal zegt niets natuurlijk
Sinds vandaag heb je helemaal gelijk, AJ.  ;D
En een mooi moment^^ om die ranking eens te posten, zie rankings-topic.

AJFactoryCycling

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 113
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
Re: (Nieuwe) Mijlpalen
« Reply #37 on: January 10, 2019, 09:17:20 PM »
Mooie mijlpalen Vos. Nu ben ik niet meer de enige met die mijlpalen grr

GinneR

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 675
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
Re: (Nieuwe) Mijlpalen
« Reply #38 on: January 17, 2019, 01:43:38 PM »
Deze manager heeft minstens 1 ronde gewonnen in de 1e divisie.
Deze manager won een ronde in 1a met een zelf gescoute renner (promotie, internationale scout of draft).

GinneR

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 675
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
Re: (Nieuwe) Mijlpalen
« Reply #39 on: January 18, 2019, 09:10:30 PM »
En nu ook die van uitstekende taktiek en meestertacticus, terwijl de gebruikte taktiek van etappe 3 nog beter had gekund.

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: (Nieuwe) Mijlpalen
« Reply #40 on: January 22, 2019, 10:04:17 PM »
Na de overwinning van Hoffmann in de Tour de France, mag ik 2 nieuwe mijlpalen bijschrijven. Tot nu toe ben ik de enige met deze twee.

The manager had a famous cyclist in his team

Nice Tour team

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4940
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: (Nieuwe) Mijlpalen
« Reply #41 on: January 22, 2019, 10:42:15 PM »
Mooie mijlpalen, en beiden ook volkomen terecht na winst in de Giro én in de Tour.

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: (Nieuwe) Mijlpalen
« Reply #42 on: January 26, 2019, 09:18:47 AM »
N.a.v. etappe 6 Giro, 3 hele mooie mijlpalen erbij  :) :



Deze mijlpalen heb ik inmiddels ook gekregen, door het optreden van Hoffmann (en knecht) in de pure klimrit.  :)

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: (Nieuwe) Mijlpalen
« Reply #43 on: February 01, 2019, 10:14:05 AM »
Ik heb 2 diploma's gekregen:



Er zijn blijkbaar maar 15 teams die alles met 5 renners hebben gereden.

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4940
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: (Nieuwe) Mijlpalen
« Reply #44 on: February 01, 2019, 10:35:40 AM »
Die 1e kreeg ik ook (alle ritten in 1 seizoen), maar die 2e (met 5 renners alle ritten in 1 seizoen) heb ik niet.
Terwijl ik dacht dat ik overal 5 renners had opgesteld. Maar dat is blijkbaar fout gedacht, ik zal het wel een keer of een paar keer hebben vergeten om mijn selectie compleet te maken, dat zou zomaar kunnen.

Het bericht van Hakkie is wel weer een indicatie dat er niet zo serieus gekoerst wordt.
33 managers hebben die 1e mijlpaal. Dat aantal zal vermoedelijk veel hoger zijn als het echte spel begint.