Dit personale er ikke sat ordentligt op.
Din læges + massørs modstandsdygtighed (cumulative fatigue) skal være 195+ for at undgå tab i helbred efter løb - det bør være din førsteprioritet i personale, tænker jeg (det er i hvert fald min egen).
Derudover kan det være en idé at gå efter noget form - selv går jeg efter +8 i form, da det gør rytterne kan køre 10 løb ekstra, men det burde betyde lidt mindre i det nye CFF hvor kalenderne bliver kortere, omend rutine dermed også kan gøre det større forskel - der kommer næppe til at være mange ryttere med 100 i rutine, men har man et crack med 54 løb pr. sæson vil det helt sikkert give en solid ekstra mængde penge - men rytteren skal være MEGET god, før det kan betale sig at gå så meget efter det i det nye CFF tænker jeg.
Form bonus fra personale er efter følgende tabel, og bliver vurderet for læge og massør separat.
1 - 9 = 0 bonus
10 - 29 = 1 bonus
30 - 49 = 2 bonus
50 - 69 =3 bonus
70 - 89 = 4 bonus
+90 = 5 bonus
Se evt. mere i de gamle CFF som jeg går ud fra vil være det samme i det nye:
http://www.cyclingforfun.org/smf/index.php/topic,1300.0.html(bemærk også, at rent træningsmæssigt for unge talenter, betyder recovery jo egentlig også mindre, da tiden efter de unge talenter er kommet ned på 50 i helbred første gang jo er noget kortere med den kortere kalender).