Dank je

Jij ook proficiat met de overwinning, Hakkie.

Gailes reed uiteraard in een 00255.
Jouw tactiek had niet gekund, want daarvoor is hij niet goed genoeg en zou hij geen goede uitslag hebben gereden.
Netjes trouwens, 8 overwinningen waaronder deze eerste overwinning in een klassieker.
Tikt ook mooi aan qua centjes, want mijn renners scoren met 1e en 7e plaats al 140.000,- aan prijzengeld (en natuurlijk ook puntengeld, maar dat kan ik nu helaas nog niet uitgeven^^).
Bijna de helft van mijn aankoop van vannacht is al terugverdiend in Gent Wevelgem.
Geen bijzondere aankoop trouwens, een goede pure klimmer met 2 weer icoontjes, die 2 GV punten meer heeft dan mijn beste klimmer.
Het pullen was weer 3x niks, dus waarschijnlijk gaat het koersen worden dit seizoen en dat ik maar de paar beste renners van mijn klim-opleiding hou die nu 9 renners groot is.
Maar dat beslis ik na dit weekend wel, nog even 5x pullen dit weekend, hopelijk zit daar wat bij.
Na het weekend wordt het misschien al te moeilijk om een echt goede pull te krijgen vanwege de hoge training snelheid en dus de te grote opgelopen trainings achterstand.
In het vorige spel stopte bijna iedere ervaren manager halverwege het seizoen met pullen, want daarna was het niet meer winstgevend/geen kans meer op een echt goede pull.
Ik denk dat dat tijdstip/omslagpunt qua pullen veel eerder is in dit nieuwe spel.
Ik kan dit fout inschatten, dus hoe denken jullie hierover ?