Author Topic: CFF Cup  (Read 8479 times)

Combuijs

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 918
  • Combuijs 2b
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #15 on: June 10, 2019, 04:59:09 PM »
Het bekeravontuur is over :(

Zie hierboven...  :'(

Angovis

  • Newbie
  • *
  • Posts: 37
  • TAC 3i
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #16 on: June 12, 2019, 11:43:12 AM »
Het bekeravontuur is over :(

Zie hierboven...  :'(
Die van mij heb ik gwn van tevorre al overgeslagen

Zatarra

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 671
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #17 on: June 28, 2019, 08:36:25 AM »
De CFF loting is weer denderend. Vorig jaar 1e ronde tegen uiteindelijke winnaar. Nu tegen Matterhorn (vorig seizoen halve finalist)... Gelukkig gaan we niet heuvelen, maar een BDVVV tijdrit wordt al een lastig verhaal. Hoe heeft Matterhorn het afgelopen WK gepresteerd?

Één geruststelling: ik ga in ieder geval niet tactisch afgetroefd worden :D.
« Last Edit: June 28, 2019, 10:42:54 AM by GinneR »

Spammie

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 420
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #18 on: June 28, 2019, 09:03:52 AM »
De CFF loting is weer denderend. Vorig jaar 1e ronde tegen uiteindelijke winnaar. Nu tegen Matterhorn (vorig seizoen halve finalist)... Gelukkig gaan we niet heuvelen, maar een BDVVV tijdrit wordt al een lastig verhaal. Hoe heeft Matterhorn het afgelopen WK gepresteerd?

Één geruststelling: ik ga in ieder geval niet tactisch afgetroefd worden :D.
Ik heb een vlakke sprint :-).
Tegenstander boeit dus niet  ;D

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #19 on: June 28, 2019, 09:14:46 AM »
Hier een tijdrit tegen een team met een tijdrijder in het Dream Team. Dat wordt dus ook een hele vroege exit, tenzij mijn tegenstander vergeet in te schrijven.

Zatarra

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 671
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #20 on: June 28, 2019, 09:28:31 AM »
De CFF loting is weer denderend. Vorig jaar 1e ronde tegen uiteindelijke winnaar. Nu tegen Matterhorn (vorig seizoen halve finalist)... Gelukkig gaan we niet heuvelen, maar een BDVVV tijdrit wordt al een lastig verhaal. Hoe heeft Matterhorn het afgelopen WK gepresteerd?

Één geruststelling: ik ga in ieder geval niet tactisch afgetroefd worden :D.
Ik heb een vlakke sprint :-).
Tegenstander boeit dus niet  ;D

Behalve als hij een Rus in z'n team heeft? :D

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #21 on: June 30, 2019, 10:45:46 PM »
Betrekkelijk eenvoudig door naar de 2e ronde. Alleen tref ik daar een klimsprint rit waar ik totaal de renners niet voor heb. Nu maar hopen dat mijn tegenstander hier ook geen renners voor heeft.

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #22 on: June 30, 2019, 11:36:28 PM »
Hier een tijdrit tegen een team met een tijdrijder in het Dream Team. Dat wordt dus ook een hele vroege exit, tenzij mijn tegenstander vergeet in te schrijven.

Ik kwam uiteindelijk slechts 1m56 tekort om door te gaan naar de volgende ronde... ;)

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #23 on: July 01, 2019, 07:53:59 AM »
Ik ben door in de CFF cup, maar nu komt er een pure heuvelrit. En tenzij ik deze week nog een aanschaf doe, zal dit het einde betekenen van het Cupavontuur.

GMV

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 103
  • GMV_Cycling (2a)
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #24 on: July 01, 2019, 09:50:53 AM »
Net in de laatste sectie bergop gelost. Hopelijk volgend seizoen een nieuwe poging.

Zatarra

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 671
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #25 on: July 01, 2019, 09:55:06 AM »
Toch wel verrassend gewonnen van Matterhorn. Omdal heeft de tijdrit beter gereden dan de tijdrijders van Matterhorn, die met een berg- en tijdriticoontje blijkbaar niet goed op het vlakke kan.

Afijn, nu een heuvel klim tegen Mortovia. Weer een Zwitsers team met een stuk of 10 bergicoontjes. Tja... daar zal vast een heuvel klimmer tussen zitten die ik eigenlijk niet heb. Jammer.

Rico

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 320
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #26 on: July 01, 2019, 10:26:25 AM »
In de eerste ronde een vlakke tijdrit gewonnen. Nu in ronde 2 een tijdrit met één heuvelsectie erin die we zonder aankopen van de tegenstander ook winnen. We willen graag voorstellen om het bij tijdritten te houden, waarbij er elke ronde een vlaksectie wordt ingeruild voor een heuvel- of klimsectie.  8)

GinneR

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 675
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #27 on: July 02, 2019, 03:06:07 PM »
Oja, de Cup  ;D

In de eerste ronde hadden we een taktische uitdaging. Maar die hebben we doorstaan.
Nu, in de tweede ronde, een klimTT. De tegenstander heeft 3-sterren op tijdrit en waarschijnlijk is dat ook voor klimTT. Jansma heeft overmorgen zijn bronzen klimTT-icoon. Hopelijk betekend dat ook dat hij beter is dan de klimmers van Catalonia.

Gefeliciteerd iedereen die door is. Alleen WiC en Wiene niet, maar die rekenden daar ook niet op (geloof ik).

MoleM

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 101
  • Cycling101 (2a)
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #28 on: July 02, 2019, 05:39:58 PM »
Oja, de Cup  ;D

In de eerste ronde hadden we een taktische uitdaging. Maar die hebben we doorstaan.
Nu, in de tweede ronde, een klimTT. De tegenstander heeft 3-sterren op tijdrit en waarschijnlijk is dat ook voor klimTT. Jansma heeft overmorgen zijn bronzen klimTT-icoon. Hopelijk betekend dat ook dat hij beter is dan de klimmers van Catalonia.

Gefeliciteerd iedereen die door is. Alleen WiC en Wiene niet, maar die rekenden daar ook niet op (geloof ik).
En ik, door Rico er uitgeschopt

GinneR

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 675
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #29 on: July 02, 2019, 06:02:12 PM »
Oja, de Cup  ;D

In de eerste ronde hadden we een taktische uitdaging. Maar die hebben we doorstaan.
Nu, in de tweede ronde, een klimTT. De tegenstander heeft 3-sterren op tijdrit en waarschijnlijk is dat ook voor klimTT. Jansma heeft overmorgen zijn bronzen klimTT-icoon. Hopelijk betekend dat ook dat hij beter is dan de klimmers van Catalonia.

Gefeliciteerd iedereen die door is. Alleen WiC en Wiene niet, maar die rekenden daar ook niet op (geloof ik).
En ik, door Rico er uitgeschopt

Ow, excuus, je team had ik nog niet op mijn lijstje staan van deze forumgebruikers. Bij dezen.