We sluiten af met een 3e plek in de kasseirace, waar we met een brede selectie zonder echte toppers zelf het heft in handen namen om wat chaos te creëren.
Terugkijkend op het seizoen: 1 overwinning in de sprint, 3 podiumplaatsen (kassei, klimheuvel, heuvelvlak), 2 mislukte ritten (kasseiheuvel, klim) en 1 rit zonder deelname (tijdrit).
Dit leidt tot een 3e plek in het algemeen klassement achter de twee landen die één race compleet wisten te domineren (België in de kasseiheuvel en Australië in de tijdrit) en daarnaast ook veel punten wisten te halen om zo deze voorsprong te consolideren. Felicitaties aan Vos en de bondscoach van België!
Ik heb me beschikbaar gesteld voor nog een jaartje, maar als iemand anders het wil doen, vind ik het ook prima. Ik zal weinig veranderen tov dit jaar, behalve dat ik 7 keer een selectie wil sturen. Dus 3 keer per seizoen lijstjes, vooral de sterkste renners aan de start, geen lange voor- of nabeschouwingen (maar ik zal proberen na elke race wel een korte post te doen).
PS: De laatste updates van de lijstjes zijn weer gepost.