19 årige: 98 - der er vist flere af jer, der ikke trækker længere har jeg mistanke om - og det kan jeg nu godt forstå. Tænker, det er et fint tal, men aner reelt ikke hvad de andre lande præsterer
Det har ikke været en imponerende sæson, men jeg tager gerne en revanche næste sæson - så håber jeg, der er andre, derefter der har mod og lyst til at lege med holdene :-) Hvis nogle brænder for det, må man også sige til - så giver jeg gerne pladsen videre nu.
Det gælder vores sidste og stærkeste disciplin. Rolf er #1 på dream team (hvor vi pt. er oppe på tre danskere, Benny i TT og Alex Riis i bakker er de to andre, der har kæmpet sig tilbage på dream team, efter at have været af).
Fik lavet en fehler, der gjorde Flemming ikke var på listen her, så har smidt Malte Friis af i stedet, da jeg ikke lader næstbedste sidde over - og da jeg gerne vil give plads til 2 20-årige. Jeg er altid ærgerlig, når jeg må smide nogen af :/
Vi går efter en sejr, og lidt ekstra point også. Jeg tvivl på det kommer til at gå helt så godt som sidste sæson, og mit indtryk er, at der er flere rigtigt dygtige flade brostens ryttere fra andre lande, så vi får det ikke serveret uden lige - men jeg tror også, vi har bedre bredde i toppen end de fleste - det viste Salpeters fremragende resultat sidste sæson i hvert fald :-)
1° Rolf Harboe 21 81,64 TeamTimidus
2° Filip Skurk 21 78,18 TeamTimidus
3° Flemming Vadstrup 21 78,11 TeamTimidus
4° Kasper Moe 21 77,86 TeamTimidus
5° Stefan Hinz 21 77,20 TeamTimidus
6° Malthe Friis-Jensen 21 77,13 Catalonia_Team <--- valgt fra da jeg tror mere på de to neden for på den lange bane.
7° Markus Hønborg 21 77,07 Turrones
8° Lukas Knudsen 21 76,94 Vitimper <--- Har ret lav flad vej, og ligner en late bloomer - håber han træner godt, og i så fald kan han springe flot op på listen i løbet af en sæson
(...)
Lars Lindegaard 20 69,34 Marineros
Troels Føhns 20 69,04 PedaleSanvitese