Author Topic: Seizoen 8: heuvels?  (Read 4195 times)

paultb

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 296
  • Ploeg TilburgTerriërs (3g)
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #15 on: March 03, 2020, 07:33:34 PM »
Tot mijn grote verrassing heb ik mijn eerste etappezege in divisie 2a al binnen. Vanochtend won Pascal Cruyff de HVVVV etappe. Hij viel net buiten het lijstje met top 5 favorieten, maar heeft dus iedereen verrast  :)

Met 9 punten achterstand op de nummer 5 sta ik nu heel dicht bij een promotieplek, maar dat zal niet zo blijven. Toch even genieten van de 6e plek in het klassement van Nederlandse teams en mooi het icoontje voor een top 10 klassering in het nationale klassement binnengehaald :)

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #16 on: March 03, 2020, 09:56:26 PM »
Mooi begin :) Cruyff is dan ook wel echt een topper. Probeer niet in de valkuil te trappen om Cruyff te veel te laten rusten. Optimaal trainen dit seizoen heb je de komende 8 seizoen meer plezier van.

Dit seizoen lekker je sprinters doortrainen en dan volgend seizoen er een paar verkopen. Met dat geld kan je dan wat andere goede renners kopen en ben je het seizoen erna gewoon in 1a te vinden.

paultb

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 296
  • Ploeg TilburgTerriërs (3g)
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #17 on: March 04, 2020, 06:33:31 PM »
Nu is het geen goed moment om renners te kopen toch? Of wisselen de prijzen van renners vanaf 24 jaar niet zoveel over het seizoen gezien?

Rico

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 320
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #18 on: March 04, 2020, 07:43:38 PM »
De toppers gaan aan het begin van het seizoen voor topprijzen. Omdat zoveel aandacht naar die toppers gaat, zijn er vaak mooie koopjes in de categorie daaronder te vinden.

Bos

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 187
  • Bos - 2D
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #19 on: March 04, 2020, 08:13:42 PM »
Tsja ik zou zeggen kijk bij mijn team, daar staat een gouden heuvel klimmer voor 1 te koop die vanavond afloopt, dat gaat een koopje worden. Misschien wordt die niet eens verkocht  :o

Denver

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #20 on: March 07, 2020, 11:05:30 PM »
Verhoeven maakt zijn favo 1 waar! Als extra een CFF-record. Maakt een mens blij  :D.

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #21 on: March 09, 2020, 12:22:08 PM »
Gefeliciteerd nog Denver! Altijd fijn zon overwinning.

Hier gaat het wisselend. Vergeten taktieken in te vullen voor de eerste rit van de Tirreno. Daar al minstens 30 seconde verloren met mijn kopman. 30 seconde die hem op dit moment 8e zouden maken in het AK. Dat is dus enorm zonde. Helemaal als elk punt telt aan het einde van het seizoen. We vechten door. Vanavond hopelijk een mooie rit en wat plekjes stijgen om morgen in de klimrit hopelijk een top 10 te kunnen behouden. Daarna mag Verbeek kijken of hij een uitslag kan rijden in Milaan - San Remo en mag Sansonetti bewijzen dat hij beter is dan Nyland (Spoiler: dat is hij niet, maar zeg dat alsjeblieft niet tegen hem).

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 414
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #22 on: March 09, 2020, 11:06:11 PM »
We rijden nu een divisie lager maar daarom niet minder fun,reeds 9 podiumplaatsen behaald. Het niveauverschil is veel groter dan ik dacht. Streefdoel is promoveren als kampioen in 2c.

Denver

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #23 on: March 10, 2020, 11:29:59 AM »
Told you.
In 2e klasse kan je op veel parcours meedoen voor podium. Ook tactisch kan je veel voor mekaar krijgen. Vooral niet te 'veilig' willen rijden.

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #24 on: March 10, 2020, 07:13:30 PM »
Verbeek als 2e favo gestart in MSR. Dat had ik serieus niet verwacht. Misschien een van komende seizoenen een doel van maken om die te winnen. Hoe dan ook, dat zat er vandaag niet in. Dat wist ik al voor de start. Geen TK en niet de beste knechten. Uiteindelijk slechts in s1 en 2 een knecht maar de taktiek liep eigenlijk perfect. Een prima 8e plek. Dat zijn toch 190 punten waar ik vooraf niet op gerekend had.

Rico

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 320
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #25 on: March 10, 2020, 07:36:48 PM »
Vidal eindigt een paar plekjes voor Verbeek op de 6e plaats. En dat is nodig ook, want met alle punten die Verbeek nog gaat pakken in de heuvels, is TeamRHB één van de geduchte concurrenten voor het Nederlands kampioenschap (samen met de huidige kampioen natuurlijk).

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #26 on: March 10, 2020, 08:24:05 PM »
We rijden nu een divisie lager maar daarom niet minder fun,reeds 9 podiumplaatsen behaald. Het niveauverschil is veel groter dan ik dacht. Streefdoel is promoveren als kampioen in 2c.

Ik kan je stelling over het niveauverschil alleen maar beamen. Nu in 2b na 18 races al ruim meer punten (5000+) behaald dan vorig seizoen in zijn geheel (4200+) in de 1e divisie.

Tot volgend seizien dus maar...  ;)

Denver

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #27 on: March 12, 2020, 08:23:10 PM »
Mijo Bendix eindigt 3de in de heuvelrit. Getwijfeld tussen TK (in functie van de Ardennen) en starten in Catalonië. Concurrentie blijkt op TK te zijn, dus blij met een podiumplek erbij op het palmares.

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 414
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #28 on: March 13, 2020, 07:48:30 AM »
Gelukkig kunnen we hier nog een koerske meepikken, pfff heel het voorjaar naar de knoppen!!!

Plopsala

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 67
  • (2a)
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #29 on: March 13, 2020, 10:47:05 PM »
Montero klimt naar een mooie 2de plaats. Onze eerste
Podiumplaats in 1a in deze versie van cff.