Hartelijk dank voor de
zeven andere Nederlandse managers die op mij gestemd hebben. We gaan er een mooi seizoen van maken.
Qua lijstjes hoop ik vandaag nog met een update te komen. De rest van het weekend heb ik daar relatief weinig tijd voor. Ik hoop dat ik daarbij kan voortbouwen op het werk van GinneR, maar dat gaan we zien :-) Zo niet, dan geef ik vrijdag een update volgens eigen percentages en eigen structuur.

Zondag staat de eerste race op het programma. Een bijzondere race, vier vlakke secties eindigend heuvelop. Geen dalen, geen techniek, veel teamwerk, kort samengevat. Daardoor ook een wat ongebruikelijke selectie. Velen van jullie zullen al renners opgeroepen hebben zien worden. Vijf van de zes geselecteerde renners hebben onderdak binnen Nederlandse ploegen. Wie de laatste drie renners gaan worden laat ik nog in het midden, want daar ben ik zelf ook nog niet over uit. De beste 21-jarige, 20-jarigen en 19 jarige is (zeker) een optie, maar hoe ga je dan om met zo'n rit als nu? Ongewoon, niet representatief voor komende seizoenen... Graag ook jullie visie hierop.