Pascal Cruyff is nu inderdaad 80 op sprint, hij is 13 punten gestegen sinds hij op 20 augustus gepulled werd. Bij mijn knechten is er maar één die niet veel van Cruyff's vaardigheden zit en die renner mist explosiviteit. Mijn 3e renner (Rens Sonk) loopt zo'n 25 skillpunten achter relevante skills, dus er is zeker nog een kans dat ik een betere renner dan Sonk pull. Een topper als Cruyff is natuurlijk zeldzaam, maar voor 35k per dag (incl. ontslagkosten) wil ik maar al te graag nog 3 renners aan mijn team toevoegen. Voor een goede getrainde kasseirenner betaal ik immers meer dan een miljoen en de kans is groot dat hij een laag talentniveau heeft (anders wordt hij meestal niet verkocht als 20/21-jarige).
Edit: Nog een kleine toevoeging, afgelopen nacht is er nog een deze week gepullde 19-jarige voor bijna 11,5 miljoen verkocht (een vlak-heuvel renner) en een prima vlak-sprinter van onze bondscoach werd 2 dagen geleden voor 2,3 miljoen verkocht. Ik zou dus iedereen aanraden om nog een tijdje te blijven pullen en scouten (liefst heuvelrenners of sprinters).