Author Topic: [NEDERLAND] Nationale wedstrijden  (Read 60562 times)

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Re: [NEDERLAND] Nationale wedstrijden
« Reply #60 on: July 14, 2019, 09:16:39 PM »
auw  :'(

Te risicovol met Bentinck gestart? Al in sectie 1 in de 2e groep.

Engelberts en 'mijn' VanGroningen scoren nog wat vrije rolpunten?

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #61 on: July 14, 2019, 10:18:20 PM »
Meer de start onderschat, denk ik. Wind 1 streep heeft nauwelijks invloed, maar er starten hier gewoon sprinters die in 1a punten pakken als knecht en dan waarschijnlijk ook wel met een 3 of een 4.

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #62 on: July 14, 2019, 11:00:36 PM »
Meer de start onderschat, denk ik. Wind 1 streep heeft nauwelijks invloed, maar er starten hier gewoon sprinters die in 1a punten pakken als knecht en dan waarschijnlijk ook wel met een 3 of een 4.

Maak daar maar een 5 van. Met 8 knechten en wind kan je er donder op zeggen dat er hele teams in de aanval gaan.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #63 on: July 21, 2019, 12:11:35 PM »

Bas Godrie (CrossAndGo)
Tibbe VanEchten (Facha_Bartolo)
Frits De Bie (PDM_cycling_team)
Aart De Kort (Nibbixwoud)
Niels Ruijgh (derazendejannen3)
Coen Bogarde (SPORTLIFE)
Diederik VanDerWeijden (ChessPower)
Frans Duurkoop (TeamEuroscalt) 20
Gideon VanWaasbergen (Bergtoppers) 19

MoleM

• Full Member
  • Cycling101 (2a)
    • View Profile
« Reply #64 on: July 21, 2019, 03:18:10 PM »
Mooi dat de jongsten ook nog wat ervaring krijgen

MoleM

• Full Member
  • Cycling101 (2a)
    • View Profile
« Reply #65 on: August 05, 2019, 10:31:44 AM »
Moet ik nu gaan denken dat Bentinck helemaal niet zo goed is?
In de 2e sectie eraf gereden en nooit meer terug kunnen komen

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #66 on: August 05, 2019, 08:36:26 PM »
Moet ik nu gaan denken dat Bentinck helemaal niet zo goed is?
In de 2e sectie eraf gereden en nooit meer terug kunnen komen

Tja, geen idee. Uiteraard is foutieve taktiek de meest voor de hand liggende reden. Maar dat Bentinck in s2 eraf ligt is wel vreemd.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #67 on: August 11, 2019, 03:25:03 PM »
Zo, de bondscoach is terug van vakantie voor de laatste selectie van dit seizoen:

Marco Hendriks (21) Gloucester
Tristan Faber (21) derazendejannen3
Arjen Rutte (21) Combuijs
Daniel Vergeer (21) DeRodeVod
Otto Stolwijk (21) CaptainOrange
Remco Clement (21) VHMH
Eelco VanDerLaan (20) Combuijs
Guido Leeghwater (20) PIPIGU
Alphons Megens (19) Team_Elrosportu

edit: de analyses komen ook nog vandaag
« Last Edit: August 11, 2019, 03:26:37 PM by GinneR »

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #68 on: August 16, 2019, 01:37:52 PM »
Hartelijk dank voor de zeven andere Nederlandse managers die op mij gestemd hebben. We gaan er een mooi seizoen van maken.
Qua lijstjes hoop ik vandaag nog met een update te komen. De rest van het weekend heb ik daar relatief weinig tijd voor. Ik hoop dat ik daarbij kan voortbouwen op het werk van GinneR, maar dat gaan we zien :-) Zo niet, dan geef ik vrijdag een update volgens eigen percentages en eigen structuur.

