Author Topic: [BETA] Koersen S1  (Read 43490 times)

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Beta Koersen S1
« Reply #135 on: November 06, 2018, 12:24:16 PM »
Volgens mij onderschatten jullie allebei het vlak...

Zou goed kunnen en misschien is ook Explo wel hoger.
Conditie: 15, Sprint: 23, Vlak: 18, Techniek: 7, Dalen: 6, Heuvel: 15, Explo: 12, TW: 4 geeft ook de juiste volgorde en is wat waarschijnlijker (niet zo'n belachelijk hoog daalpercentage). Toch leuk, dat puzzelen als je de volgorde van 5 renners weet.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #136 on: November 06, 2018, 12:29:44 PM »
Inderdaad, n.a.v. die favorieten volgorde is er nu een redelijke schatting te maken van een toch wel moeilijke afwijkende race.
En volgens mij wordt Hakkie de volgende bondscoach.  :))
Mijn Australische stem krijg je zeker^^! ( als die stem zou meetellen, wat helaas niet het geval is ).

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #137 on: November 06, 2018, 12:57:58 PM »
T-A is een beetje verlopen zoals ik had verwacht : met twee etappezeges en een 4de plaats in het AK ben ik best tevreden maar in het rondewerk heb ik momenteel niet veel te zoeken! Daarom uitermate blij dat enkele klassiekers eraan komen!! Ik hoop op 3 renners in de top5 van Sanremo en hopelijk worden er geen chrysanten uitgedeeld op het podium anders mag je ze hebben Combuijs ;D ;D

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #138 on: November 06, 2018, 01:13:55 PM »
Mitte, als je van plan bent om zulke voortreffelijke uitslagen te rijden ;
dan kan ik me voorstellen dat Combuijs jou al bloemen geeft vóór aanvang van de race, namelijk een boeket vergeet-me-nietjes.  :))

AJFactoryCycling

• Full Member
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
« Reply #139 on: November 06, 2018, 01:35:04 PM »
Ook ik was vergeten dat er races zijn op zondag. Gelukkig had ik 4 renners ingeschreven voor de TA waaronder mijn twee beste heuvelklimmers. Rit 1 van de TA dus geen tactiek ingevuld, wel 3e en 4e in de daguitslag (idk hoe). Mijn AK kopman Smeets verloor echter 2 minuten en heeft dat niet helemaal goed kunnen maken, uiteindelijk wint hij de laatste 3 ritten in de TA en wordt 3e in het AK. Vrije rol Kaspers eindigt 5e en pakt ook twee podiumplekken in de ritten.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #140 on: November 06, 2018, 04:53:03 PM »
Ik ben zeer tevreden met T-A. Namelijk eind- en etappewinst met Hermans, die eerder al 3e was in Parijs-Nice.
We komen eindelijk op stoom en staan nu niet ver meer achter de nummer 5 in de ranking van mijn divisie.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #141 on: November 06, 2018, 07:31:49 PM »
Feli GinneR! Je hebt wel een behoorlijk actieve divisie... een ronde winnen en dan nog niet in de top 5 staan.

Ik in MSR: Volledig podium  8)

Van der Poel wint voor Overgaag en De Jongh, alle drie met 10335
Kopmn Fluitsma wordt vijfde met 00325 en een  :D in sectie 2, wel in dezelfde groep. Reed sectie 3 wel in een groepje van 3 voorop waar de sprinters op 11 seconden hingen.
Knecht Lubberding zat in sectie 3 bij de sprinters, krijgt in sectie 4 pech en wordt 20e.

Het belang van sprint in de uiteindelijke volgorde of de vreemde krachten van het geluk?

Antequera pakt geen podium dus ik loop uit in deze ranking:

Ploeg   Punten   Divisie
1   DeRodeVod   12070   3m
2   Antequera   10455   3n
3   Astanadena   9855   3k
4   Matterhorn   9133   3f
5   HtcItalia   8969   3e
6   TeamEuroscalt   8647   3b
7   CCC   8598   3c
8   RandoTeam   8502   3d
9   Mortovia   8253   3g
10   Flyvende_hjul   8241   3j
11   SPORTLIFE   8211   3p

Edit voor Vos  :P
« Last Edit: November 06, 2018, 07:44:27 PM by Hakkie2 »

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #142 on: November 06, 2018, 07:36:14 PM »
Zeer geslaagde Milaan-Sanremo met plaats 2,3,7,15en16!! We nemen ook terug de leiding in onze divisie!

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #143 on: November 06, 2018, 07:39:16 PM »
Proficiat met de Tirreno zege, GinneR  8)
En Hakkie proficiat met het volledige podium in MSR  8)
Wel aparte tactieken die je gebruikt in MSR. Die wijken nogal af van de tactiek van Krieg (4e fav.) die MSR won in 1A.
Ook Mitte proficiat met de mooie resultaten in MSR.  8)

Milano Sanremo :
Sinds tussendemiddag werden er nog veel renners (46) ingeschreven, en mijn beste renner (met 27 sprint) verloor zijn 4e favoriet positie en kon zelfs geen één van de favorieten meer uitdagen.
Toch nog een 10e plaats voor Whisman, dankzij goed werk van zijn knecht die in de laatste sectie het handjes symbool kreeg.

