Author Topic: [BETA] Koersen S2  (Read 3745 times)

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( Australia NT )
    • View Profile
Re: Beta Koersen S2
« Reply #30 on: December 19, 2018, 12:11:27 PM »
En voor het eerst dit seizoen een renner op TK gestuurd, hopelijk geen bugs zoals vorig seizoen.
Er is dit seizen namelijk precies één echt geschikte rit voor mijn duurste aankoop Dallas ( ik heb maar 3 renners gekocht ), en dat is etappe 1 van de Volta a Catalunya. Ik verwacht een topprestatie van hem want zijn fanclub zal weer aan de finish staan  :) :

De fanclub van Stuart Dallas

Ik verwacht een topprestatie van hem want zijn fanclub zal weer aan de finish staan  :) :

Veel managers zullen weer afgeleid zijn, Vos!! Ik laat mij er altijd aan vangen!! ;) ;)

Het gerucht gaat dat één van die dames altijd extra blij is als zij de manager van dat bloemetjes team ziet. 
Maar laat je hierdoor niet afleiden, Mitte.  :))

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #31 on: December 19, 2018, 08:10:17 PM »
Feli Vos, met je podiumplaats!

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #32 on: December 19, 2018, 10:17:41 PM »
Feli Vos, met je podiumplaats!
Dank je  :)  Palmer reed een tactisch goede race met als gevolg een hele mooie 3e plaats.
Ik had verwacht dat hij het (m.u.v. s1) solo moest doen, maar zijn beste knecht A.Spiker kon de eerste 3 secties goed helpen.

De Witte Wegen Koers zal hem minder liggen en ook hier kan hij geen favorieten uitdagen, toch verwacht ik dat hij behoorlijk wat punten scoort.
Die klassiekers tikken qua punten lekker aan, Palmer staat na 1 gereden race meteen 10e in het rennersklassement.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #33 on: December 20, 2018, 11:25:29 AM »
Strade Bianche :
Ik hoopte dat Palmer hier toch nog veel punten zou pakken ondanks zijn combo conditie-kassei-techniek van 55-63-41.
En dat klopte, heuvels telt gelukkig veel mee in deze kassei-rit voor echte bikkels, en Palmer finishte keurig als 12e.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #34 on: December 20, 2018, 03:01:45 PM »
  selectie SPORTLIFE

Anderson is de kopman, echter, hij kan niet tijdrijden en niet sprinten. Een goed AK zal hij niet rijden.
Vlaktijdrijder Lee zal veel moeite hebben met de heuvel in etappe 4, maar zijn weer icoontje is actief en ook van hem verwacht ik punten.
De overige 3 renners zullen zich in deze ronde moeten bewijzen als knecht en/of in een vrije rol. Grote kans dat ze ontslagen of verkocht worden, want er zijn heel veel betere renners op de transfermarkt.

51 Anderson, kopman
52 Foley, knecht / vrije rol
53 Workman, knecht / vrije rol
54 Lee, vlaktijdrijder
55 Carpenter, knecht / vrije rol

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #35 on: December 20, 2018, 03:04:06 PM »
Parijs-Nice

Kopmannen voor het klassement zijn Power, die ook al een goede tijdrit reed Down Under, en Noah Bakker.
Heuvelrenner en ritwinnaar Fluitsma mag weer starten voor met name rit 1.
Heijmans is de heuvelsprinter van het team.
En dan is Greninger nog de allround knecht die mee mag.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #36 on: December 20, 2018, 08:10:09 PM »
En weer een zege  :D 8)

Bakker en Power wel op achterstand, maar een minuut is nog niet verschrikkelijk veel denk ik.

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2d Belgium
    • View Profile
« Reply #37 on: December 21, 2018, 09:20:52 AM »
Goe bezig Hakkie!!

Ik moet nog even wennen aan 1ste divisie!! Wel al enkele top 10 plaatsen behaald waar ik het echt niet had verwacht en waar ik hoopte punten te pakken werden mijn renners weggereden!! Zolang we niet in de rode zone terechtkomen ben ik wel tevreden.