Zondag staat de eerste race op het programma. Een bijzondere race, vier vlakke secties eindigend heuvelop. Geen dalen, geen techniek, veel teamwerk, kort samengevat. Daardoor ook een wat ongebruikelijke selectie. Velen van jullie zullen al renners opgeroepen hebben zien worden. Vijf van de zes geselecteerde renners hebben onderdak binnen Nederlandse ploegen. Wie de laatste drie renners gaan worden laat ik nog in het midden, want daar ben ik zelf ook nog niet over uit. De beste 21-jarige, 20-jarigen en 19 jarige is (zeker) een optie, maar hoe ga je dan om met zo'n rit als nu? Ongewoon, niet representatief voor komende seizoenen... Graag ook jullie visie hierop.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #69 on: August 16, 2019, 01:51:22 PM »
Quote from: Spammie
Hartelijk dank voor de zeven andere Nederlandse managers die op mij gestemd hebben. We gaan er een mooi seizoen van maken.
Veel succes!!

Qua lijstjes hoop ik vandaag nog met een update te komen. De rest van het weekend heb ik daar relatief weinig tijd voor. Ik hoop dat ik daarbij kan voortbouwen op het werk van GinneR, maar dat gaan we zien :-) Zo niet, dan geef ik vrijdag een update volgens eigen percentages en eigen structuur.
Ik ga mn best doen vanmiddag iets over te dragen.

De beste 21-jarige, 20-jarigen en 19 jarige is (zeker) een optie.
Er zijn nu natuurlijk amper 19-jarigen.  8)
Voor het meerijden voor ervaring, kun je natuurlijk ook compleet buiten het etappeprofiel kijken... Ze doen toch niet voor de punten en t knechten.

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #70 on: August 16, 2019, 03:10:50 PM »
De beste 21-jarige, 20-jarigen en 19 jarige is (zeker) een optie

Zou ik altijd doen, zelfs een keuze uit de pakweg 20 19-jarigen die er zullen zijn. Maar dat is natuurlijk wel een persoonlijke mening.

Ongewoon, niet representatief voor komende seizoenen

Da's knap, hoe weet je dat?  :) . In theorie kan deze race elk seizoen weer terugkomen, weet jij veel. Als een jonge renner een supertalent is dan kan hij ten opzichte van zijn leeftijdgenootjes vaak op meerdere parcoursen uit de voeten en zal hij zowiezo gemakkelijker geselecteerd worden.

Dus ik zou de beste 21-, 20- en 19-jarige voor dit parcours selecteren. Kan je ook geen "ruzies" krijgen over wie je nu selecteert. Helder natuurlijk criterium, simpel.

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #71 on: August 17, 2019, 07:36:37 AM »
Ik vond het altijd mooi om naast de beste 6 op gv ook de beste van de generatie mee te nemen bij de u23. De 19 jarigen wel afhankelijk of dat ook echt een goede renner kan worden. Als die kwaliteit er niet is dan vrije keus: een goede #2 uit een generatie of toch de #7 op gv. Voor knechten maakt dit nauwelijks iets uit. Dit zijn vaak de renners op een experimentele taktiek of die je op opbrand in het begin van de rit.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #72 on: August 17, 2019, 10:38:01 AM »
Succes Spammie! Je bent weer terug op je oude positie, waar ik je heb leren kennen toen ik met dit spelletje begon te spelen (volgens mij in Seizoen 7 van CFF2). Gefelicitieerd en zet hem op :)

Rico

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #73 on: August 18, 2019, 05:15:55 PM »

Zondag staat de eerste race op het programma. Een bijzondere race, vier vlakke secties eindigend heuvelop. Geen dalen, geen techniek, veel teamwerk, kort samengevat. Daardoor ook een wat ongebruikelijke selectie. Velen van jullie zullen al renners opgeroepen hebben zien worden. Vijf van de zes geselecteerde renners hebben onderdak binnen Nederlandse ploegen. Wie de laatste drie renners gaan worden laat ik nog in het midden, want daar ben ik zelf ook nog niet over uit. De beste 21-jarige, 20-jarigen en 19 jarige is (zeker) een optie, maar hoe ga je dan om met zo'n rit als nu? Ongewoon, niet representatief voor komende seizoenen... Graag ook jullie visie hierop.

Misschien iets te veel teamwork? Broeder heeft best een aardige vlakstat en is top 3 heuvelaar, die had ik hier wel verwacht.

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #74 on: August 18, 2019, 09:04:02 PM »
Hoppa, winst :-)  ;D