In een beta is eigenlijk niets belangrijk

Fun hebben is het belangrijkste^^
Trouwens, mijn vraag is meer voor een andere topic, besef ik me nu, ik ben niet heel scherp vanavond, zo te merken.
En inderdaad, ik zal zelfs als ik een een goed team voor lange termijn bouw, ook meteen willen promoveren naar 1A.
Op zich is het een 3e mogelijkheid om toch tegelijk op te leiden en te koersen, ivm het te verdienen geld zoals Hakkie opmerkt, daar had ik even niet aan gedacht.
edit ; had het bericht van Rico nog niet gelezen toen ik dit bericht postte, hij gaat voor mogelijkheid 3, ik vermoed dat ik daar ook voor zal gaan kiezen. In puur opleiden ben ik niet zo goed, omdat ik koersen té leuk vind.
Voor de Tour de France selectie hoef ik niet scherp te zijn, want die had ik een tijdje geleden al bedacht.
.png)
selectie
SPORTLIFEIk durf me niet te wagen aan voorspellingen. Anderson is de enige die eventueel een klassement kan rijden, maar in de Giro werd hij 6e met TK, dus er zal vermoedelijk veel voor de losse etappes worden gekozen. Ik heb nog geen idee hoe ik ga koersen in deze grote ronde.
Anderson heeft al 26 races gereden, dus de laatste etappe is hij niet meer in topvorm. Wat niet erg is, maar ook betekent dat hij niet meer in topvorm is voor de klassiekers SanSebastian en Lombardije, races die hem goed liggen dus dat is minder. Maar goed, het is de Tour de France, dus leuk om daar een redelijk goede renner te hebben die eventueel puntjes kan sprokkelen in het AK.
Foley zal zelfs halverwege de Tour niet meer in topvorm zijn, dus daar verwacht ik niet veel van.
Twee sprinters zijn geselecteerd, helaas zijn ze niet goed in de heuvels, dus maar 2 echt geschikte etappes voor hun.
31
Anderson, heuvelvlakklimmer
32
Palachev, sprinter
33
Henderson, sprinter
34
Foley, vlakklimmer
35
Post, klimmer
Veel plezier en succes iedereen !