Author Topic: Seizoen 1 : allemaal in de derde divisie  (Read 77129 times)

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
Re: Seizoen 1 : allemaal in de derde divisie
« Reply #570 on: April 22, 2019, 08:24:42 PM »
Met dank aan zijn lage daalcapaciteiten.  ;D

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #571 on: April 22, 2019, 08:26:11 PM »
Met dank aan zijn lage daalcapaciteiten.  ;D

Precies  ;D

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #572 on: April 22, 2019, 09:10:42 PM »
Ik heb nog overwogen Geronimo te kopen, met name met het oog op de klimtijdritten in het komende seizoen.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #573 on: April 22, 2019, 09:30:38 PM »
Ik heb nog overwogen Geronimo te kopen, met name met het oog op de klimtijdritten in het komende seizoen.

Had dat gedaan... Dan had ik er nu ook geen last van. En volgend seizoen vast ook wat minder, want hij traint nu vast wel 100% in het klimmersteam.  8)

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #574 on: April 22, 2019, 09:48:06 PM »
Ik kon mijn centen maar een keer uitgeven. Nu heb ik Panov  :D

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #575 on: April 22, 2019, 09:59:35 PM »
Goede keus, denk ik. Jeronimo is niet heel veelzijdig.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #576 on: April 23, 2019, 10:25:08 AM »
etappe 2 Tour de Suisse :
Vanwege de vele vlakke kilometers zijn mijn klimmers niet echt geschikt voor deze rit.
In een zinderende hitte van 40ÂșC toch mooie resultaten ; 5e, 12e, 15e en 20e.
Lucas behoudt nog heel even zijn leiderstrui ondanks dat etappe 2 winnaar nu ook op 0:00" staat in het AK.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #577 on: April 23, 2019, 11:24:56 AM »
Eerste etappe van Zwitserland ging niet geweldig. Er werd flink aangevallen op de tweede klim en dat had ik niet helemaal ingecalculeerd. Tweede etappe wel zoals verwacht naar DreamTeam renner Bergman. Heb nu de nummer 3 en 4 in het klassement, maar die hebben 1 en 3 op heuvels, dus ik ben al de hele dag op ze in aan het praten omdat ze naar huis willen voor deze avondetappe.

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #578 on: April 23, 2019, 11:35:31 AM »
Heb nu de nummer 3 en 4 in het klassement, maar die hebben 1 en 3 op heuvels, dus ik ben al de hele dag op ze in aan het praten omdat ze naar huis willen voor deze avondetappe.

Hmm, ja en dan is het in dit verband natuurlijk de vraag of je blij bent met een hoge aggressiviteit of niet...  :)

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #579 on: April 23, 2019, 02:22:17 PM »
Helaas, de tweede etappe niet gewonnen. Teveel EP's gebruikt voor de klim, ik hoor uit betrouwbare bron dat ik zonder energie op het vlakke te verbruiken ook had kunnen winnen. Nu zelfs een luttele 4 seconden verloren, maar goed... we gaan wel ruim aan de leiding met Jansma. Gauchat werd deze etappe nog netjes vierde als vrije rol (geen favoriet) en in het AK staat hij nu ook 4e, maar niet ver achter nummer 2.

De volgende etappe is de heuvelrit. Hier zijn de renners die niet meedoen voor het klassement favoriet, bij ons is dat Van Vliet. Die krijgt een vrije rol.
De overige mannen moet Jansma helpen de schade te beperken.

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #580 on: April 23, 2019, 02:26:23 PM »
Hier heeft Hals, als 2e favoriet, inderdaad met minimale inspanning in s1-s4 en een eindsprint in s5 de 9e overwinning van het seizoen voor m'n team behaald. Ook dankzij superknecht Sotomayor (5x handjes). Die staat overigens nog 2e in het klassement, maar ook hier gaat het gebrek aan heuvelen/sprinten/kasseien ervoor zorgen dat er vanaf nu in het klassement 'gedaald' gaat worden.

Hals staat op 2 minuten. Zijn heuvelen is ook niet best, maar met 28 en een redelijke explo (60+) nog te managen. Zijn kasseien- skill zorgt ervoor dat hij de kopman gaat zijn voor het klassement.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #581 on: April 23, 2019, 05:32:15 PM »
Mooie etappe overwinning, Zatarra.  8)

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #582 on: April 23, 2019, 07:05:52 PM »
Oeffff... Dat ging zo slecht (Knechten hele etappe voor Jansma uit) dat ik echt verbaast ben dat hij op 3:27 binnen kan komen en toch nog leider is gebleven.

Tomas

• Full Member
  • Teamclaes 3e
    • View Profile
« Reply #583 on: April 23, 2019, 07:13:21 PM »
Hier ging alles prima 2 de sectie bij de eerste zes maar dan in mijn tactieken ging ik een punt besparen en dat heeft me de das omgedaan ik was toen 9 seconden kwijt maar achteraf werd de kloof groter en dan nog is pech in S4 op de 12 de plek met kopman van Laer maar hij kan nog opschuiven naar plek 9 zat zeker top 5 in met betere tactiek en geen pech dan tot

De rest zat niks in geen heuvelaars

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #584 on: April 23, 2019, 08:07:28 PM »
Hier ging alles prima 2 de sectie bij de eerste zes maar dan in mijn tactieken ging ik een punt besparen en dat heeft me de das omgedaan ik was toen 9 seconden kwijt maar achteraf werd de kloof groter en dan nog is pech in S4 op de 12 de plek met kopman van Laer maar hij kan nog opschuiven naar plek 9 zat zeker top 5 in met betere tactiek en geen pech dan tot

De rest zat niks in geen heuvelaars

Heeft jouw toetsenbord geen punten of comma's? Niet te lezen dit...

In dezelfde divisie als jij wordt Rosseland 11e. Geen al te best vooruitzicht richting het WK. Die heuveltrainer heeft echt supergoede papieren... Jammer dat hij 3e staat, want die gaat zeker 2000 punten scoren tijdens het WK. Dan moet ik dus geen 1700, maar 3700 punten goedmaken. Ik richt me wel weer op de #2; die staat 'maar' 2800 punten voor :P.