Author Topic: Seizoen 2  (Read 3503 times)

Zatarra

• Sr. Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Re: Seizoen 2
« Reply #120 on: May 23, 2019, 09:39:35 AM »
Ik zie dat Vos zijn renners traditioneel weer onderschat...

Toch wel weer knap van hem... uitgekiende TK-strategie en dan zo het maximaal haalbare eruit halen.

38 seconden voorsprong van de #1 op de #2. Bizar groot verschil!

Nu de sprintetappe, kijk er naar uit. Ben benieuwd of Ferreiro zich kan meten met de top. 3e favoriet is hij in ieder geval.

Zatarra

• Sr. Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #121 on: May 23, 2019, 11:45:54 AM »
Dat is toch ook gewoon een hele mooie renner, man! Nu vergelijk ik het natuurlijk ook met mijn eigen klimmers, die wel 3 GV punten tekort komen en er zullen vast nog betere zijn, maar denk dat de combi van een goede tactiek en de knechten wel heeft geholpen in de goede uitslag!

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #122 on: May 23, 2019, 01:17:02 PM »
Ik zie dat Vos zijn renners traditioneel weer onderschat...
Dat is inderdaad ook een manier om er tegen aan te kijken.
Een ander manier is dat ik mijn managerskills onderschat en dat het niet veel met de renners heeft te maken.

Natuurlijk rijdt jij taktisch ook goed, maar dat jij een favoriet had paste niet echt bij je voorbeschouwing waarin je lage verwachtingen uit sprak... ik dacht toen al: waarschijnlijk dat hij minstens 1 keer podium gaat rijden...

Dit is ook gewoon een heel erg goede renner. Maar een mooi resultaat van een goede renner en een goede manager.

GinneR

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #123 on: May 23, 2019, 01:24:46 PM »
Dat is toch ook gewoon een hele mooie renner, man!
Hier ben ik het mee eens. Maar er zijn genoeg buitengewoon mooie renners.  :)

Ik vind het ook een erg goede klimmer. Dat hij 2e wordt geeft mij wel hoop, want volgens mij heeft mijn aankoop een vergelijkbare GV op pure klim.
Nu mis ik alleen de taktische kennis om ook tot zulke resultaten te komen, maar wellicht kan ik daarin nog groeien  ;)

Mooi resultaat, man!

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #124 on: May 23, 2019, 02:30:04 PM »
Quote from: Vos link=topic=372.msg7071#msg7071 date=15586 13469
Wat ook meespeelt is vorm, hoewel mijn klimmers nog niet in topvorm zijn, is die vorm wel heel hoog door het personeel. Aangezien het de 1e ronde is voor klimmers, zullen veel concurrenten met iets mindere vorm gereden hebben en misschien zelfs daardoor de keuze hebben gemaakt om ze door te laten trainen tijdens deze ronde zodat ook hun gezondheid niet zo goed is.

Ik schat eigenlijk in dat er toch een heel deel met minstens vorm +7 rond rijdt. Zelf heb ik +10.
« Last Edit: May 23, 2019, 02:32:17 PM by Hakkie2 »

Atalm93

• Newbie
  • *
  • Team: Flyvende_hjul CFF2team: Averatalm
    • View Profile
« Reply #125 on: May 23, 2019, 03:51:16 PM »
En dank je, Zatarra. De etappe winnaar reed met TK bonus, plus dat die renner echt heel goed is, plus dat hij de 2e favoriet als knecht had, dat verklaart het enorme verschil qua tijd met alle overige renners.

Heyhey! Dont spread the top secret intel  ;D
Happy with the win, but not happy with just 38 seconds to Bauer, should have had more to stand a chance in the GC I think  ::)

I dont speak dutch, but you have interesting discussion here (I follow in google translate), hope it is not to much of a stress that I participate in english  :)

Zatarra

• Sr. Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #126 on: May 23, 2019, 03:55:13 PM »
En dank je, Zatarra. De etappe winnaar reed met TK bonus, plus dat die renner echt heel goed is, plus dat hij de 2e favoriet als knecht had, dat verklaart het enorme verschil qua tijd met alle overige renners.

Happy with the win, but not happy with just 38 seconds to Bauer, should have had more to stand a chance in the GC I think  ::)

I dont speak dutch, but you have interesting discussion here (I follow in google translate), hope it is not to much of a stress that I participate in english  :)

Welcome here!

What do you know of the skills of Bauer then?

I'm looking forward to the cobbles in national race. Do you wanna share the GVs for Norwegian players in that discipline with me? :).

