Author Topic: seizoen 12  (Read 2445 times)

Denver

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #30 on: October 28, 2020, 03:51:17 PM »
Klassement in 2B voor de WK's waar nog veel punten te verdienen zijn.

1º      Ciclastur   17538   
2º      Denver   17314   
3º      Fiestina   16948   
4º      BLOEMENAANDEMITTE   16286

Gelukkig reden mijn directe concurrenten geen al te best klassement in de Vuelta. Ik ook niet, maar dat is normaal :). Schade werd al een beetje ingehaald met de winst in Lombardije.
Ik het nog 2 behoorlijk goeie tijdrijders en ook wel goeie sprinters (Verhoeven). Winst in 2b zou erin kunnen zitten. Ik stond het meest van de tijd aan de leiding en met 23 overwinningen zou het wel verdiend zijn. Maar nog even rustig blijven want dat vel van die beer...

Succes aan iedereen, maar niet te veel :P
« Last Edit: October 28, 2020, 06:22:23 PM by Denver »

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 414
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #31 on: October 29, 2020, 09:46:00 AM »
Proficiat Denver, welverdiende kampioen in 2b.

Combuijs

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 918
  • Combuijs 2b
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #32 on: October 29, 2020, 02:32:53 PM »
Jullie allebei proficiat met je promotie, zorg dat je er in blijft volgend seizoen!

Enne, Rico, proficiat met je kampioenschap. Goed gedaan!

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #33 on: October 29, 2020, 03:37:11 PM »
Proficiat Rico! Dat is volgens mij de eerste keer na de reset dat iemand met de Nederlandse vlag de eerste is in het AK

Rico

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 320
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #34 on: October 29, 2020, 04:13:59 PM »
Bedankt mannen, was een mooi seizoen voor mijn team natuurlijk!

Nadat Peachy bekend maakte zijn team in de verkoop te doen, was het na een 2e plek vorig seizoen natuurlijk het doel om dit keer een gooi te doen naar het bovenste plekje. Cabrasverdes zou waarschijnlijk weer de grootste concurrent worden, met landgenoten WiC en Sjiz daarachter. Eigenlijk was het begin van het seizoen niet zo best. Zowel TeamRolf als WinterIsComing wisten zich te versterken met toppers (Loinaz en Riis) en Cabrasverdes schoot uit de startblokken met winst in TDU en MSR.

Daarna begon het bij mijn team wat beter te lopen, zodat de achterstand in de Volta Catalunya, de Ardennen en Itzulia wat verkleind kon worden. Tot dan had mijn grootste troef eigenlijk alleen nog maar op de bank gezeten, maar toen Hilton mee ging doen, wist ik vrij snel een gaatje te slaan en was het een kwestie van consolideren. Dit lukte goed in de Tour en BBT en omdat aankoop Niklitschek nog fris was voor de Vuelta, lukte het om het gat eigenlijk alleen maar verder te vergroten naar het einde van het seizoen. Al met al dus een zeer succesvol seizoen met de 1e plek in het team- en individuele klassement!

Bij deze meteen maar even gebruik maken van het moment om de Whatsapp groep die we hebben weer eens onder de aandacht te brengen. Samen met de managers van WinterIsComing, TeamRHB, Yvo_Meppelink_Procycling, Valderend en Inglourious_Bastards stuwen we elkaar naar grote hoogtes met intussen 5 man in de top 10 en volgend seizoen 6 managers in de hoogste divisie. Uiteraard worden de overwinningen op concurrenten af en toe een beetje ingewreven en worden er grappen gemaakt als iemand eens tactieken of trainingskampen vergeet, maar er wordt zeker ook gediscussieerd over tactieken voor races om te winnen of schade te beperken of gevraagd of een bepaalde renner een goede versterking is voor een team. PM bij interesse om aan te sluiten gerust één van de managers van hierboven genoemde teams en dan word je toegevoegd voor het nieuwe seizoen start!

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #35 on: October 29, 2020, 06:07:00 PM »
Topseizoen gereden, Rico. Ook via deze weg nogmaals gefeliciteerd.

Zelf content met een 3e plaats, na een mooi gevecht met Sjiz (TeamRHB). Ook in de Cup kwamen we elkaar tegen. Daar wonnen we de hoofdprijs doordat onze scout en aankoopmakelaar hun zaakjes voor de finale prima op orde hadden.

De groepsapp vind ik echt een leuke dimensie aan het spel geven. Leuk, niks moet en veel mag. Gezonde rivaliteit is troef en we leren van elkaar.