Combuijs

• Sr. Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #38 on: December 21, 2018, 09:59:09 AM »
Kopman Tjerk Ruijgh bezorgt ons de eerste overwinning in de tweede etappe van Parijs-Nice en staat nu derde in het algemeen klassement. Dat is nog eens een 1-2-3-tje...

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #39 on: December 21, 2018, 10:01:10 AM »
Mooie overwinningen Hakkie, WiC en Combuijs  8) 8) 8)
Hoffmann in de leiderstrui, ook SPORTLIFE-renner Anderson doet daar onverwacht nog mee (8e op 0:23") na 2x puntjes te sprokkelen.
De volgende 2 etappes zal hij hij heel veel gaan zakken, met name na de tijdrit met zijn 8 TT.
Zijn doelstelling in deze Paris-Nice is etappe 5, hopelijk kan hij daar een goede uitslag rijden.

WinterIsComing

• Sr. Member
  • WinterIsComing (3g)
    • View Profile
« Reply #40 on: December 21, 2018, 11:47:16 AM »
Thx Vos. Hakkie en Combuijs ook gefeliciteerd. Mooi verdeeld zo.  :)

Hoffmann kon winnen, ondanks een mislukte knechtentactiek. Hij heeft de hele rit zonder ploegmaat gereden. Zijn dubbele weerbonus speelde een belangrijke rol. In het AK zal hij de kom3nde 2 ritten zeker gaan zakken, hopelijk kan hij in rit 5 weer wat goed gaan maken.

WinterIsComing

• Sr. Member
  • WinterIsComing (3g)
    • View Profile
« Reply #41 on: December 22, 2018, 11:09:35 AM »
We gaan toch nog met een kleine voorsprong de laatste rit in. De directe concurrent staat 7 seconden achter, en staat samen met zijn knecht hoger op het favorietenlijstje. Dat wordt nog spannend.  :)

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #42 on: December 22, 2018, 01:47:20 PM »
Bakker staat 8e in het klassement. Ben heel benieuwd naar vanavond. Bakker is geen favoriet en kan geen favorieten uitdagen, maar bijvoorbeeld wel Montes, de renner van Oska die 9e staat in het klassement.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #43 on: December 22, 2018, 06:57:37 PM »
Een onverwacht mooie 3e plaats van vlaktijdrijder Lee, vermoedelijk vanwege zijn actieve weer-icoontje.
Ook heel verrassend, Anderson staat er nog altijd goed voor in het AK, 13e op 1:14"
Hij kan vermoedelijk bij lange na niet de favorieten uitdagen, maar de nr 10 AK staat maar 12 seconden voor hem, dus dat is een mooie target.
Hij gaat in een beruchte vossetactiek ook top 10 in deze etappe proberen te rijden. No guts , no glory, we gaan het zien in 5 minuten.  :)

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #44 on: December 22, 2018, 07:21:32 PM »
LOL, nou, berucht was deze 02055 tactiek zeker.
De knecht van Anderson bleef goed bij hem, allebei vooraan in de eerste 3 secties.
Echter, vergeten Anderson als kopman in te stellen  :-[ met als gevolg dat iedereen in een vrije rol reed.
Dit scheelt nogal wat in de uitslag.
Toch een goede uitslag in een vrije rol ; hij finisht als 9e, maar had dus in het kleine achtervolgingsgroepje van 3 renners kunnen finishen, achter de eenzame vluchter en etappe winnaar én ronde winnaar Hoffmann.
Proficiat WiC, goed gedaan !  8)

Dit foutje kost Anderson precies 1 plaats in het AK, maar dat maakt niet uit, want hij haalt de top 10 AK ( 10e ).
Voortaan mijn tactieken niet 10 minuten voor de race snel invullen, druk druk druk, eigenlijk al blij dat ik het niet vergeten was.
Workman (39e AK) en Carpenter (50e AK) stelden teleur in deze ronde, wat ik eigenlijk wel verwacht had.
Workman krijgt tegen beter weten in nog een allerlaatste kans in de aankomende Tirreno. Ook vanwege gebrek aan beter^^
Voor Carpenter is het einde oefening in mijn team na deze 50e plaats en de 70e plaats in de Tour Down Under.