Author Topic: [BETA] NT ritten Nederland  (Read 11698 times)

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
[BETA] NT ritten Nederland
« on: December 14, 2018, 10:31:37 AM »
Ik ben dus, als enige kandidaat, verkozen. Dank voor uw stem (of misschien is er wel niet gestemd door jullie, ik zal in elk geval met Noord Koreaanse percemtages gewonnen hebben  :P).

De eerste rit op het programma is een zware, lange, heuvelrit.

Voor Nederland is het, net als voor alle teams, wat koffiedik kijken. Wat zijn onze renners waard?

Kopman en beste renner is in elk geval Hugo Fluitsma van De Rode Vod, die zat in het dreamteam maar is daar uit verdwenen. De volgende renner volgt helaas al weer op meer dan 1,2 punt in de GV.

Dit is de selectie:

Code: [Select]
1   Hugo Fluitsma       DeRodeVod               
2   Cor Mulder          TriniProCycling   98,26%
3   Arne Boskamp        Tourmalet         96,91%
4   Hylke VanFessem     CCC               96,51%
5   Roland Jaliens      Matterhorn        94,93%
6   Joris Veneberg      FliegendeFlyers   94,03%
7   Michel Bolten       ReekseVerkuhs     93,88%
8   Rick Harmeling      CaptainOrange     92,99%
9   Andreas Oerlemans   DeRodeVod         92,93%
« Last Edit: March 25, 2019, 01:32:47 PM by GinneR »

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
Re: NT ritten Nederland
« Reply #1 on: December 14, 2018, 11:20:12 AM »
Succes! Waarschijnlijk kan je de Noord-Koreanen nog wel achter je houden...

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #2 on: December 14, 2018, 02:03:55 PM »
Kopman en beste renner is in elk geval Hugo Fluitsma van De Rode Vod, die zat in het dreamteam maar is daar uit verdwenen.

Hij staat wel weer in de top5 van divisie 1a voor heuvel, dus de druk op een topprestatie van Nederland is er dan weer wel  ;)

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #3 on: December 14, 2018, 06:15:04 PM »
Succes Hakkie !  8)

Je hebt als enige kandidaat de verkiezingen gewonnen met 3 stemmen.
Dat kan je zien op de Nationale Teams pagina als je onderaan het woord verkiezingen aanklikt.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #4 on: December 16, 2018, 02:34:18 PM »
Kopman en beste renner is in elk geval Hugo Fluitsma van De Rode Vod, die zat in het dreamteam maar is daar uit verdwenen.

Hij staat wel weer in de top5 van divisie 1a voor heuvel, dus de druk op een topprestatie van Nederland is er dan weer wel  ;)

Dat zegt niets, thorboassonarvesen en beerkes (de teams van de nummers 1 en 2 van het dreamteam) rijden in de tweede divisie.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #5 on: December 16, 2018, 10:20:55 PM »
Fluitsma was kopman, Boskamp, Van Fessem en Mulder vrije rol. De rest knecht.

Duidelijk te rustig gestart. In sectie 1 verliest heel het team de aansluiting en komt zelfs in de derde groep.
Sectie 2 wordt het er niet beter op. In sectie 4 zitten alleen Fluitsma en 2 knechten nog in die groep, die op plek 62 rijdt.
In sectie 4 heeft Fluitsma nog 1 knecht, hij rijdt in een groepje met 57 man voor hem.

En dan komt eigenlijk een onmogelijke sectie 5 en Fluitsma springt naar plek 14.

Had misschien meer in gezeten, maar dan had ik ook betere knechten moeten meegeven anders had Fluitsma in sectie 4 nooit meer een knecht gehad.
« Last Edit: December 16, 2018, 10:23:24 PM by Hakkie2 »

Rico

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #6 on: December 17, 2018, 01:26:17 PM »
In de U21 (en U23) NT ritten loont het eigenlijk nooit om rustig te starten. Dat is in ieder geval mijn ervaring in de jaren dat ik in één van die categorieën bondscoach was. Zelfs in de gewone NT ritten is een rustige start vaak fataal, omdat elk team zoveel knechten tot zijn beschikking heeft dat er altijd wel een paar (bijna) volle bak zullen starten. Hierin verschillen deze races behoorlijk van de "gewone" ritten. Waar je in een gewone heuvelrit met 21135 best een goede kans maakt, werkt dat in een NT-rit bijna nooit.

