Author Topic: [BETA] Koersen S1  (Read 43472 times)

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Beta Koersen S1
« Reply #15 on: October 30, 2018, 07:22:15 AM »
etappe 3 TDU ;
In een vrije rol fietst Angel Kelly naar een 2e plaats. Dat doet ze goed tussen de jongens met haar 27 vlak.  :)
Kopman Whisman komt binnen in de kopgroep van 8 renners op een 7e plaats, en dit betekent dat hij de leiding in het AK pakt.  8)
Zijn voorsprong op de nummers 2 en 3 is 0:13" en 0:24"
En SPORTLIFE pakt na de vele punten in deze sprint etappe de 1e plaats in divisie 3p.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #16 on: October 30, 2018, 07:31:14 AM »
Lubberding is uit het klassement weggevallen. Staat nu 8e. VanEst staat 9e, reed vandaag zeker niet de beste tactiek en is al 3 etappes knecht. Had dus wel beter gekund. Dit is in ieder geval leerzaam.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #17 on: October 30, 2018, 08:56:25 AM »
Rit van vanmorgen is ook over gedaan, pakt wel beter voor me uit.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #18 on: October 30, 2018, 09:38:57 AM »
ok, even herstellen, er verandert niet zoveel  :)

etappe 3 TDU ;
In een vrije rol fietst Angel Kelly naar een 2e plaats. Dat doet ze goed tussen de jongens met haar 27 vlak.  :)
Kopman Whisman komt binnen in de kopgroep van 8 renners op een 7e 8e plaats, en dit betekent dat hij de leiding in het AK pakt.  8)
Zijn voorsprong op de nummers 2 en 3 is 0:13" 0:24" en 0:24" 0:29"
En SPORTLIFE pakt na de vele punten in deze sprint etappe de 1e plaats in divisie 3p blijft 2e in divisie 3p.

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #19 on: October 30, 2018, 09:48:03 AM »
Het sprookje blijft duren!! 3 op 3 voor Waeghemaekers en leider in het AK!
Deloof wordt knap 3de in etappe 3 en stijgt in AK naar plaats 5. Dankzij deze resultaten komen er in de winkel al vele supporters hun gadgets kopen ;D ;D

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #20 on: October 30, 2018, 10:00:19 AM »
Lekker bezig Mitte !  :)
Mijn winkel maakt ook al winst. En jouw winkel is de meest winstgevende van het hele spel, zie ik.

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #21 on: October 30, 2018, 12:10:35 PM »
Lekker bezig Mitte !  :)
Mijn winkel maakt ook al winst. En jouw winkel is de meest winstgevende van het hele spel, zie ik.
Leuk, ik had dit nog niet bekeken.

Fingolfin

• Jr. Member
  • **
  • Noldor 3h
    • View Profile
« Reply #22 on: October 30, 2018, 07:30:11 PM »
Jeej een eerste overwinning :) Had ik niet verwacht. Zo is de eerste ronde toch al geslaagd!

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #23 on: October 30, 2018, 07:47:43 PM »
Jeej een eerste overwinning :) Had ik niet verwacht. Zo is de eerste ronde toch al geslaagd!

Proficiat Fingolfin

Fingolfin

• Jr. Member
  • **
  • Noldor 3h
    • View Profile
« Reply #24 on: October 30, 2018, 07:55:48 PM »

Proficiat Fingolfin

Tnx :) Eindklassement zou voor binnen moeten zijn voor je met een een voorlopig eerste plaats en 2 favorieten in de laatste rit :o

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #25 on: October 30, 2018, 10:17:00 PM »
Proficiat Fingolfin !
Helaas bij SPORTLIFE nog geen overwinning, maar klassementsleider Whisman kon zich goed handhaven in de kopgroep van 4 renners (hij werd 4e) en behoudt dus de leiding in het AK.
In de vlakke sprint etappe pakte hij een beetje tijd op de AK-concurrentie, dus het zou kunnen dat hij de eind overwinning gaat pakken.

AJFactoryCycling

• Full Member
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
« Reply #26 on: October 30, 2018, 11:38:13 PM »
Natuurlijk ben ik ook aanwezig bij de BETA.

Dat ik voor het eerst op mijn teampagina schrok ik mij een hoedje, werkelijk waar geen enkele bruikare renner (dacht ik). Dus zonder echt iets te verwachten begonnen met de TDU. Tot mijn verbazing won mijn sprinter een lage vlakstat de sprintrit zonder een knecht, daarna won mijn heuvelaar met 48 heuvel ook nog eens rit 4. In het AK speel ik niet echt een rol, mijn heuvelaar staat 5e maar ik verwacht hier verder niks van.

Vandaag ook eindelijk mijn eerste 'degelijke' renner gepulled. Een degelijke vlakklimmer/pure klimmer met een leuke TT stat. Lijkt erop dat ik in Catalonie misschien mijn 1e ronde kan gaan winnen ;)

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #27 on: October 31, 2018, 08:56:50 AM »
Uitstekend begin van deze beta !!Het eindklassement kwam niet meer in gevaar dankzij een 2de plaats van Waeghemaekers in de laatste etappe! Deloof sprintte zich ook nog naar een 3de plaats en kon zo ook zijn 5de plaats in het AK behouden!
Nu eens zien of mijn renners ook op andere ondergronden uit de voeten kunnen. Momenteel staat Beelaert nog tussen de favorieten voor de omloop maar ik vrees een beetje voor de komende rondes waar in het klimwerk de concurrentie heel groot gaat zijn!!
We zien wel. Alvast aan iedereen veel succes in de komende wedstrijden!!

Fingolfin

• Jr. Member
  • **
  • Noldor 3h
    • View Profile
« Reply #28 on: October 31, 2018, 09:22:36 AM »
Gefeliciteerd met de overwinning in de eerste ronde Mitte :)

Al een mooie voorsprong in het klassement zo

AJFactoryCycling

• Full Member
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
« Reply #29 on: October 31, 2018, 10:42:17 AM »
Netjes Mitte!

Hier de 3e zege op rij in rit 5 TDU, zal nu wel even ophouden gezien het gebrek aan kasseiheuvelaars. Nu hopen dat ik nog een goede klimheuvelaar kan pullen voor de start van PN, dan kan ik daar weer leuk meedoen.