Author Topic: Hey  (Read 6430 times)

AJFactoryCycling

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 113
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
Re: Hey
« Reply #75 on: February 04, 2019, 09:46:43 PM »
Het is nu mogelijk om 2 vrije renners te kiezen.

Thanks voor de tip, was er blijkbaar redelijk snel bij, gezien ik er met Martin Leok vandoor ben gegaan. De nr 4 DT heuvels. Mijn 2e keus moest een AK renner zijn, daar vond ik het wat lastiger kiezen. Wou eigenlijk Maigard, maar dat is bijna eenzelfde type als Morletta die ik net heb gekocht. Dus is het klimheuvelaar Sean Bloomberg geworden, een iets mindere versie van Hoffmann van VM.

Staat nog een DT renner tussen de vrije renners zie ik.

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Hey
« Reply #76 on: February 04, 2019, 09:56:57 PM »
Ik heb voor VM de Duitse nummer 5 van de sprintrit en nummer 4 van de heuvelsprintrit gered.
GinneR heeft Nederlands beste klimmer Wennemars (zat al op 100 klim) opgeraapt. Nummer 4 van vorig jaar en komend weekend weer kopman.

AJFactoryCycling

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 113
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
Re: Hey
« Reply #77 on: February 04, 2019, 10:02:48 PM »
Ik zat al te zoeken naar Wennemars haha, daar was ik net te laat voor :P Die Duitser die jij hebt lijkt me ook echt een mooie.
« Last Edit: February 04, 2019, 10:11:53 PM by AJFactoryCycling »

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Hey
« Reply #78 on: February 04, 2019, 10:12:57 PM »
Ik zat al te zoeken naar Wennemars haha, daar was ik net te laat voor :P Die Duitser die jij hebt lijkt me ook echt een mooie.

Tja, ik heb mijn broer eerder gewaarschuwd dan de rest van het forum, sorry  :P
Sterker nog: hij had daardoor eerder keus dan ik omdat ik niet goed kon beslissen wie ik moest ontslaan.

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Hey
« Reply #79 on: February 11, 2019, 09:46:01 PM »
Quote
CyclingForFun
@_cyclingforfun
Beta in http://www.managercycling.com  will finish soon , only a few things to test

Feb 10, 2019
 

Mooi, ben benieuwd.

WinterIsComing

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: Hey
« Reply #80 on: February 11, 2019, 10:35:51 PM »
Fijn inderdaad!  :)

Hakkie2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 911
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Hey
« Reply #81 on: February 21, 2019, 08:13:24 AM »
Moet de Nederlandse FAQ nog worden gered van het andere forum?

Combuijs

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 918
  • Combuijs 2b
    • View Profile
Re: Hey
« Reply #82 on: February 21, 2019, 09:18:28 AM »
Ja, gered èn aangepast...

MarnixStar

  • Newbie
  • *
  • Posts: 38
  • Team NextGeneration (3a)
    • View Profile
Re: Hey
« Reply #83 on: March 23, 2019, 10:25:42 PM »
Ik ben ook weer van de partij :P

FIO

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 52
  • Was: Telamon. Team: FIO (Frenkie in Oranje)
    • View Profile
Re: Hey
« Reply #84 on: April 02, 2019, 11:18:13 AM »
Goeiemorgen!

ook de Argonautjes blijven in de race, zij het als een Australisch team onder de naam FIO (Frenkie in oranje :) )

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4926
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Hey
« Reply #85 on: April 02, 2019, 11:41:22 AM »
Goeiemorgen!

ook de Argonautjes blijven in de race, zij het als een Australisch team onder de naam FIO (Frenkie in oranje :) )

Goedemorgen  :)
Ik zag vandaag al je bericht van gisteren staan in de Australische topic. Goed dat je toch in Australië bent gebleven.  8)
Succes met pullen en met je team !

Bos

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 187
  • Bos - 2D
    • View Profile
Re: Hey
« Reply #86 on: May 14, 2019, 03:49:10 PM »
Hey allemaal.

Ik ben een soort van nieuw hier. Heb een hele tijd (aantal jaar) niet gespeeld en wilde het weer eens oppakken. Sommige kennen mij misschien nog als de naam die ik nu ook hanteer, Bos.
Ff snel kijkend, herken ik hier nog wel wat namen zoals WIC, Vos, Sportlife (of was dat dezelfde?), Bakkie, Spammie en zal er nog wel een paar niet gezien hebben.

