Jeg takker for stemmerne, og tager en tørn mere :-)
Jeg håber andre får lyst og nogenlunde tid til at køre landsholdet igen. Vil gerne af med posten, men pt. går det nok.
Sidste løb i sæsonen må være gået galt. Kaptajn Anders blev sat på 1. sektion mens alle andre sad med. Fik åbenbart ikke gemt taktikken (tager normalt screenshot). Synes han skulle have kørt 31143, men det synes jeg ikke kan passe med han blev sat, så jeg må have lavet en fejl40 og sat noget forkert desværre.
Regner med at få lavet GV-update enten i løbet af weekenden, eller en dag i næste uge. Nu må vi se :-)
Kalendermæssigt er jeg glad for, der er bakkebjergløb. Jeg tror vi kan få noget der, men vi havde nok haft bedre chancer i løbet for en del sæsoner siden. Men det er et løb jeg har savnet i kalenderen, og jeg håber det er tegn på, at den lave varians i bonusløbet enten er tilfældigheder eller der er kommet lidt flere løb i puljen :-)
Og så glæder jeg mig over, vi har flade brosten til sidst, så vi kan sætte et hold af rene guldikoner og køre med om sejren minimum én gang :-)
Jeg udtager ryttere til på søndag senere, men her gentager vi næppe sejren - dertil er det umiddelbart for fladt, men vi må se. Vi har nogle virkeligt stærke ryttere til den type løb, og har en enkelt eller to af dem udviklet sig helt optimalt til løbet, kan det godt være vi kan lege med :-) Eks. K. Finnemann er egentlig skræddersyet til løbet - men jeg tror han mangler de sidste 5-10 procent for at være vinderkandidat, men kan sagtens forestille mig, vi kan køre med om top5-7 stykker.