Svært at sige.
Markedet er lidt ekstremt, er mit indtryk.
Stærke ryttere kan være tæt på usælgelige (så de der halve ryttere, giver det ikke mening at træne økonomisk mere - fordi de bedste ryttere kan køre podiepladser i noget der minder om 10 sæsoner), men de bedste er der vilde skejser i :-)
Gyring er en af to ryttere på 23 med guldikon i brosten kan jeg se. Han ligger dog alligevel nede på 76. pladsen, men skal nok nå at kunne æde en del pladser den næste halvanden uge med sin hurtige træning. Men jeg tror ikke helt han er deroppe, hvor man bryder de 30+ mill.
Mit bud ville være mellem 10 og 15 er en realistisk pris, men med den rette køber (eks. en der vil bygge et langtidssikret hold med ryttere på 22-24 år), kan prisen godt gå over 20-30 mill :-)
Jeg ville dog ikke blive overrasket, hvis der ikke kom bud, hvis han blev sat til salg til 10 - det kræver lidt tålmodighed at få den rette pris, hvis ikke man har en køber på hånden i hvert fald. Markedet er efter min mening ret barskt, er mit eget indtryk.
Jeg solgte en del ryttere, og der var jeg skræmt over, at flere stort set ikke kunne sælges, selv for "1" - vi taler dog sølvikoner, men ryttere der var bærende i at få mig til at rykke op fra 2. division, og som også kørte lidt point hjem i 1.
Gyring har guldikon og er toplækker, så selvfølgelig skal han nok give en god slat millioner, hvis du vælger at sælge.