Proficiat Rico! Dat is volgens mij de eerste keer na de reset dat iemand met de Nederlandse vlag de eerste is in het AK

Volgens mij won AJ in een van de eerste seizoenen. Jammer genoeg al een tijd niks meer van vernomen.
« Last Edit: October 29, 2020, 06:09:02 PM by WinterIsComing »

paultb

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 296
  • Ploeg TilburgTerriërs (3g)
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #36 on: October 29, 2020, 06:37:56 PM »
Gefeliciteerd Rico, leuk om te zien dat een Nederlandse manager de seizoenstitel pakt  :)

Zelf ben ik ook tevreden, met Cruyff heb ik 5 ritzeges kunnen pakken waarvan 3 in de Tour de France. Ik speel minder actief nu en heb dan ook geen ambities in klassementen (een 5e plaats Down Under was het beste). Het enige doel is verder handhaven in divisie 1a en dat is me voor het 2e seizoen op rij gelukt. Leuk meegenomen was dat Mark Beefschow voor het eerst op het podium reed op het hoogste niveau, hij werd 3e in de kasseienetappe in de Tour de France.

Volgend seizoen dezelfde doelen: ritten winnen en handhaven in divisie 1a. Het wordt wel wat moeilijk, want de renners in 1a worden steeds beter en volgend seizoen zijn er voor mij minder klassementspunten te halen Down Under (door een lange tijdrit) en op het heuvel WK zal ik ook niet of nauwelijks punten kunnen halen.

Denver

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #37 on: October 29, 2020, 09:46:45 PM »
Jullie allebei proficiat met je promotie, zorg dat je er in blijft volgend seizoen!

Is niet mijn bedoeling. Ik vind meedoen voor overwinningen (ook al is dat in 2e klasse) leuker dan in 1a anoniem meerijden. Is beter voor mijn spelmotivatie.

Denver

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #38 on: October 29, 2020, 09:48:31 PM »
Proficiat Denver, welverdiende kampioen in 2b.

Thx. Na wint in de beide WK's werd het verschil toch nog behoorlijk groot. Net geen 20000 gehaald, maar toch wel mooi resultaat. Als ik goed telde (want ik zie het aantal podiumplaatsen niet) kom ik aan 25 overwinningen.
1º      Denver   19954   
2º      Ciclastur   18358   
3º      Fiestina   18008   
4º      BLOEMENAANDEMITTE   16666   

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #39 on: October 29, 2020, 10:07:06 PM »
Proficiat Denver, welverdiende kampioen in 2b.

Thx. Na wint in de beide WK's werd het verschil toch nog behoorlijk groot. Net geen 20000 gehaald, maar toch wel mooi resultaat. Als ik goed telde (want ik zie het aantal podiumplaatsen niet) kom ik aan 25 overwinningen.
1º      Denver   19954   
2º      Ciclastur   18358   
3º      Fiestina   18008   
4º      BLOEMENAANDEMITTE   16666

Heel mooi gedaan mannen.

En Denver: 25 winst, 17 zilver en 4 brons.

B.E-L

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 385
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #40 on: October 30, 2020, 09:58:54 AM »

Proficiat Rico! Dat is volgens mij de eerste keer na de reset dat iemand met de Nederlandse vlag de eerste is in het AK

Volgens mij won AJ in een van de eerste seizoenen. Jammer genoeg al een tijd niks meer van vernomen.
Die was ik even vergeten. Als ik bij zijn team kijk is dat in seizoen 3 geweest

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #41 on: November 10, 2020, 07:41:26 PM »
Cruyff wint Milaan-San Remo in de 1e divisie. Dikke proficiat, Paultb!  :)

Combuijs

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 918
  • Combuijs 2b
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #42 on: November 10, 2020, 09:19:29 PM »
Dat is inderdaad een mooie winst. Wanneer gaan de Terriërs zich met de top 10 in het klassement bemoeien?

paultb

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 296
  • Ploeg TilburgTerriërs (3g)
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #43 on: November 10, 2020, 10:44:12 PM »
Het was zeker een mooie zege voor Cruyff. Oorspronkelijk was Milan - San Remo het grote doel voor deze generatie met kopman Cruyff, maar uiteindelijk leek er toch veel concurrentie te zijn voor deze klassieker. Vandaar dat ik de vorige 2 seizoenen de focus had gelegd op ritzeges in grote rondes. Natuurlijk heb ik toen wel op tactisch gebied wat uitgeprobeerd in Milan - San Remo en dat betaalt zich nu dus uit  8)

Echt actief speel ik dit spel niet, dus vandaar dat mijn team geen selectie heeft die op alle terreinen mee kan. Maar het is mooi genoeg om Milan - San Remo en etappes in alle 3 de grote rondes gewonnen te hebben in 1a. Alle doelen die ik gesteld had zijn nu gehaald  8)