Author Topic: Seizoen 1 : allemaal in de derde divisie  (Read 77133 times)

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Koersen S1: allemaal in de derde divisie
« Reply #255 on: April 02, 2019, 07:33:11 PM »
Ik doe momenteel een sprintopleiding, maar die keus is nog niet definitief (ik pull ook heuvelaars, het zal heuvel of sprint worden).

Die klassiekers zijn wel lekker geld verdienen. Zo weer 136.000 aan prijzengeld binnengehaald. En dat zonder podium.

B.E-L

• Sr. Member
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
« Reply #256 on: April 02, 2019, 07:51:51 PM »
Ik iets minder prijzengeld, maar met een 2e, 15e, 20e, 21e en 24e plek wel gestegen naar de 3e plek en dus op een plek voor directe promotie naar divisie 1a. Nu alleen nog even volhouden tot het einde van het seizoen  ;D

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #257 on: April 02, 2019, 08:00:47 PM »
Milano Sanremo :
Geen renners die de favorieten konden uitdagen, misschien zelfs bij lange na niet.
Toch hele goede uitslagen, hoewel het de knecht niet lukte om (met zijn laatste 2 EP) in s4 weer bij zijn kopman te komen.
De doelstelling van veel punten scoren dmv kwantiteit is ruimschoots gelukt met een 5e, 11e, 14e, 19e en 27e (=knecht) plaats.
93.000,- in één race is heel welkom.  :)

Valderend

• Full Member
  • Valderend - 1A
    • View Profile
« Reply #258 on: April 02, 2019, 08:04:57 PM »
Sta nu ook weer 3e maar ga niet promoveren denk ik, geen klassementsrenners/klimmers/heuvelaars.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #259 on: April 02, 2019, 08:13:32 PM »
Klopt, heb je het wel voor elkaar gekregen dan?

Heb er 1 die 6-7-8 kan uitdagen
ander kan 7-8-9 uitdagen
ander kan 8-9-10 uitdagen

De nummers zijn fictief, maar kan krijg ze niet in de goede volgorde met mn tooltje.

Nee, niet gelukt.

Ik had er 2 die 6-7-8 konden uitdagen en 1 8-9-10, dus zelfde. Maar wat ik ook probeer, die 'slechtste' renner heeft de beste GV en die andere twee niet ongeveer gelijk :P.

Dat komt waarschijnlijk doordat de evaluator met de zichtbare, afgeronde stats rekent, terwijl CFF met de werkelijke stats rekent, die 2 cijfers achter de komma hebben.

Waar jij (en de evaluator) een stat zien zoals bijvoorbeeld "68", kan het zijn dat CFF met "68,99" rekent. In elke stat zit dus een marge van maximaal 0,99.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #260 on: April 02, 2019, 08:20:09 PM »
Qua totale punten in het spelletje zijn we net begonnen.
Ook zullen alle teams veranderen. Nou ja, tenzij een manager nu stopt met pullen en aankopen doen, wat me onwaarschijnlijk lijkt.
Met andere woorden ; de huidige situatie kan totaal anders zijn dan op het einde van het seizoen.

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #261 on: April 02, 2019, 08:28:46 PM »
We konden ook geen favorieten uitdagen maar onze Aussie Abolins reed naar een mooie 3e plaats :)

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #262 on: April 02, 2019, 08:56:30 PM »
Qua totale punten in het spelletje zijn we net begonnen.
Ook zullen alle teams veranderen. Nou ja, tenzij een manager nu stopt met pullen en aankopen doen, wat me onwaarschijnlijk lijkt.
Met andere woorden ; de huidige situatie kan totaal anders zijn dan op het einde van het seizoen.

Klopt, toch ben ik wel blij met mijn gat van 2000 punten naar de nr 2 en 3500 naar de nummer 3. Ik denk dat de teams nu bovenin mee doen dat ook wel blijven, dat zijn de teams met goede randvoorwaarden en goede tactieken. Zie niet zo snel anderen van onder naar boven komen, de toppers kunnen wel inzakken als ze bijvoorbeeld stoppen met het laten rusten van hun renners halverwege het seizoen.

