Author Topic: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?  (Read 13586 times)

GMV

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 103
  • GMV_Cycling (2a)
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #300 on: October 03, 2019, 06:39:28 AM »
Steffens wereldkampioen in 2d! Daarmee de 5e plek veilig gesteld. Op naar de 1e divisie.

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #301 on: October 03, 2019, 07:01:41 AM »
Gefeliciteerd GMV!

Zelf ook blij: ik ben 30e in 1a, 38 puntjes meer dan de nummer 31 die dus degradeert. Er klommen er aan het eind nog een paar heel hard, Oska stond voor de WKs bijvoorbeeld nog op degraderen en wordt uiteindelijk 18e. Maar ik mag dus blijven  ;D

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #302 on: October 03, 2019, 07:45:19 AM »

Steffens wereldkampioen in 2d! Daarmee de 5e plek veilig gesteld. Op naar de 1e divisie.
Lekker GMV! Was nog spannend of je de promotie zou gaan halen.

Bij mij ging het helaas niet helemaal zoals geplanned...mijn kopman vliegt er in de eerste sectie al vanaf en rijd de hele wedstrijd achter de feiten aan. Gelukkig nog wel met 4 rijders in de punten waardoor we op de laatste dag de koppositie overnemen en ook terug zullen promoveren naar divisie 1a.

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4955
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #303 on: October 03, 2019, 08:15:33 AM »
Helaas Sjiz, alvast succes met promotie. Het voordeel van jojo-en is dat het veel geld kan opleveren.
En echt wel heel veel teams dicht bij elkaar wat betreft degradatie.
Proficiat met de handhaving, Hakkie, dat was wel heel erg spannend met uiteindelijk 38 puntjes voorsprong.  8)

Gefeliciteerd met de promotie en het wereldkampioenschap, GMV.  8)
En in dezelfde divisie, ook gefeliciteerd met de promotie/het kampioenschap, BEL.  8)

En proficiat aan iedereen met mooie resultaten dit seizoen.
Zoals bijvoorbeeld Spammie, die met Nederland heel mooi 2e werd in de NT ranking.

SPORTLIFE zakt maar 1 plaatsje na dit WK waar ik dit keer geen renners voor had en voor het eerst geen 2e plaats gehaald werd.
Deze 14e plaats in het SK is 2 plaatsjes beter dan vorig seizoen, en 27 puntjes minder dan vorig seizoen.
Qua overwinningen wel het meest succesvolle seizoen, want dat waren er dit keer drie.
En een leuk prijsje erbij op de palmares ; de finale werd verloren, maar wel een zilveren CFF Cup.

GMV

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 103
  • GMV_Cycling (2a)
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #304 on: October 03, 2019, 08:23:09 AM »

Steffens wereldkampioen in 2d! Daarmee de 5e plek veilig gesteld. Op naar de 1e divisie.
Lekker GMV! Was nog spannend of je de promotie zou gaan halen.

Bij mij ging het helaas niet helemaal zoals geplanned...mijn kopman vliegt er in de eerste sectie al vanaf en rijd de hele wedstrijd achter de feiten aan. Gelukkig nog wel met 4 rijders in de punten waardoor we op de laatste dag de koppositie overnemen en ook terug zullen promoveren naar divisie 1a.
Het WK tijdrijden koste me bijna de kop. Gelukkig had ik van dit heuvel WK mijn doel gemaakt. Dat pakt goed uit. Jij hebt nog een knappe inhaalslag gemaakt vanaf de Tour. Aspigarri leek ongenaakbaar, maar heeft het was laten lopen. Gefeliciteerd met de 1e plaats!

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #305 on: October 03, 2019, 08:32:17 AM »
Dank je! Aspigarri had tot aan de tour heel veel klassement renners waardoor hij nagenoeg niet in te halen was. Ik had eerlijk gezegd ook de hoop opgegeven dat ik hem nog zou gaan inhalen.

Rico

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 320
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #306 on: October 03, 2019, 09:31:08 AM »
Felicitaties voor allereerst de gepromoveerden en daarnaast ook voor de anderen met mooie resultaten in de teamranking, de CFF-cup of wk's.

Zelf eindelijk eens niet op de 29e plaats beland, maar als 22e, ook met iets meer punten dan vorig seizoen. Volgend jaar maar weer kijken of we er in kunnen blijven en dan kunnen we over een seizoen of 4 eens echt aan resultaten gaan denken :)

GinneR

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 675
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #307 on: October 03, 2019, 09:55:32 AM »
Oeff dat ging maar net goed Hakkie2!

AJ uiteindelijk toch overtuigend beste Nederlandse team, gefeliciteerd!
Zelf twaalfde geworden, als 4e Nederlandse team en manager. Erg tevreden mee!

Een aantal managers uit dit forum gaan 1a verlaten zie ik. Veel succes net de strijd om te promoveren volgend seizoen, ben benieuwd of jullie in de 2e divisie dan automatisch bovenin meedoen.

En we verwelkomen natuurlijk de Nederlandse teams PDM en GMV in 1a! Gefeliciteerd!

Chrisxixon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 756
  • CyKings - Mike Bauer Team
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #308 on: October 03, 2019, 10:25:21 AM »
Congratulations Atalm!! amazing season!!

I hope you take a brake for the next season xD  :P

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #309 on: October 03, 2019, 11:42:59 AM »
Thnx Ginner! Hopelijk kan ik komend seizoen net wel genoeg punten behalen om erin te blijven.

Zatarra

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 671
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #310 on: October 03, 2019, 06:25:02 PM »
Argh... zit ik met m'n dikke vingers weer op de groene promotie vink te klikken en krijg ik een 19-jarige renner zonder extra training. Fijn daar gaat m'n eerste pullmoment van komend seizoen. :'(

Atalm93

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 173
  • Team: Flyvende_hjul CFF2team: Averatalm
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #311 on: October 03, 2019, 09:48:02 PM »
Congratulations Atalm!! amazing season!!

I hope you take a brake for the next season xD  :P

Thanks! In the end I managed to break my record with 30 points.
Unfortunately for you I have plans to try to break another record in terms of points next season, lets see if its possible! :P
I expect it to be a battle between us for the next season, if Wiggo decides to take it easy.

Also, thanks Sportslife, great season for you as well. Impressive with that team.

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4955
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #312 on: October 04, 2019, 12:05:30 AM »
Thanks Atalm, but nothing compares to your amazing results, among which twice 1A champion. 8)
In my team it is just a bit of "aanmodderen". Difficult to translate that word into English, maybe a picture helps to show what I mean : :))

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 414
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #313 on: October 04, 2019, 03:42:53 AM »
Toch nog iets gewonnen dit seizoen.
:Igor Paraje

Combuijs

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 918
  • Combuijs 2b
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #314 on: October 04, 2019, 12:51:19 PM »
Toch nog iets gewonnen dit seizoen.
:Igor Paraje

Knap, met zoveel Spaanse renners!