Author Topic: Seizoen 1 : allemaal in de derde divisie  (Read 77134 times)

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
Re: Koersen S1: allemaal in de derde divisie
« Reply #285 on: April 03, 2019, 04:24:11 PM »
Team Cross&GO voor Catalonië:

Jansma: Vlak/Klim-Tijdrijder: winnaar de klimTT in de Tirreno, maar kan net zo goed een vlakke TT en ook een vlakklimrit aan. Kopman voor deze ronde.
Van De Wetering: Winnaar van de Tirreno. Heuvelklimmer met een bovengemiddelde kwaliteit op heuvels. Deze ronde bevat eigenlijk te weinig heuvel voor hem.
Godrie: Tijdrijder.
Biesheuvel: Klimmer.
Van Amerongen: Joker. Matiger klimmer met sprint én TT, maar aan z'n vlak moet nog worden gewerkt. Eens kijken of hij in de toekomst het kopmanschap voor dergelijke rondes kan dragen. Hij heeft een klim-trainingskamp gehad.
Ócsai: Heuvelsprinter.
« Last Edit: April 03, 2019, 07:20:08 PM by GinneR »

Valderend

• Full Member
  • Valderend - 1A
    • View Profile
« Reply #286 on: April 03, 2019, 04:42:44 PM »
We gaan iig voor andere ritten GinneR  ;D
Heb nu de nr 1,2,4 en 5 favoriet.
Had zelfs beter kunnen zijn maar bepaalde sprinters meegenomen met het oog op de heuvelsprint.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #287 on: April 03, 2019, 05:00:27 PM »
We gaan iig voor andere ritten GinneR  ;D
Heb nu de nr 1,2,4 en 5 favoriet.
Had zelfs beter kunnen zijn maar bepaalde sprinters meegenomen met het oog op de heuvelsprint.

Ja, mijn team is heel slecht in de sprints.
Afgelopen nacht maar een klein beetje geld besteed aan toch iets van een sprinter, denk dat ik die nog maar mee ga nemen ipv Biesheuvel.

Áron Ócsai   Leeftijd : 19   Salaris : 582
Conditie : 52   Sprinten : 69   Klimmen : 2
Vlak : 33   Kasseien : 27   Techniek : 21
Dalen : 21   Heuvels : 48   Explosiviteit : 77
Tijdrijden : 6   Knechten : 29   Ervaring : 0

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #288 on: April 03, 2019, 07:17:59 PM »
Van Amerongen: Joker. Matiger klimmer met sprint én TT, maar aan z'n vlak moet nog worden gewerkt. Eens kijken of hij in de toekomst het kopmanschap voor dergelijke rondes kan dragen. Hij heeft een klim-trainingskamp gehad.

Nou, dat is een meevaller. Netjes op 0 seconden binnengekomen. Nog geen idee natuurlijk wie we als concurrent kunnen beschouwen, maar hij heeft iig 1m19 op Jansma en is nu dus kopman. Jansma als eerste favoriet mag in de vrije rol de rollen omkeren binnen ons team. De winnaar van de Tirreno (laatste van mijn team op dit moment), gaat over op knechten.

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #289 on: April 03, 2019, 07:25:15 PM »
Mijn klimmers verliezen met <10 sprint enorm veel tijd, meer dan 2 minuten, en staan morgenochtend ook niet bij de favorieten.

Maar dat laatste hoeft niet erg te zijn, dat stond Brenden (die overigens te koop staat) ook niet en hij krijgt de perfecte lead-out van Hoff mee en sprint naar de 1e plaats. 2e ritwinst voor Zatarra! En een leuke. Ben benieuwd of dat de prijs van Brenden nog wat opdrijft :).

Valderend

• Full Member
  • Valderend - 1A
    • View Profile
« Reply #290 on: April 03, 2019, 07:40:17 PM »

Nou, dat is een meevaller. Netjes op 0 seconden binnengekomen. Nog geen idee natuurlijk wie we als concurrent kunnen beschouwen, maar hij heeft iig 1m19 op Jansma en is nu dus kopman. Jansma als eerste favoriet mag in de vrije rol de rollen omkeren binnen ons team. De winnaar van de Tirreno (laatste van mijn team op dit moment), gaat over op knechten.

Had het ook allemaal op hoop kunnen rijden in het begin, maar vond ik niet zo leuk voor jou  :P

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #291 on: April 03, 2019, 07:56:51 PM »
Etappe overwinning nummer 6 van het team, nummer 5 voor Hessels.  8)

Mijn klimmers verliezen 1'41. Helaas verloren ze in sectie 3 de aansluiting. Maar Tello is morgen favoriet nummer 4 en de eerste 3 verloren hetzelfde of meer. Favoriet nummer 5 wel veel minder. Maar goed, we zullen zien hoe veel we morgen in kunnen lopen. En daarna is er de tijdrit.

Valderend

• Full Member
  • Valderend - 1A
    • View Profile
« Reply #292 on: April 03, 2019, 08:04:32 PM »
Mooie 1e, 3e, 4e en 8e plek :)

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #293 on: April 03, 2019, 08:22:20 PM »
etappe 1 Catalunya :
Een goed begin van deze ronde. Scarponni finisht als 4e, Odom werd 10e en een 15e plaats voor knecht Marbley.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #294 on: April 03, 2019, 08:53:29 PM »
Netjes Wiene!

Ik hoop dat mijn te verdedigende taktiek ervoor heeft gezorgd dat mijn aankoop niet in de top10 kwam.

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #295 on: April 03, 2019, 09:19:49 PM »
Een flink minde resultaat deze etappe. Slechts 313 punten, slechts 33.889 € aan prijzengeld...

(dagzege, 8-9 en 21e met de knecht). Mijn nieuwe klimmer en hopelijk de man voor het klassement, verliest 2"05. Zonde!

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #296 on: April 04, 2019, 07:19:11 AM »
Rein Tuinman koerst als klimmer (55 klimmen ofzo) naar een solide 26e plaats, op 2 minuten van de winnaar. Hij zal wat tijd pakken vandaag (61 tijdrijden) en in de sprint van morgen nog een minuutje verliezen. Voor de slotrit reken ik op 40 seconden verlies.. Zal wel weer een plek 15 in het eindklassement wor deen ofzo..

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #297 on: April 04, 2019, 07:23:48 AM »
Tello wordt 2e in de etappe en staat nu derde in het klassement. Ben benieuwd wat hij vanavond in de tijdrit kan. Oppedal verliest helaas meer omdat hij in s2 al de aansluiting verloor, die werd 13e in de etappe en staat nu 7e in het klassement.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #298 on: April 04, 2019, 07:57:44 AM »
etappe 2 Catalunya :
Byers kan netjes als laatste aanpikken bij een groep van 8 renners die op 1:26" finishen.
Een 18e plaats is een voor zijn doen meer dan uitstekend resultaat.

Hij staat momenteel 6e in het AK, dat ziet er onverwacht goed uit.
Hopelijk grote tijdsverschillen in de tijdrit, zodat Byers kan profiteren.
Tijdrijder Vives staat als 2e favoriet in de aankomende etappe, dat is goed nieuws.
Ik laat hem niet rusten maar toevallig is dat goed en rijdt hij met 98g/97v, dus ik verwacht een zeer goede uitslag.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #299 on: April 04, 2019, 08:14:00 AM »
Jansma heeft met veel overmacht rit 2 gewonnen en de leiding overgenomen. Van Amerongen staat nu 3e