Author Topic: Seizoen 11  (Read 2894 times)

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Seizoen 11
« on: July 24, 2020, 12:09:48 PM »
Gaan we weer. Verbeek mag gelijk een nieuwe poging wagen voor de winst in Down Under.

Orange

  • Newbie
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Seizoen 11
« Reply #1 on: July 24, 2020, 05:00:25 PM »
Lang gewacht op seizoen 11. Want in seizoen 10 is gebleken dat divisie 2 toch te lastig was voor mijn renners.
Ik zie dat ik op dit moment de beste ronderenner, heuvelrenners en sprinter van mijn competitie heb dus veel punten moet mogelijk zijn.  ;D

Verder is het belangrijkste doel het optimaal trainen van mijn toekomstige kassei-heuveltoppers. Zodat deze mij kunnen helpen om te promoveren naar divisie 1 te komen over een paar seizoenen. Maar omdat ze nu nog maar 20 jaar zijn verwacht ik nog geen podiumplaatsen in divisie 3i. Maar ik ga het natuurlijk wel proberen :P

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 413
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: Seizoen 11
« Reply #2 on: July 27, 2020, 08:35:38 AM »
Nog maar eens een poging wagen om in 1a te blijven. Alvast tevreden met een 10e plaats voor Igaunis maar vrees dat dit de enige punten zullen worden in Tdu.

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 11
« Reply #3 on: July 27, 2020, 08:37:09 AM »
Hier een goede start. Met het oog op.het klassement wilde ik wat proberen te forceren. Dus mijn ploeg laten aanvallen in s2. Gelukkig deed Flandria dat ook want we kwamen los. Jammer genoeg kwam Wirth nog terug in s4 met een knecht en kon hij Verbeek op de streep verslaan. Toch wel tevreden.

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: Seizoen 11
« Reply #4 on: July 27, 2020, 10:39:48 AM »
De kop is er weer af inderdaad. Wel tevreden met een verdienstelijke 6e plek voor Timmermanis. Niet heel goed, maar ook niet slecht. We proberen hem in een goede positie te houden voor het klassement.

GMV

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 103
  • GMV_Cycling (2a)
    • View Profile
Re: Seizoen 11
« Reply #5 on: July 28, 2020, 08:52:11 AM »
Tactisch loopt het nog niet zoals het moet. We zijn wat dingetjes aan het uitproberen, maar dat werkte niet. Desondanks een ritoverwinning gepakt en 3e in het klassement. De eindoverwinning Down Under lijkt mogelijk, al hadden we er veel beter voor kunnen staan.

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 11
« Reply #6 on: July 28, 2020, 09:04:06 AM »
Hier loopt het nog steeds goed. Na 3 ritten heeft verbeek een 2e,10e en 20e plek in de dag uitslag behaald en staat hij nu 1e in het klassement met een halve minuut voorsprong op Laksa.
Zijn Teamwork training heeft zijn vruchten afgeworpen en hij staat nu ook bij de komende rit bij de favorieten. We gaan voor het podium.

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: Seizoen 11
« Reply #7 on: July 28, 2020, 11:33:55 AM »
Met mijn jonge team nog altijd in training, dus de resultaten in de 3e divisie doen er nog niet toe. Maar wel mooi om te vermelden dat mijn renners nr 1 en 2 staan in het klim(heuvel) dreamteam U23  8)

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 11
« Reply #8 on: July 28, 2020, 08:30:45 PM »
Onverwacht succesje. Verbeek wint de rit. Morgen een voorsprong van 35 seconde op Laksa verdedigen.

GMV

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 103
  • GMV_Cycling (2a)
    • View Profile
Re: Seizoen 11
« Reply #9 on: July 28, 2020, 08:52:09 PM »
Hier ook een goede rit. Palmer eindig heel dicht met een lampje en pakt de leiding in het klassement. Met een heuvelsprint te gaan mag dit eigenlijk niet mis gaan.

MoleM

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 101
  • Cycling101 (2a)
    • View Profile
Re: Seizoen 11
« Reply #10 on: July 28, 2020, 11:37:58 PM »
Hier ook een goede rit. Palmer eindig heel dicht met een lampje en pakt de leiding in het klassement. Met een heuvelsprint te gaan mag dit eigenlijk niet mis gaan.
Blijf opletten. De concurrentie leest mee en staat op 0 seconden.

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 11
« Reply #11 on: July 29, 2020, 08:25:38 AM »
En dan is dan het einde van een mooie TDU. Verbeek rijdt in alle ritten in de punten. Een 1e, 2e, 10e, 20e en 28e plek. Uiteindelijk ook glansrijk het algemene klassement gewonnen. Alleen Laksa kon een beetje in de buurt blijven en eindigt op 35 seconde. Timmermanis heeft meer dan een minuut aan de broek gekregen. Ik ben tevreden, mijn eerste overwinning in een ronde in 1a. Das toch leuk.

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: Seizoen 11
« Reply #12 on: July 29, 2020, 08:36:50 AM »
En dan is dan het einde van een mooie TDU. Verbeek rijdt in alle ritten in de punten. Een 1e, 2e, 10e, 20e en 28e plek. Uiteindelijk ook glansrijk het algemene klassement gewonnen. Alleen Laksa kon een beetje in de buurt blijven en eindigt op 35 seconde. Timmermanis heeft meer dan een minuut aan de broek gekregen. Ik ben tevreden, mijn eerste overwinning in een ronde in 1a. Das toch leuk.

Proficiat Sjiz. Mooi begin van het seizoen. Hier ook tevreden met een 3e plaats voor Timmermanis. Meer zat er ook echt niet in.  :)

GMV

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 103
  • GMV_Cycling (2a)
    • View Profile
Re: Seizoen 11
« Reply #13 on: July 29, 2020, 08:57:29 AM »
Gefeliciteerd Sjiz! Mooie TDU gereden.

Hier ook zeer tevreden. Palmer reed een vrij defensieve koers met Waithe aan zijn zijde. Daarmee werd hij 4e, voor zijn concurrent van MoleM en wint daarmee het eindklassement. Prima start van het seizoen.

Combuijs

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 918
  • Combuijs 2b
    • View Profile
Re: Seizoen 11
« Reply #14 on: July 29, 2020, 02:51:24 PM »
Tja, lekker begin toch altijd voor je Sjiz, die Tour Down Under, mooi gedaan ook! Ik moet het met ongeveer 10% van jouw punten doen en dat is denk ik nog steeds een record voor ons...