B.E-L

• Sr. Member
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
« Reply #263 on: April 02, 2019, 09:19:08 PM »
Ik heb mijn renners nog geen enkele keer laten rusten voor een race. Dat verklaard ook wel deels de 3500 punten achterstand die ik nu heb.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #264 on: April 02, 2019, 09:20:59 PM »
Ik heb mijn renners nog geen enkele keer laten rusten voor een race. Dat verklaard ook wel deels de 3500 punten achterstand die ik nu heb.

Ik ook nog maar een keer of 4 hoor. Ik bedoelde meer als ze ze naar 50 gezondheid gaan laten zakken. Dat ga ik niet doen.
VanBarneveld reed vandaag ook met 86 gezondheid, maar dat was meer een vergissing. Had me tot 17:40 ook niet ingeschreven.

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #265 on: April 02, 2019, 09:46:35 PM »
Toch nog een 6e plaats bij MSR met de pull van vanmorgen. Had ik niet zien aankomen, maar de 10205 tactiek als kopman met redelijk wat Knechten om zich heen heeft goed uitgepakt. Kon meesprinten om te overwinning. Wel bijzonder dat de nummer 1 favoriet 5e wordt en de andere favorieten zelfs achter mij eindigen. Zat dicht bij elkaar, denk ik dan.

Voor vannacht wordt het lastig. Alhoewel ik Kasseien train heb ik tot op heden nog geen kasseiheuvelaar met potentie mogen verwelkomen. Moeten het met eentje doen die 40 Kasseien heeft en da's dan weer te weinig. Ben benieuwd.

wacco

• Full Member
    • View Profile
« Reply #266 on: April 03, 2019, 05:07:53 AM »
Waar van avermaet, van aert en naesen nog niet in geslaagd zijn deze weken zorgt mijn renner wel voor een overwinning in 1 van die prachtige vlaamse klassiekers.

Coulleit vijfde favoriet droogt iedereen. Trainingskampje nu al waard. En gent wevelgem dwars door vlaanderen en de ronde moeten nog komen

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #267 on: April 03, 2019, 07:41:22 AM »
Na MSR ook in de E3 een mooie ereplaats. 7e deze keer. Esselander was de kopman en harkt zo weer wat punten en centen binnen. Ook 3 sprikkelplaatsen voor nog wat extra punten voor de knechten.

Baal wel een beetje. Train ik Kasseien, maar door gebrek aan een kasseiheuvelaar doe ik alleen mee voor de restjes in deze Vlaamse klassiekers. Hopelijk scout ik gauw wat meer soeps.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #268 on: April 03, 2019, 08:10:51 AM »
Na MSR ook in de E3 een mooie ereplaats. 7e deze keer. Esselander was de kopman en harkt zo weer wat punten en centen binnen. Ook 3 sprikkelplaatsen voor nog wat extra punten voor de knechten.

Baal wel een beetje. Train ik Kasseien, maar door gebrek aan een kasseiheuvelaar doe ik alleen mee voor de restjes in deze Vlaamse klassiekers. Hopelijk scout ik gauw wat meer soeps.

Waarom train je kassei als je er geen renners voor hebt? Of heb je allemaal vlakke kasseibeukers?

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #269 on: April 03, 2019, 08:22:13 AM »

Waarom train je kassei als je er geen renners voor hebt? Of heb je allemaal vlakke kasseibeukers?

Heb 3 vlakke kasseibeukers idd, waarvan eentje m'n beste renner is. Heeft naast 74 kasseien ook 67 sprint en wint Parijs-Roubaix straks met 2 vingers in de neus. Ik scout al sinds het begin op heuvelaars/kasseien in de hoop dat er een combo tussen zit, maar heb tot dusverre 2 gescout voor de langere termijn die nu nog te kort komen. Eentje daarvan werd dus 7e in de E3.