Misschien hebben andere managers een andere mening, maar dit is wat ik denk te hebben opgestoken in mijn jaren als bondscoach.

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #7 on: December 17, 2018, 05:17:35 PM »
Helemaal mee eens, Rico, in het algemeen is onder de 3 starten in de NT wedstrijden zelfmoord.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #8 on: December 17, 2018, 05:21:55 PM »
Ik ben het helemaal met Rico eens.
Profiteren van de slipstream van een snellere groep is heel belangrijk bij de jeugdrenners, en helemaal in s1.
Als je tactisch risico wilt nemen, dan kan je dat beter doen in één van de andere secties.
Ik start bijna altijd hard bij de u21, want als het mis gaat in s1 kan je een goede uitslag wel vergeten.
En de knechten gaan helemaal knetterhard, beter te hard dan te langzaam, want dan kunnen ze misschien nog als zogenaamde vooruitgeschoven posten dienen. Als ze te langzaam gaan in s1, zijn ze meteen nutteloos.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #9 on: December 17, 2018, 06:13:13 PM »
De knechten en de kopman waren prima op elkaar afgesteld. Maar ik startte inderdaad met een 2. Blijkbaar is dat te langzaam.

Maar goed, ik denk eigenlijk niet dat Fluitsma beter had gekund. Hij staat niet in het dreamteam, heeft relatief veel vlak en een best lage hoofdstat. Deze rit was helemaal niet op zijn maat en toch nog 14e, denk dat er niet veel meer in zat.

Hugo Fluitsma   Leeftijd : 20   Salaris : 857
Conditie : 60   Sprinten : 38   Klimmen : 15
Vlak : 64   Kasseien : 35   Techniek : 41
Dalen : 45   Heuvels : 82   Explosiviteit : 76
Tijdrijden : 31   Knechten : 13   Ervaring : 5

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #10 on: December 20, 2018, 08:07:11 AM »
Rit 2 van het NT

Een klimkoers. Klimmers hebben we veel, heel veel. We hebben 164 renners met boven de 70 klim. Tegenover bijvoorbeeld maar 37 renners met boven de 60 sprint. En ik denk ook dat we wel een goede kopman hebben voor deze koers. Maar hoe goed die is ten opzichte van de rest is moeilijk in te schatten, aangezien het dreamteam is gevuld met vlakklim renners en er voor deze rit naar pure klimmers moet worden gezocht.

Dit is de selectie:

Code: [Select]
1    Tim Wennemars       Millimetervreters         
2    Nathan Hazelhoff    DeRodeVod           97,93%
3    Menno VanSwieten    Millimetervreters   97,73%
4    Bram Luijben        Combuijs            96,20%
5    Bob Lievens         CaptainOrange       96,18%
6    Anton Krekels       Thunder             95,16%
7    Johannes Heijmans   CaptainOrange       94,51%
8    Eric Creemers       CaptainOrange       94,48%
9    Frank De Bie        Apuestas            94,42%

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #11 on: December 20, 2018, 08:36:03 AM »
Trouwens wel erg jammer dat de coach van Millimetervreters al sinds 2 november niet is ingelogd. Is die misschien actief in CFF2? Dan zou iemand hem misschien kunnen vragen zijn team te koop te zetten...

Ook Thunder van Krekels is al sinds 21 november inactief.
« Last Edit: December 20, 2018, 08:37:46 AM by Hakkie2 »

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #12 on: December 22, 2018, 05:31:25 PM »
Trouwens wel erg jammer dat de coach van Millimetervreters al sinds 2 november niet is ingelogd. Is die misschien actief in CFF2? Dan zou iemand hem misschien kunnen vragen zijn team te koop te zetten...

Waarom iemand als 6e man selecteren van een manager die niet actief is?

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #13 on: December 22, 2018, 07:00:19 PM »

Waarom iemand als 6e man selecteren van een manager die niet actief is?

Omdat hij met iets aangepaste percentages naar plek 4 kwam, maar ik zal nog even naar de nummer 10 kijken.

Edit: De nummer 10 is van de hier ook niet actieve ReekseVerkuhs. Dan kom je dus al uit op de nummer 11, met een vol GV punt minder dan Krekels in deze percentages.
« Last Edit: December 22, 2018, 07:03:41 PM by Hakkie2 »

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #14 on: December 23, 2018, 10:26:38 PM »
4e! Netjes!!

T leek ff mis te gaan, maar er zijn er vast een aantal die zich hebben opgeblazen. Goed gedaan.