In E3 Harelbeke misschien hetzelfde scenario, mijn "beste" renner kan de favorieten niet uitdagen.
En één team heeft zelfs de eerste 4 favorieten.
Mijn team zal wel supergemotiveerd aan de start staan in de Volta Catalunya ; en daar hopelijk betere uitslagen.
« Last Edit: November 06, 2018, 07:40:54 PM by Vos »

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #144 on: November 06, 2018, 07:43:22 PM »
dus ik loop uit in deze ranking:
Zeer goed bezig, maar in CFF moet je nooit de top10 posten, maar altijd de top11, misschien wist je dat nog niet.  :))

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #145 on: November 06, 2018, 07:43:38 PM »
Tja, of ik tactisch goed rijdt maakt blijkbaar niet zo veel uit  :P
Al zal de 'goede' tactiek ook per divisie verschillen, de ene divisie rijdt wat aanvallender dan de andere.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #146 on: November 06, 2018, 07:51:36 PM »
        Ploeg   Punten   Divisie
1   DeRodeVod   12070   3m

11   SPORTLIFE   8211   3p

Edit voor Vos  :P

hahahaha, dank je  ;D
Goed om te zien dat jouw team al zoveel punten heeft.
Want zelfs met een Tirreno erbij zou ik vermoedelijk niet zoveel punten hebben gehaald.
Dus ik hoef niet meer te rouwen om de verloren 1e plaats in dat klassement.  :)
Sowieso zal die moeilijk te halen zijn in mijn divisie, de toegevoegde goede en ervaren managers zijn ook heel actief.
Hoewel ; 46 renners in MSR, dat had zeker meer gekund met 15 teams.

AJFactoryCycling

• Full Member
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
« Reply #147 on: November 06, 2018, 11:54:12 PM »
In MSR voor het eerst eens effectief naar huis gereden, das nieuw  :-[ Maja dat heb je als je geen heuvelsprinter hebt. Wel leuk om na de race van MSR wel een goeie heuvelsprinter te pullen...

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #148 on: November 07, 2018, 08:13:50 AM »
Een hele knappe en onverwachte 4e plaats in E3 Harelbeke.
Maar echt veel punten werden er niet gescoord met nog een 13e, 16e, 26e en 28e plaats.
Hoog tijd voor een ronde^^

selectie SPORTLIFE

4 klimmers en 1 tijdrijder.
Anderson zal weer de kopman zijn. Helaas kan hij niet tijdrijden en niet sprinten.

1 Anderson, 3x etappe winnaar, 2e AK PN, 4e AK "solo-zondagsfoutje" TIR
2 Workman, 4e AK PN, 4x top10 etappes
3 Leipheimer, debuut
4 Foley, 16e AK PN, waar hij alle etappes de knecht was
5 Lee, debuut ( tijdrijder, nu al 4e fav. dus hij kan nog verder zakken )

Veel testplezier iedereen !  :)

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #149 on: November 07, 2018, 09:19:27 AM »
Ik ben verder gegaan met mijn reeks zeges, voor het eerst heb ik nu meer etappes gewonnen dan verloren. 10 zeges op 19 wedstrijden. Volledig podium zat er niet in, maar mijn vrije rol wint solo. Daarachter wordt ik 3 t/m 5. Mijn 3 renners verliezen de sprint in een groepje van 4 van de enige concurrent, daar zal toch eens over gesproken moeten worden.

Ik zie voor de Volta Ciclista a Catalunya dat mijn enige echt concurrende renner Gianpaolo Barraco is ingeschreven. De nummer 2 van de Tirreno en de nummer 5 van Parijs-Nice. Maar ik denk er over om Bakker (reed al Parijs-Nice (2e) en de Tirreno (1e)) en VanEst (reed Down Under en Parijs-Nice (1e)) thuis te laten. Een gok, maar ze kunnen maar 44 koersen rijden met meer dan 91 vorm.

Namens mijn team gaan:
- Jaap VanDerVen. Nummer 4 van Parijs-Nice en de Tirreno. Heeft niet al te veel vlak en tijdrijden, ik ben benieuwd.
- Rein Hoogvliet, debutant. Klimmer met een behoorlijke vlak en tijdrit.
- Nathan Hazelhoff, debutant. Klimmer zonder enige vlak en tijdrit, maar wel met een ster op puur klimmen. Zal kijken of hij nog iets van een klassement kan rijden of dat hij gaat knechten.
- Guus Stevens, reed alleen Parijs-Nice als knecht. Heeft een behoorlijke vlak en tijdrit (al mist hij wel volledig techniek, deze type Escartin).
- Niek Brink, debutant. Nog een klimmer. Heeft niet al te veel vlak en tijdrijden. Als Hazelhoff voor een klassement gaat, dan gaat Brink waarschijnlijk knechten.

Een beetje een B-selectie, zonder VanEst, Bakker, Mulder en Engels, alle 4 klimmers met een ster (maar ook met heuvel). Maar ik denk dat ik nog wel voor de eindzege kan gaan.
« Last Edit: November 07, 2018, 09:25:59 AM by Hakkie2 »