Author Topic: Icoontjes / sterren  (Read 49965 times)

Valderend

• Full Member
  • Valderend - 1A
    • View Profile
Re: Icoontjes / sterren
« Reply #270 on: January 22, 2020, 12:13:52 PM »
Ah ja, dat wel. Volgens mij zelfs mijn eerste ooit  :o
Wel gehad die goud gehaald hebben maar vervroegd verkocht  ::)

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #271 on: February 07, 2020, 10:03:55 PM »
@paultb: gefeliciteerd met het zeer vroege gouden icoontje voor Pascal Cruyff (22 jaar). Met nog anderhalf seizoen U24-training voor de boeg, ziet zijn toekomst er zeer rooskleurig uit.  :)

Denver

• Full Member
    • View Profile
« Reply #272 on: February 08, 2020, 09:12:34 AM »
Wow een gouden sprint-icoontje zo vroeg! (ok, in combinatie met heuvels, maar toch)
Verhoeven kreeg zijn gouden sprint-icoontje na race 12 van zijn 23e levensjaar.

paultb

• Sr. Member
  • Ploeg TilburgTerriërs (3g)
    • View Profile
« Reply #273 on: February 08, 2020, 05:48:32 PM »
Pas 22 jaar maar heuvelsprinter Pascal Cruyff heeft sinds gisteren een gouden sprinticoon. En daarnaast had hij al een bronzen heuvelicoon.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #274 on: February 08, 2020, 07:00:26 PM »
Pas 22 jaar maar heuvelsprinter Pascal Cruyff heeft sinds gisteren een gouden sprinticoon. En daarnaast had hij al een bronzen heuvelicoon.

Het was me al opgevallen. Zie de felicitaties hierboven.  ;)

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #275 on: February 08, 2020, 10:07:09 PM »

Daar heb je een leuke mee in handen. Ga je nog veel plezier aan beleven gok ik.

Valderend

• Full Member
  • Valderend - 1A
    • View Profile
« Reply #276 on: February 10, 2020, 09:48:50 AM »
Phoe lekker hoor! 22 is wel erg vroeg!

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #277 on: March 05, 2020, 07:36:19 AM »
23-jarige Jackson haalt zijn gouden kassei-icoon. Nu lekker klimmen in de gouden kassei-ranking. Haringa heeft nog twee dagen nodig en dan is hij ook goud.

Hopelijk straks twee renners in de top20, misschien haalt Jackson zelfs wel de top10. We gaan het zien.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #278 on: April 02, 2020, 11:45:25 AM »
23-jarige Jackson haalt zijn gouden kassei-icoon. Nu lekker klimmen in de gouden kassei-ranking. Haringa heeft nog twee dagen nodig en dan is hij ook goud.

Hopelijk straks twee renners in de top20, misschien haalt Jackson zelfs wel de top10. We gaan het zien.

Jouw renners gaan wel lekker in die ranking. Allebei al top 20, Jackson al bijna top 10. Gaat zeker lukken. Mooi hoor.

Bij mij is de Letse uitvoering van Harrie Timmermans (Agris Timermanis) een tijdje terug goud op heuvel geworden, die staat inmiddels ook al bijna in de top 50 van heuvelrenners.
Verder zal Ramon Antonio Vigo over 1-1,5 week vermoedelijk ook zijn gouden sprinticoontje gaan halen. Niet zo snel als Pascal Cruyff vorig seizoen (die staat inmiddels al 2e in het DT op zijn 23e), maar nog altijd snel genoeg om straks de nodige impact te kunnen maken.

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #279 on: April 02, 2020, 03:11:28 PM »

Jouw renners gaan wel lekker in die ranking. Allebei al top 20, Jackson al bijna top 10. Gaat zeker lukken. Mooi hoor.

Bij mij is de Letse uitvoering van Harrie Timmermans (Agris Timermanis) een tijdje terug goud op heuvel geworden, die staat inmiddels ook al bijna in de top 50 van heuvelrenners.
Verder zal Ramon Antonio Vigo over 1-1,5 week vermoedelijk ook zijn gouden sprinticoontje gaan halen. Niet zo snel als Pascal Cruyff vorig seizoen (die staat inmiddels al 2e in het DT op zijn 23e), maar nog altijd snel genoeg om straks de nodige impact te kunnen maken.

Ja, mooie generatie zo, voor de Nederlandse managers. Stamer staat natuurlijk ook nog 'gewoon' 23e en op de 42e plek is ook Arvesen aan een mooie opmars bezig. Ben benieuwd waar dit eindigt. Een beetje een overkill ook, 4 renners in de top25 straks. Misschien toch maar overwegen eentje voor een flinke som te verkopen :).

Rico

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #280 on: April 02, 2020, 06:15:38 PM »
Voordeel van 4 renners is dat je ze in koppels op tk kan sturen en zo behalve bij de klassiekers nog een moment kan kiezen waar ze overwinningen kunnen pakken. Dat is met 3 een stuk lastiger.

B.E-L

• Sr. Member
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
« Reply #281 on: May 06, 2020, 08:35:16 AM »
Ik had hem eind vorig seizoen al verwacht, maar Roberto Solaris heeft nu dan eindelijk het eerste klim icoontje van mijn nieuwe generatie  8)  Dat er maar snel meerdere zullen gaan volgen!

GMV

• Full Member
  • GMV_Cycling (2a)
    • View Profile
« Reply #282 on: June 02, 2020, 09:18:11 AM »
Jeej! Waithe bewijst maar weer eens dat hij als 22-jarige op eenzame hoogte staat. Vanochtend heeft hij zijn gouden heuvelsprint icoontje gekregen.

Paul Waithe 22

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #283 on: June 02, 2020, 10:04:33 AM »
Heel netjes! Die komt er wel.

Rico

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #284 on: August 22, 2020, 10:37:52 AM »
Ik ben niet zo van het bijhouden van alle achievements, maar voor deze heb ik hard mijn best gedaan:  :)

This manager has won the three Grand Tours in the 1st Division