Tja, ik twijfel. Momenteel veel geld op de bank, wat dat betreft is dat sponsorbedrag niet persé nodig. En nu is het een relatief groot sponsorbedrag maar bij de start van het nieuwe seizoen stelt die 317k niet zoveel voor.
En natuurlijk heb je gelijk dat voor de sponsordeal koersen en als het dan lukt, financieel veel interessanter is dan mijn sprinter kopman maken. Dat zegt mijn financieel manager ook steeds. Maar die sprinter is een eerzuchtig Italiaantje, en ik heb al 3 mokkende AK-renners in mijn team omdat ze de heuvel etappe zonder tactieken reden, waarvan er één misschien nu nog meer gaat balen als er nu niet geknecht wordt voor zijn AK-positie, en dat is ook al een eerzuchtige Italiaan.
De ploegleider heeft net te horen gekregen dat hij misschien weg mag terwijl hij pas vlak voor de Giro aangenomen is.
En de commercieel manager heeft diverse aanbiedingen gekregen van verschillende TV-producenten die graag een realtime soapserie willen maken over de perikelen in de
SPORTLIFE-rennersbus. Waar het elke dag zeer druk en hectisch is vanwege de vele Italiaanse wielerfans die een glimp proberen op te vangen van hun succesvolle landgenoten die in mijn team rijden.
Ik zal er nog eens goed over nadenken, manager van mijn team zijn is soms niet eenvoudig.

En interessant voor jou, Zatarra, is hoe het divisie-klassement er uit gaat zien na de Giro.
De top 3 staat dichtbij elkaar, en zo even snel te zien zal één team daarvan uitlopen vanwege de AK punten.
Maar misschien lukt het om op die 2 andere teams ietsje in te lopen. En de huidige achterstand op de top 3 is minder dan 3 duizend punten.
Dat is zeker niet weinig, maar ook niet zo veel dat het niet in te halen is. En gunstig om te zien dat je momenteel geen echt goede concurrentie uit de achterhoede hebt, want de voorsprong op de nummer 4 is meer dan 3 duizend en op de nummer 5 al zelfs meer dan 4 duizend. Dus het vizier op die top 3, waarvan er hopelijk één wat afhaakt, en er zijn nu nog megaveel punten in dit spel te verdienen.
Je hebt wel een paar goede aankopen nodig, denk ik. Succes !