Ik merk wel dat het weer wat inkomen is, dus er zullen nog wel elders de nodige n00b-vragen verschijnen. Heb volgens mij mijn 1e fout alweer gemaakt in mijn enthousiasme, ik heb al een ploegarts en masseur binnen gehaald en heb geen rekening gehouden met de vorm, enkel met herstel en recuperatie  ::)
Zie dat het draften weg is, was altijd wel een leuk onderdeel, zorgde ook nog wel eens voor het nodige gezeik  ;D
Zag ookal dat er weer helemaal opnieuw begonnen is.
In mijn gedachte waren er altijd iets van 120 koersen per seizoen, nu ik erover nadenk, waren het er volgens mij exact 118? Is de trainings progressie hierop ook veranderd? Of hebben ze dit juist hetzelfde gehouden, zodat er minder renners gaan komen met een skill van 100 (wat terecht zou zijn). Dus hoeveel kan een U24 renner met een rating van 60 nu circa per seizoen stijgen. Dat is talent afhankelijk, dat weet ik, maar het is nu tussen de 10 en 12 punten?
EDIT: zie net de stijgingen per trainingen, maar lijkt erop dat ze juist nog sneller trainen dan voorheen??? Het gaat dus eerder naar de 20 stijgingen per seizoen?

Zal elders nog wel even mijn team posten, maar ik vond ronderenners trainen altijd het leukste.
« Last Edit: May 14, 2019, 04:13:40 PM by Bos »

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4926
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Hey
« Reply #87 on: May 14, 2019, 07:32:37 PM »
Hey Bos,  :)
Lang geleden inderdaad, maar ik herinner me je nog goed. Heel mooi dat je het spelletje weer gaat spelen. Welkom terug.  8)
De veranderingen in een notedop :

# De seizoenskalender is teruggebracht van 118 races naar 91 races.
Elk seizoen dezelfde seizoenskalender, maar in CFF3 veranderen per seizoen alle etappes en de beide WK's.
Alleen de klassiekers (ééndagsraces) hebben altijd hetzelfde parcours.

# De renners zijn nu al op hun 24e uitgetraind en in CFF2 was dat pas op hun 30e.
De renners blijven nu dus op hun top tussen hun 24e en 30e, daarna het verval zoals je gewend was in CFF2.
Dit is een enorm verschil, o.a. vandaar nu de veel grotere training snelheid.

Tip ; renners die vroeg in het seizoen gepulled worden, is nog belangrijk dan het in CFF2 al was, vanwege die grotere training snelheid.
Dus probeer even heel actief te zijn met het pullen en het aankopen van echt goede 19jarigen aan het begin van dit seizoen zodat je een hele mooie opleiding kan creëren. Het enorme voordeel van CFF3 is dat het nu niet (ruim) 2 echte jaren duurt, voordat ze op hun top zijn.

Het zou kunnen dat ik nu iets of een verandering over het hoofd zie, maar andere forumgebruikers zullen dat dan wel aanvullen.
Heel veel succes en heel veel plezier in het spelletje.  :)

Vos

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4926
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Hey
« Reply #88 on: May 14, 2019, 07:40:52 PM »
En het is geen fout met je personeel.
Aangezien jij net begonnen bent en het dus hoogstwaarschijnlijk opleiden wordt voor jou, dan is het goed dat je op herstel en recuperatie (195+) gelet hebt. Want die zijn het belangrijkste in jouw situatie zodat je renners zoveel mogelijk trainen. Elke training is belangrijk in dit nieuwe spel.
Vorm is belangrijk voor het koersen. Evenals stimuleren en trainingskamp van de ploegarts en masseur.
De Nederlandse FAQ is weer net zo top als die in CFF2 was.
Dus dat aandachtig doorlezen om je kennis weer wat op te frissen, is altijd een goed idee.

Spammie

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 420
    • View Profile
Re: Hey
« Reply #89 on: May 14, 2019, 07:49:17 PM »
Dat bedacht ik me net op de fiets ook. Bovendien is er in de derde divisie zeer weinig concurrentie, dus heb je extra vorm ook niet direct nodig :).
Gewoon lekker op de transfermarkt goedkoop een nieuwe renner komen, als de andere door zijn 'races' heen zit :).