Author Topic: seizoen 12  (Read 2421 times)

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 414
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
seizoen 12
« on: September 11, 2020, 07:20:02 AM »
Terug in 2e divisie, het zou wel eens leuk kunnen worden, ingedeeld met Denver, Combuijs, BOS...

Bos

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 187
  • Bos - 2D
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #1 on: September 11, 2020, 12:07:20 PM »
Van mij heb je geen last ;)

Valderend

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 225
  • Valderend - 1A
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #2 on: September 11, 2020, 04:39:08 PM »
Toch wel verrassend dat je weer naar de 2e bent afgezakt! Seizoen ervoor kon ik je net niet bijhouden in 2A!

Mijn nieuwe doelstelling wordt ritten kapen en top 10 in het AK rijden.
Hopelijk nog links en rechts wat truitjes oppikken! Portugese, Franse en Hongaarse zijn mogelijkheden.

Combuijs

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 918
  • Combuijs 2b
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #3 on: September 12, 2020, 02:07:50 PM »
Toch wel verrassend dat je weer naar de 2e bent afgezakt! Seizoen ervoor kon ik je net niet bijhouden in 2A!

Niet zo verrassend, ligt aan de kwaliteiten van je renners. Als je toppers hebt dan scoren die ook nog steeds in de eerste divisie, maar maken ze nauwelijks verschil in de tweede divisie. Zo bleef in divisie 2 Bergtoppers mij ruim voor, maar scoorden ze in 1a een stuk slechter.

Affijn, we gaan gewoon heen en weer. Zolang de boot maar niet vol is...

Denver

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #4 on: September 15, 2020, 08:15:01 PM »
Terug in 2e divisie, het zou wel eens leuk kunnen worden, ingedeeld met Denver, Combuijs, BOS...

Ja inderdaad fijn om enkele gekende ploegen tegen te komen. Mijn motivatie is aan het begin van het seizoen nog altijd hoog, om dan weg te zakken naar het einde van het seizoen (vergeten te rusten, vergeten tactiek in te stellen, ...). Maar we gaan ervoor :). Lukt goed, met 2x winst en een 2e plek.

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 414
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #5 on: September 15, 2020, 09:42:12 PM »
Goed begin Denver, ik heb de indruk dat dit een sterk bezette divisie is

paultb

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 296
  • Ploeg TilburgTerriërs (3g)
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #6 on: September 18, 2020, 06:39:16 PM »
De koersen om 19:00 blijven nog steeds lastig voor mij. Net als vorig seizoen heb ik weer een koers gemist (nu Parijs - Nice) waar Cruyff een etappe had kunnen winnen. Maar helaas was ik gisteren te laat om me nog voor de koers aan te melden. Soms gaat dit spel mij nog steeds te snel, ik was blij met de paar dagen geen CFF tijdens de seizoenswisseling.

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #7 on: September 18, 2020, 07:51:18 PM »
Je weet dat je 15 dagen vooruit kan inschrijven he? Kan je taktieken al instellen en je ploeg neerzetten. Hoef je eigenlijk niet veel meer te doen.

paultb

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 296
  • Ploeg TilburgTerriërs (3g)
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #8 on: September 20, 2020, 12:35:52 PM »
Ja dat weet ik, maar soms is er een dag dat ik onverwacht toch niet voor 19:00 heb ingelogd of het vergeet. Zonde dat het dit keer een mogelijke etappezege in Parijs-Nice kostte. Maar Cruyff heeft zich goed hersteld en de 1e etappe van de Tirreno gewonnen  :)

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #9 on: September 20, 2020, 01:49:18 PM »
Ja dat weet ik, maar soms is er een dag dat ik onverwacht toch niet voor 19:00 heb ingelogd of het vergeet. Zonde dat het dit keer een mogelijke etappezege in Parijs-Nice kostte. Maar Cruyff heeft zich goed hersteld en de 1e etappe van de Tirreno gewonnen  :)

Daarom dus altijd ver van te voren je renners inschrijven. Dan doe je in ieder geval mee.

Zatarra

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 671
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #10 on: September 27, 2020, 09:11:16 AM »
Zonde Bos, hoop dat je op een gegeven moment je enthousiasme nog terugvind. Af en toe is dit gewoon een kutspel ;). Ik denk wel dat je een mooie zak geld gaat ophalen, misschien dat dat perspectief genoeg bied.

Zoals vanmorgen. Waar de f*ck kwam Leonov in eens vandaan. Die had ik vakkundig op achterstand gereden in de eerste secties en wint toch nog. Bah.

Troost is dat 2x 2e in DdV en RvV wel weer de beste prestatie is in een paar seizoenen, maar die Leonov is echt schier onklopbaar. Ik probeer echt van alles, haha.

Sjiz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 922
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #11 on: September 27, 2020, 12:10:33 PM »
Leonov had nog een paar mega knechten bij zich vlak achter je eenzame renner. Maar ik snap heel goed wat je bedoelt. En Leonov is inderdaad een beest.

Zatarra

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 671
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #12 on: September 27, 2020, 12:37:48 PM »
Leonov had nog een paar mega knechten bij zich vlak achter je eenzame renner. Maar ik snap heel goed wat je bedoelt. En Leonov is inderdaad een beest.

Ja, dat klopt. Jackson reed in s4 +1 EP t.o.v. Haringa en dat was blijkbaar niet voldoende. Maargoed... 2e is niet gek. Ik kan dus blijkbaar wel wat spelen met de wind. Iedereen koerst dan wat behoudend, zo te zien.

Mitte

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 414
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #13 on: October 08, 2020, 08:20:24 AM »
Mooi debuut in een grote ronde voor onze Nederlander Buijs(24j), hij staat voorlopig 1e met een halve minuut voorsprong. Hopelijk kunnen we terug promoveren, ik zou hem graag eens testen tss de grote jongens.

Denver

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: seizoen 12
« Reply #14 on: October 12, 2020, 08:23:45 AM »
Dat promoveren zal wel lukken zeker  ;).

Door de klassementen in vooral grote en kleine rondes zie ik mijn voorsprong helemaal wegsmelten. Ik ga nooit voor klassementen. Mijn kopman is steeds een potentiele ritwinnaar. Als ik een klassementsman meeneem, moet hij het proberen te redden met vrije rol.
Het aantal overwinningen (14 stuks) is voor mij belangrijker. Ook al 12 2e plaatsen  ??? en 2 3e plaatsen.