Jeg definerer en lortekalender ved, at der er bakke på det flade brostensløb mod slutningen.
Derfor ser jeg det som en lortekalender. Selvfølgelig 50 % af egoistiske grunde, men også fordi det er vores bedste vinderchance løb.

Til gengæld har vi igen ramt drømmebakkeløbet, der ikke efterlader os uden chancer for sejr. Det er Riis favorittype løb - eller i hvert fald tæt på.
Sidste sæson kørte Solex andenplads hjem i netop dette løb. Podie er igen målet, guld er muligt, men jeg kan også let fejle :-) Gregersen har i øvrigt ramt vejrikon.
Har udtaget nedenstående. Sidstepladsen vippede mellem HH. Dinesen(21), M. Bang(22) og Asger Kiil (25). Kiil blev sorteret fra først, og i sidste ende efter at have overvejet længe, sorterede jeg Bang fra, da mit udgangspunkt er, at hvis jeg er i tvivl, udtager jeg ikke min egen rytter :-) Dinesen mangler lidt sideevner i de højere niveauer for en 21-årig, men han får rutine, og kan blive en rigtigt stærk allround bakkerytter - men det samme kan Bang, ligesom vi har mere rene puncheurs til fremtiden i N. Næstved (22) og Joakim Weltz (22) (hvor sidstnævnte er udtaget og på DT.)
Name | Age | GV-value | Team |
Alex Riis | 27 | 90,31 | Astanadena |
Kristoffer Oxenbøll | 25 | 87,78 | Team_Elrosportu |
Benjamin Sonne | 25 | 87,33 | TeamSolex |
Martin Gregersen | 25 | 87,28 | SPORTLIFE |
Mark Abrahamsen | 26 | 87,23 | Atlantico |
Fredrik Eisenhardt | 27 | 86,55 | EuskaPiero |
Kasper Finnemann | 27 | 85,97 | Astanadena |
Joakim Weltz | 22 | 79,73 | JaviCFF |
Hans Henrik Dinesen | 21 | 71,33 | BlackHole |