Ok, het zou wel leuker zijn geweest als we eraan herinnerd zouden worden.
En ik was lekker bezig tot nu toe. 
Dit is niet tof. Weg motivatie voor deze beta-versie, en voor het oude spel ben ik ook al niet zo gemotiveerd meer.
Kop op Vos! Niet leuk, maar het is maar de b?ta. Gewoon snel de draad weer oppikken. Met jouw kwaliteiten en renners en zulke tegenstand heb je nog kansen genoeg om in te halen en verder uit te lopen. 
Tja, het was even een baal-momentje. En ik weet ook wel dat dit beta is met alle gevolgen van dien, zie mijn eerste post in deze topic.
Verplicht worden om dit alleen maar te spelen als to find bugs and try processes, daar pas ik voor. Hoewel dat laatste wel van toepassing is ; try to find processes for an excellent start of SPORTLIFE in the final new version.

Toch merk ik dat mijn motivatie echt heel veel minder is, simpelweg om het feit dat ik nu 2 spelletjes speel die gaan verdwijnen.
Motivatie voor deze beta-versie heb ik nog meer dan het oude spel, omdat alles nieuw is én vooral ook omdat het hier gezellig is op het forum, genoeg te bespreken met deze try out.
En vanochtend liep die enigszins kunstmatige motivatie (want ik hou van koersen, en eigenlijk is dat nu niet echt van toepassing) voor deze beta-versie een flinke deuk op. Maar dat is geen probleem, daar zet ik me een paar minuten later wel overheen.
Toch, het was beter geweest als iedereen er even nóg een keer aan herinnerd werd dat er nu ook op zondag gekoerst wordt, zodat iedereen gemotiveerd blijft, ook al is het maar een beta-versie. Ik heb het volgende zelf niet, maar ik kan me heel goed voorstellen dat er personen zijn die dit toch niet zo heel actief spelen, en als er dan zoiets misgaat, wordt er snel gedacht "ik wacht wel tot de echte versie begint".
Als ik heel eerlijk naar mezelf toe ben, dan ben ik eigenlijk alleen nog maar echt gemotiveerd voor Australia u21.
Dat heeft een einddoel. Hoewel dat nu ook maar betrekkelijk is, want ook een eventuele goede prestatie zal verdwijnen.
In de oude CFF heb ik vorig seizoen eigenlijk al als mijn laatste seizoen met mijn eigen team gespeeld, qua mentaliteit.
Ik hoop dat de definitieve nieuwe CFF versie zeer spoedig zal beginnen, want ik speel een spelletje voor de fun en motivatie is dan cruciaal.
Maar zo te lezen gaat dat helaas nog een hele tijd duren, waar ik uiteraard begrip voor heb.
Dus nu maar lange tijd 2 aflopende spelletjes spelen, waarvan ik deze beta-versie zelfs nog het leukste vind.
Ik zie trouwens nu dat ik toch nog 1 renner had ingeschreven voor de Tirreno, dus ik ben in de Tirreno toch nog voor 20% gemotiveerd.

In een voorbeeldige 22222 tactiek finisht hij netjes als 24e, en wint dus van 9 andere renners. Olé !^^
Nu nog even de moeilijke keuze maken wie de kopman zal zijn in etappe 2.
Oh, en ik moet niet vergeten te rekruteren, dat ben ik ook al een paar keer vergeten in deze eerste week. Ook zulke fouten zouden mij niet overkomen als dit wel de echte nieuwe versie was. Tja, motivatie.
Afijn, ik zal er het beste van proberen te maken en ook leuk voor andere managers uit mijn divisie want ik heb aanzienlijk meer punten dan de rest. Ik zal wel even op ze wachten zodat ze me kunnen bijhalen of inhalen in deze Tirreno, zodat de divisie weer wat spannender wordt. Want ook in zo een beta-versie is het pas echt een beetje leuk als er gekoerst wordt / er een strijd is.
Het forum hier is in ieder geval heel gezellig, dat is zeker een heel dik pluspunt.
En dan kan een lange vossetekst zoals deze natuurlijk niet ontbreken.