GinneR

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #127 on: May 23, 2019, 03:57:51 PM »
Ik rij eigenlijk meestal ook met goede gezondheid en vorm (deze ronde ook). Dus dat Gauchat als vrije rol met een betere GV toch slechter presteert dan jouw knecht moet ik maar op de TK en de taktiek gooien.

Atalm93

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #128 on: May 23, 2019, 04:06:23 PM »

Welcome here!

What do you know of the skills of Bauer then?

I'm looking forward to the cobbles in national race. Do you wanna share the GVs for Norwegian players in that discipline with me? :).
Thanks!

I was able to see him a while ago, and he is a better version of my rider VanDenHemel. Thats why I know he is good. Good in all types of climbs, hills. Not good in cobble, TT or sprint, but not really bad in any of them either.
Bauer will surely loose time in stage 3, but so will Ulvestad. And stage 4 and 5 Bauer will be a hard nut.

Sure, I can probably send something when that race is coming up.  ;)

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #129 on: May 23, 2019, 05:25:48 PM »
Mijn reactie was om de hoop te temperen die ontstond n.a.v. de uitslag van mijn renner. Maar dit is uiteraard maar mijn mening, en wat mij betreft prima als iemand een andere mening heeft dat ik mijn renners traditioneel weer onderschat en dat iemand heel hoopvol mag zijn door de stats van zijn renner met de 2e plaats (en stats) van mijn renner te vergelijken. En dat laatste is niet eens verkeerd, want Miorlin stond als 5e favoriet in deze etappe van Catalunya, dat is een feit. En het is alleen maar mijn mening dat de 2e plaats van mijn renner geen echt goede graadmeter is om hoopvol te zijn.

Begrijp me goed: het was absoluut niet als commentaar op jou . Jij doet het tactisch perfect.

Het viel me alleen wel op dat jij vaker jouw renners naar beneden praat in een voorbeschouwing, mijn ervaring is dat jij te ervaren bent om prutsrenners aan te trekken. Wat jij koopt is echt wel redelijk goed of heel goed, zoals nu ook is gebleken. En inderdaad: ik doelde vooral op de favorietenrol. Dat liegt niet, jouw renner hoort dus gewoon bij de 5 beste pure klimmers in deze ronde.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #130 on: May 23, 2019, 06:53:08 PM »
En dat ik zo reageer, is wat mij betreft volkomen logisch.
Als mijn renners goed presteren, dan is het commentaar dat ik mijn renners onderschat heb. Op die manier kan ik het nooit goed doen, het zal altijd negatief zijn.

Nou, dan kun je er vanaf nu vanuit gaan dat een dergelijke opmerking als hij bij mij vandaan komt niet negatief is. Ik ga sowieso geen mensen afkraken hier. En jou zeker niet, daarvoor ben jij veel te goed bezig. Laat ik het zo zeggen: ik denk dat ik in  dit spel nog veel van jou kan leren.

Het was meer een reactie van mij omdat je bij de beta ook al steeds lage verwachtingen had en toch steeds goed scoorde, helemaal niet negatief bedoeld. Het is gewoon een grappig patroon. En ik denk ook meer dat jij jouw eigen kwaliteiten meer op waarde moet schatten. Jij koopt echt geen prutsers, ook niet voor kleine bedragen. Lage verwachtingen hebben is dus nergens voor nodig. Zeker niet omdat jouw renners ook gewoon tactisch goed en met prima randvoorwaarden rijden.
« Last Edit: May 23, 2019, 06:56:10 PM by Hakkie2 »

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #131 on: May 23, 2019, 07:05:57 PM »
Derde met Hessels met vooral een mooi podium. Feli Spammie met je winst en Zatarra met je mooie tweede plaats!

Spammie

• Full Member
    • View Profile
« Reply #132 on: May 23, 2019, 07:36:51 PM »
Nederlands podium zo. :)

Atalm93

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #133 on: May 23, 2019, 09:04:28 PM »
Congrats all! For me though stage, Ulvestad did not make the cut in first section, and from there it all went south!
Bauer for sure will win now, so now the focus is to try to be 2nd GC.

Zatarra

• Sr. Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #134 on: May 23, 2019, 10:48:52 PM »
Derde met Hessels met vooral een mooi podium. Feli Spammie met je winst en Zatarra met je mooie tweede plaats!

Thanks, ben er tevreden mee. Bentinck is onklopbaar. Mooi dat er toch wat puntjes binnenkomen zo, in niet-kasseien etappes :).