Nederlandstalig CFF forum > Algemeen

Mijlpalen

<< < (2/15) > >>

Zatarra:

--- Quote from: Vos on March 29, 2019, 03:26:17 PM ---= Kweekvijver voor jong talent.
Je kan trouwens alle mijlpalen zien, ook al heb ze je nog niet gehaald.
Klik op je teampagina mijlpalen aan (onder status). De oplichtende mijlpalen heb je al binnen, maar de niet-oplichtende mijlpalen kan je ook zien door er met je cursor over heen te gaan.[/q]

Ah, oké. Ik zag deze daar niet staan ;). Wanneer ben je een kweekvijver voor jong talent? Die heb ik nog niet.

[/q]Geen idee wat die internationale scout betreft. Ik heb die nog niet, maar dat is logisch want het pullen gaat slecht.
Ik heb die mijlpaal in het verleden wel eens gekregen, terwijl het toch echt geen goede gescoute renners waren waarmee die scout aan kwam zetten.
Dus misschien kijkt de software wel naar salaris van een renner, of het salaris van alle gescoute renners bij elkaar en dan bij een bepaald bedrag krijg je die mijlpaal. Het kan ook zijn dat je die mijlpaal krijgt als een gescoute renner al een ster heeft.
Maar ik ben nu maar wat aan het gissen, ik weet het niet.

--- End quote ---

Ik heb 'm ook niet, hoor. Maar al 2x een renner met een ster gescout, dus dat kan het niet zijn. Salaris op max. zou kunnen, natuurlijk.

Hakkie2:
Ik heb allemaal prutsers gescout, maar inderdaad wel met hoog salaris. En dus heb ik hem wel. Het zegt dus niks.

Valderend:
Heb hem ook, maar ook nog niet veel bijzonders gepulled.

Mitte:
Dekeyzer behaalde deze in de tijdrit van Romandie!

Hakkie2:
Ik ben zowaar 1 van de 10 teams met een fantastisch jong team. Jong is het team wel, net als dat van iedereen. Maar fantastisch?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version