Author Topic: [BETA] Koersen S1  (Read 43489 times)

AJFactoryCycling

• Full Member
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
Re: Beta Koersen S1
« Reply #150 on: November 07, 2018, 09:55:37 AM »
Nieuwe aankoop en AK kopman voor de Tour de France Jan Buchmann wint de E3 prijs. Eindelijk mijn eerste zege in een eendagskoers.

Mijn sterrenesemble voor Catalonië post ik later vanmiddag. Een van mijn AK mannen staat vast als 5e favoriet voor de TT :P

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #151 on: November 07, 2018, 06:10:35 PM »
Mijn selectie:
Thorstein Skaar:AK
Gaël Cloux AK
Gijsbrecht Bovy Tijdrit
Joop De Jonghe :eventueel podium in etappes
Hendrik Blom: knecht

Thorin

• Global Moderator
  • Sr. Member
    • View Profile
« Reply #152 on: November 07, 2018, 06:27:33 PM »
Reekse, stupid noob.

AJFactoryCycling

• Full Member
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
« Reply #153 on: November 07, 2018, 06:55:22 PM »
Mijn team voor Catalonië:

11. Tom VanBronckhorst
12. Alexander Saele
13. Eric Rensema
14. Louis Voskuil
15. Jan-Willem VanDijk

Doelstelling:
- 4 ritzeges
- AK winnen
- Plek 2 AK
- Plek 3 AK
« Last Edit: November 07, 2018, 07:05:55 PM by AJFactoryCycling »

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #154 on: November 07, 2018, 07:30:34 PM »
Gaten erg groot in de tijdrit. Hoogvliet reed in sectie 2 even aan de leiding, maar hij wordt 2e op 4 seconden. Stevens wordt 4e, maar al op 38 seconden.  Brink verliest 2'03, Van Der Ven verliest 2'29, Hazelhoff 3'12. Zoveel verloor mijn sprinter in een klimrit nog niet eens.

De winnaar van de tijdrit is morgenochtend ook de eerste favoriet, ik vrees dat ik nu voor het eerst tegen een sterkere tegenstander aan loop.

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #155 on: November 07, 2018, 10:03:29 PM »
In Catalonië mag Bram Luijben voor de klassementswinst gaan, geassisteerd door Joost Coenen, Robert Algra, Harrie de Boer en Christiaan van der Kluun. Bram is 1e favoriet voor morgenochtend, nu nog even waarmaken...

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #156 on: November 08, 2018, 09:14:38 AM »
Ik dacht dat Schauer (Astur_pexe) in onze divisie ongenaakbaar was wat klimmen betreft maar Fingolfin bewees het tegendeel!!
Profiat daarvoor!!
Voor mezelf ook geen slechte start met een 2de plaats in de tijdrit en voorlopig 5de in het AK

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #157 on: November 08, 2018, 12:43:45 PM »
Tijdrijder Lee stond als 4 favoriet in etappe 1 en finishte als 4e.
Anderson stond als 4e favoriet in etappe 2 en finishte als 4e.

Nog getwijfeld om een andere renner kopman te maken in etappe 2, want Anderson werd 35e in de tijdrit en verloor maar liefst 2:52"
Maar de strijd om een echt goed AK zal te moeilijk worden in mijn divisie, schat ik zo in.
Dus er wordt voor de losse etappes gekozen met steeds Anderson als kopman en zoveel mogelijk de andere 3 klimmers in een vrije rol.
Gelukkig kan de tijdrijder op het vlakke goed knechten in etappes 3 en 4 want hij kan ook een beetje klimmen (44) en dalen (54).
Ik verwacht wel dat mijn 4 klimmers ook een redelijk AK (in de marge) kunnen rijden,
ondanks de goede concurrentie en de in totaal 42 renners die in divisie 3p deze Volta Catalunya rijden.

Momenteel een 8e, 10e (=Anderson op 1:51"), 15e, 18e en 19e (=tijdrijder Lee) plaats.
Dus ze moeten alle vier nog flink aan de bak om deze posities te verbeteren.

« Last Edit: November 08, 2018, 12:47:46 PM by Vos »

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #158 on: November 08, 2018, 07:07:31 PM »
Klassement winnen gaat deze ronde niet lukken, maar zo'n 1-2-3 als vanavond is altijd wel leuk. Ik sta inmiddels 2, 3 en 4 in het klassement. Ruim achter Peron, winnaar van de tijdrit en morgen ook weer de favoriet. Vanavond verliest hij wel tijd, vanmorgen niet.

Sowieso is dit een 1-2 tje tussen mijn team en Intellinet, die in gang is geschoten. Is dat misschien een bekend team uit CFF2?

