Een hele goede 3e etappe, niet-favoriet
Anderson finisht solo als
2e op 0:29" en 15 seconden voorsprong op de nummers 3 en 4.
Ook mijn andere klimmers deden het uitstekend met een 8e, 10e en 15e plaats.
Dat ik al blij ben met zulke uitslagen zegt veel over de sterke concurrentie want mijn klimmers zijn toch best wel goed in zulke etappes.
In het AK ook wat opgeschoven, momenteel 6e, 8e, 10e en 13e.
Voor de aankomende 4e etappe is alweer Anderson de enige die maar één favoriet kan uitdagen, net zoals de vorige etappe.
Wat opvallend is, want ik had in zulke etappes hogere verwachtingen van mijn renners.
Bijvoorbeeld Foley is dus niet goed genoeg, toch zijn dit zijn stats : con39, klim64, vlak60, tech17, dal66, tw55.
Tot nu toe pakken de risicovolle tactieken goed uit, maar veel van de andere managers in mijn divisie zijn bepaald geen pannenkoeken, dus zelfs daarmee pakken mijn klimmers bijna geen winst. M.u.v. kopman Anderson, hij presteert weer boven verwachting, maar dat begint al normaal te worden inmiddels.

Maar goed, ondanks dat hij al 13 races heeft gereden met veel goede uitslagen waaronder 3 etappe overwinningen, 2e AK PN en 4e AK TIR, staat hij 3e in het individueel seizoensklassement met een grote achterstand van 639 punten op de nr1 en 490 punten op de nr2.