Mijn renners worden zeer slecht getraind door al die bugs.
Net op die bug-momenten besluit ik heuvels of sprinten te trainen, en daardoor missen ze opeens heel veel klimtrainingen of de paar die op 70% klimmen trainen, hebben dan opeens heel veel klimtrainingen op maar 70%.
Dus klimsterren zijn er niet zoveel in mijn team.

Wel inmiddels al meer dan 5 miljoen op de bank, en goede klimmers zullen er volop te koop zijn, neem ik aan.
Dus ik moet ze maar kopen. Mijn "klimmers" zijn nu wel meer allround door al die extra bug-trainingen.
Maar met die vele TK bugs ;
De Vuelta renners hebben nu in etappe 1 hun laatste keer TK terwijl dat hun eerste keer had moeten zijn.
En de beste sprinter heeft nu geen TK op het WK sprint, datzelfde geldt voor de 3 tijdrijders op het WK tijdrijden, ook geen TK.
Ook de 2 sponsordeals die ik nog heb staan, zijn nu veel moeilijker haalbaar en had ik waarschijnlijk niet geaccepteerd als ik geweten had dat de TK niet werkt in deze beta versie zoals het zou moeten.
Het wordt even puzzelen nu, mijn seizoensplanning klopt niet meer, dat begint al bij de BinckBank Tour.
Daarvoor had ik 4 renners met TK, die ze dus nu niet meer hebben.
Mijn beste sprinter die op TK had moeten zijn voor de Vuelta + WK, die is opeens allang terug van TK en heeft zelfs nu nog maar 6 races met TK-bonus. Dus hij rijdt sowieso deze kleine ronde.
En ik verwacht een goede BinckBank Tour van mijn selectie vanwege de onverwacht vele heuvel- en sprint bugtrainingen.