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #159 on: November 08, 2018, 07:19:51 PM »
Ja, Hakkie, je hebt een heel mooi team waar je in andere divisies ook aan de leiding zou staan maar je hebt weinig concurrentie! Ik zie dat in jouw divisie nog geen 20 renners meedoen terwijl in andere divisies dit tussen de40 en de 50 is. Iedere renner die meedoet rijdt sowieso in de punten maar ik ben blij voor jou dat er wat meer tegenstand is komen opdagen, dit is zeker meer fun!!!

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #160 on: November 08, 2018, 07:44:19 PM »
Ja, Hakkie, je hebt een heel mooi team waar je in andere divisies ook aan de leiding zou staan maar je hebt weinig concurrentie! Ik zie dat in jouw divisie nog geen 20 renners meedoen terwijl in andere divisies dit tussen de40 en de 50 is. Iedere renner die meedoet rijdt sowieso in de punten maar ik ben blij voor jou dat er wat meer tegenstand is komen opdagen, dit is zeker meer fun!!!

Dat is zeker waar. Ik verheug me dan ook al op over 5 weken, na de promotie. Wellicht ook met een paar van jullie in de divisie. Al heb ik geen idee of en zo ja hoeveel seizoenen Oska gewoon laat draaien.

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #161 on: November 08, 2018, 08:10:08 PM »
Klassement winnen gaat deze ronde niet lukken, maar zo'n 1-2-3 als vanavond is altijd wel leuk. Ik sta inmiddels 2, 3 en 4 in het klassement. Ruim achter Peron, winnaar van de tijdrit en morgen ook weer de favoriet. Vanavond verliest hij wel tijd, vanmorgen niet.

Sowieso is dit een 1-2 tje tussen mijn team en Intellinet, die in gang is geschoten. Is dat misschien een bekend team uit CFF2?
Intellinet is een nieuwkomer, speelt nu ongeveer 3 maanden cff2 en zit in divisie 3, zeker leuk dat nieuwkomers zich smijten in deze beta!!

« Last Edit: November 08, 2018, 08:16:51 PM by Mitte »

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #162 on: November 08, 2018, 10:45:00 PM »
Een hele goede 3e etappe, niet-favoriet Anderson finisht solo als 2e op 0:29" en 15 seconden voorsprong op de nummers 3 en 4.
Ook mijn andere klimmers deden het uitstekend met een 8e, 10e en 15e plaats.
Dat ik al blij ben met zulke uitslagen zegt veel over de sterke concurrentie want mijn klimmers zijn toch best wel goed in zulke etappes.
In het AK ook wat opgeschoven, momenteel 6e, 8e, 10e en 13e.

Voor de aankomende 4e etappe is alweer Anderson de enige die maar één favoriet kan uitdagen, net zoals de vorige etappe.
Wat opvallend is, want ik had in zulke etappes hogere verwachtingen van mijn renners.
Bijvoorbeeld Foley is dus niet goed genoeg, toch zijn dit zijn stats : con39, klim64, vlak60, tech17, dal66, tw55.
Tot nu toe pakken de risicovolle tactieken goed uit, maar veel van de andere managers in mijn divisie zijn bepaald geen pannenkoeken, dus zelfs daarmee pakken mijn klimmers bijna geen winst. M.u.v. kopman Anderson, hij presteert weer boven verwachting, maar dat begint al normaal te worden inmiddels.  :)
Maar goed, ondanks dat hij al 13 races heeft gereden met veel goede uitslagen waaronder 3 etappe overwinningen, 2e AK PN en 4e AK TIR, staat hij 3e in het individueel seizoensklassement met een grote achterstand van 639 punten op de nr1 en 490 punten op de nr2.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #163 on: November 08, 2018, 10:53:37 PM »
Toch apart, Anderson stond in de 2e etappe nog als 4e favoriet en hij traint door tijdens deze ronde dus daar kan het ook niet aan liggen.
Vermoedelijk liggen de favorieten en die daar vlak onder heel dicht bij elkaar qua GV, of de etappes zijn veel meer verschillend dan ik denk.
De extra vlaksectie zou in het voordeel van Anderson moeten zijn. (vlak=63)

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #164 on: November 09, 2018, 09:15:02 AM »
Eerst en vooral proficiat aan Combuijs die zijn eerste overwinning pakt in onze divisie( welke bloemen heb je gekregen??) ;D
Voor mezelf is de bedoeling nu aan plaatsbehoud te denken maar Brammeke(combuijs) is me voorbijgevlogen en dus een plaats gezakt in het AK, toch tevreden dat ik niet verder ben weggezakt na mareriaalpech in sector5!