Author Topic: Seizoen 2  (Read 3504 times)

Spammie

• Full Member
    • View Profile
Seizoen 2
« on: April 18, 2019, 09:41:01 AM »
Koersen zijn zichtbaar! :)

(blegh, we gaan klimmen in Down Under :()
(blegh2, weinig vlakke sprintritten zeg!)
« Last Edit: April 18, 2019, 09:46:04 AM by Spammie »

Zatarra

• Sr. Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 2
« Reply #1 on: April 18, 2019, 09:47:57 AM »
Veel tijdritten in de rondes. 3 in de Giro, bv.

En pure klim-WK. Bah :P.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #2 on: April 18, 2019, 09:52:11 AM »
En we gaan bijzonder veel klimtijdritten rijden, zelfs in het WK parkoers zit een klim in de tijdrit. De Tour wordt er echt 1 voor klimmers. Verder denk ik wel een vrij afwisselend seizoen.

Combuijs

• Sr. Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #3 on: April 18, 2019, 12:37:40 PM »
Die Tour is inderdaad heftig met heel veel klimwerk. Het zou mooi zijn als de echte Tour de France er eens een keer zo uitzag, met uiteraard meer dan 2x zoveel etappes als de CFF Tour. Dat zou dan 10 etappes met bergop finish zijn.  :)

De echte Tour de France ziet er ook zo uit! Alleen heet-ie dan de Vuelta en wordt hij in Spanje gehouden...

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #4 on: April 18, 2019, 12:48:07 PM »
Die Tour is inderdaad heftig met heel veel klimwerk. Het zou mooi zijn als de echte Tour de France er eens een keer zo uitzag, met uiteraard meer dan 2x zoveel etappes als de CFF Tour. Dat zou dan 10 etappes met bergop finish zijn.  :)

De echte Tour de France ziet er ook zo uit! Alleen heet-ie dan de Vuelta en wordt hij in Spanje gehouden...

Nee, dan hadden we een TTT (leuk onderdeel voor CFF  :P) en 9 VVVVK ritten gehad... hier zitten een paar echt mooie klimritten in.

GinneR

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #5 on: April 18, 2019, 02:17:15 PM »
Jansma voor Wereldkampioen TT in div 1 seizoen 2  ;D

GinneR

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #6 on: April 18, 2019, 02:58:28 PM »
Jansma voor Wereldkampioen TT in div 1 seizoen 2  ;D

Helaas hier bij lange na niet het geval om wereldkampioen te worden, en toch is een pure klimmer mijn beste renner.
Maar als ik een klimmer zou hebben die daar een kans(je) heeft, dan wist ik het wel.
Volle bak voor gaan, alles doen wat mogelijk is in de voorbereiding (nu al), en uiteraard perfecte randvoorwaarden tijdens het WK.
Alvast succes met Jansma, gezien zijn nr2 positie in het klimmers dream team zal hij tegen die tijd vermoedelijk wel een favoriet zijn, en een redelijk grote kans om te winnen.  8)
De pure klim GV van het dream team is uiteraard niet exact hetzelfde als de pure klim GV van het WK, maar dat zal je gezien hebben.

Hij is vlakklimmer met 69 op z'n TT-stat, maar ook 52 op dalen.
Hij heeft talent 5 (daarom stijgt hij ook zo lekker in het DT, denk ik. Paar dagen geleden stond hij nog 6e).
Zijn training t/m einde seizoen 2: nog 80 trainingen klim (>90) en dan 50 trainingen vlak.

Zatarra

• Sr. Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #7 on: April 18, 2019, 04:03:26 PM »
Misschien fopte ik nu mezelf in mijn vorige reactie, want zo een renner is heel geschikt voor het WK tijdrijden !

En dat is weer precies waar GinneR op doelde, haha.

Je moet goed lezen, Voske!

GinneR

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #8 on: April 18, 2019, 05:03:40 PM »
Nou, dan heb je me gefopt  :),
ik ging er van uit dat hij een pure klimmer was, en die smiley dus ook verkeerd beoordeeld, ik dacht dat dat voorpret was of zoiets^^
In ieder geval weer 1 concurrent minder voor mijn WK-klimkopman, zo een vlakklimmer als Jansma rijdt hij in s1 al aan gort.  ;D
Tenminste, als Jansma het WK mag rijden (en alleen maar voor extra ervaring) in jouw team.

Even los dat het me inderdaad ging om WK TT.

Hoe weet je nu aan bovenstaande stats dat Jansma (als vlakklimmer) minder is als pure klimmer dan jouw WK-kopman. Jansma heeft toevallig ook de hoogste pure klim-GV van mijn team en kan dus ook m'n beste renner zijn voor het WK-klimmen (al weet ik dat daar een andere GV geldt dan de pure klim-GV). Maarre toch interessant: hoe weet jij dat Jansma in s1 aan gort gereden gaat worden??  ???

GinneR

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #9 on: April 19, 2019, 08:19:50 AM »
Weten ? Dat staat nergens.
Ik kan namelijk niet in de toekomst kijken, het kan grootspraak zijn, het kan een aanname zijn, een speculatie, etcetera.
Als Jansma een favoriet is voor het WK tijdrijden en ook nog beter dan mijn beste pure klimmer op het WK op de weg .........
tja, dat had ik niet verwacht. Zelfs bijna beter gezegd is ; dat had ik vanzelfsprekend niet verwacht. (ook vanwege zijn daalskill die bekend was toen ik dat over s1 schreef, en sowieso niet verwacht dat er een 19jarige in het spel kan zijn die dan zo enorm uitblinkt in meerdere klimdisciplines, maar wie weet, is dat wel het geval en dan heb jij goud in handen met Jansma, nou ja, goud, beter gezegd is onbekend uniek materiaal dat beter dan goud is, in dit geval^^)

Duidelijk  :)
Ik vind m sowieso goud hoor. En hij zal vast geen favoriet zijn voor t WK. Zeker niet met 50 vlaktrainingen achter de rug.

GinneR

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #10 on: April 19, 2019, 01:13:04 PM »
Zo te lezen inderdaad een meer dan mooie renner.  8)
En ideaal voor hem dat WK tijdrijden, plus dat de kalender er voor hem volgend seizoen er sowieso beter uitziet dan dit seizoen.

Hij heeft Catalonie al gewonnen en gaat nog met TK naar Zwitserland en de Tour. Daarna is zijn eerste seizoen over.

Tomas

• Jr. Member
  • **
  • Teamclaes 3n
    • View Profile
« Reply #11 on: April 20, 2019, 08:30:33 PM »
Ik heb nu een goede kandidaat voor WK tijdrijden op tl staan

B.E-L

• Full Member
  • PDM_cycling_team (Divisie 2C)
    • View Profile
« Reply #12 on: May 10, 2019, 09:58:37 AM »
Ingedeeld in divisie 2c. Helaas weinig tot geen forumgangers in mijn divisie  :(

Spammie

• Full Member
    • View Profile
« Reply #13 on: May 10, 2019, 10:06:47 AM »
Wel leuk, in mijn huidige divisie staat Wilfred Bentinck, mijn topsprinter, op dezelfde plek als in mijn vorige bij nieuws...  ;D

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2d Belgium
    • View Profile
« Reply #14 on: May 10, 2019, 10:08:16 AM »
Ingedeeld in divisie 2c. Helaas weinig tot geen forumgangers in mijn divisie  :(

Hetzelfde probleem in 2d!! Enkel GMV ben ik hier wel eens tegengekomen!