Author Topic: Icoontjes / sterren  (Read 49970 times)

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
Re: Icoontjes / sterren
« Reply #210 on: October 12, 2019, 11:27:47 AM »
En Verbeek, inmiddels 22, is gestegen naar plek 1 van het DT u23. De beste pure en vlakheuvelaar van zijn generatie. Ging sneller dan verwacht.

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #211 on: October 12, 2019, 07:42:59 PM »
Nu nog afwachten wanneer hij als heuvelsprinter in het dreamteam komt :)

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #212 on: October 16, 2019, 10:38:24 AM »
Weer wat te melden:

Hoekstra -> Goud op vlakklim
Myklebust -> 7* = Zilver op kassei
Mertens -> 9* op heuvelTT
Rato -> 8* op kasseiheuvel

team nu op 42 sterren

B.E-L

• Sr. Member
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
« Reply #213 on: October 16, 2019, 11:55:12 AM »
Netjes hoor! Bij mijn team is het aantal sterren een beetje gestagneerd nu ik vlak aan het trainen ben, maar ik hoop over een paar dagen de 9e klimster van Washington te verwelkomen.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #214 on: October 16, 2019, 02:04:33 PM »
Mercado (22 jaar) ontvangt zijn 8e ster op vlakklim. Hij heeft talent 5 en komt binnenkort te koop, omdat ik hem niet op 100% kan trainen. Hopelijk vindt hij daarna snel nieuw onderdak. Hij is gezakt naar de 2e plaats in het DT U23, maar dat komt ook omdat ik hem recentelijk op dalen heb getraind, hetgeen niet mee telt in de vlak-klim-icoon.
« Last Edit: October 17, 2019, 11:06:59 AM by WinterIsComing »

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #215 on: October 17, 2019, 11:46:25 AM »
Vandaag krijgt Benett zijn 10e ster op klimtijdrijden.  8)

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #216 on: October 17, 2019, 11:52:17 AM »
En misschien niet de goede topic hiervoor, maar ik zie nu pas dat er (uiteraard) een nieuw u23 klassement is.
Basov (22) staat 1e in het witte-trui-1A-seizoensklassement.
Vanwege de 40 punten die hij scoorde in de klimtijdrit van de Tirreno.
Ik neem aan dat dit bij lange na niet genoeg gaat zijn om deze toch mooie seizoensprijs te pakken.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #217 on: October 19, 2019, 04:19:14 PM »
Knap dat je met de 22-jarige Basov in een vrije rol ook punten weet te scoren. Valt sowieso te bezien wie er met 22-jarigen in de punten weet te rijden dit seizoen. Vooralsnog zit jij in ieder geval in de hot seat.  :)

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #218 on: October 19, 2019, 07:22:38 PM »
Dank je. Onverwacht goed dat Basov in een vrije rol ook 33 punten scoort met een 17e plaats in etappe 5 TIR.
Dus nu in totaal 73 punten.
Of dat genoeg zal zijn, dat is maar de vraag. Bijvoorbeeld een 22yo tijdrijder heeft al meer punten met een 27e plaats op het WK TT.
En wel opgemerkt dat Basov met klim TK reed in beide puntscorende etappes.
Zelfs beide keren in 100/100 want die klimtijdrit was de 14e race en dat kwam precies goed uit. 10 races later was etappe 4 TIR, dus hij mocht iets eerder rusten dan geplanned omdat hij dat witte truitje draagt. Volgens mij maakt het niets uit qua trainingen in een seizoen, en als ik dat nu verkeerd beoordeel, dan kost het hooguit 1 training.

En sowieso maken trainingen in mijn team niet zo veel uit, het is een ongeregeld zooitje hoe de meeste renners in mijn team trainden.
Een redelijk gevarieerd team dat nooit een echte opleiding is geweest, dus ze trainen bijna allemaal niet optimaal.
Zelfs mijn beste renner niet, want dat is een klimtijdrijder en dus maar heel beperkt inzetbaar. Wat een beetje ten koste gaat van zijn prio-status in mijn team. Eigenlijk is de prio-status van de 22jarige Basov zelfs hoger, toch al 6 sterren op pure klim én kim-TT (en 57 vlak).
En misschien maakt het sowieso niet uit, want als ik een jeugdopleiding begin in één van de aankomende seizoenen, dan worden ze bijna allemaal verkocht. Die jeugdopleiding zal dan uiteraard heel wat beter getraind worden, en de paar toppers met prio-status 1 die zullen perfect getraind worden.
Maar goed, het lukt nog steeds om aan te modderen in 1A met soms een leuk resultaat, dus een jeugdopleiding beginnen wordt wederom een seizoen uitgesteld.
En volgend seizoen staan de 22jarigen Basov en Adorjan centraal in het training schema, hoewel ze beiden niet zo slecht getraind hebben tot nu toe. Maar dat kon zeker veel beter. De overige oudere renners moeten volgend seizoen gevarieerd trainen, lijkt mij.
« Last Edit: October 19, 2019, 07:28:18 PM by Vos »

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #219 on: October 19, 2019, 07:38:05 PM »
Knap dat je met de 22-jarige Basov in een vrije rol ook punten weet te scoren. Valt sowieso te bezien wie er met 22-jarigen in de punten weet te rijden dit seizoen. Vooralsnog zit jij in ieder geval in de hot seat.  :)

Dat is toch wel de grootste teleurstelling voor mij met Verbeek, die had echt een grote kans gehad. Succes Vos!

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #220 on: October 19, 2019, 08:40:59 PM »
Dank je.  :)
Inderdaad, met Verbeek in 1A dan had Basov (en waarschijnlijk alle leeftijdgenoten) geen schijn van kans gemaakt.
Ik zie dat hij al 10e werd in TDU van vorig seizoen 1A, dat zijn al veel meer punten (=125).
En dat is lang nog niet alles qua punten, want ik herinner mij nog goed dat de jonge Verbeek zelfs een etappe won in 1A van vorig seizoen, maar nogal merkwaardig dat ik dat nu niet op zijn palmares zie.

edit ; even op je teampagina palmares gekeken, en daar is het wel te zien.
Mijn herinnering klopt, Verbeek won etappe 1 TDU (= 166 punten).
Dus dat zijn sowieso al in totaal 291 punten, en Verbeek zal in andere etappes ook wel wat gescoord hebben dus het zal zelfs nog meer dan 291 punten zijn, maar ik ben te lui om alle palmares van TeamRHB te bekijken. En afgezien daarvan, Basov kan al bij lange na niet de genoemde 291 punten scoren, waarschijnlijk zal het niet meer worden dan hij nu heeft, en dat zijn 73 puntjes.
« Last Edit: October 19, 2019, 08:47:46 PM by Vos »

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #221 on: October 19, 2019, 10:33:38 PM »
Verbeek had iets van 600 punten vorig jaar volgens mij. Reed zonder TK top 20 in de Ardennenklassiekers en voor elk heuvelrit wel top 10 kandidaat. Dat zal nu nog wel iets beter zijn nu het gat wat meer gedicht is met de 23 jarigen.

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #222 on: October 20, 2019, 04:28:13 PM »
Zo, de eerste 20-jarige bij mij heeft z'n kassei-icoontje te pakken. nL'er Aerts op vlakkassei. Haringa (eveneens NL) zal vrij snel volgen, maar dan op heuvelkassei.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #223 on: October 24, 2019, 08:56:23 PM »
3e goud in mijn team: Mertens op heuvelTT

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #224 on: October 25, 2019, 01:24:20 PM »
3e goud in mijn team: Mertens op heuvelTT

De eerste gouden heuveltijdrijder van het spel  ;)