Author Topic: [BETA] Koersen S1  (Read 43492 times)

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
Re: Beta Koersen S1
« Reply #195 on: November 13, 2018, 09:53:28 AM »
En overwinning nummer 2 is binnen, Laurens Smid verslaat iedereen in de sprint in Eguesibar. Hij stond als eerste favoriet en maakt het nog waar ook...

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #196 on: November 13, 2018, 12:05:33 PM »
Oeps, in etappe 4 vergeten tactieken in te vullen.  :-[
Grappig om te zien dat mijn 4 klimmers in een vrije rol tactiek van 22222 in het 1e peleton van 14 renners finishen op 0:00"  :)
Dus gelukkig staan ze er nog steeds goed voor in het AK ; 2e, 3e, 4e en 9e ( van de maar 40 renners ).
Ik laat nu natuurlijk wel een kans liggen om die AK plaatsen te verbeteren.
Maar op deze manier is de slot etappe nog spannender en nog meer fun, dus eigenlijk was het een geniale tactiek in etappe 4^^

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #197 on: November 13, 2018, 02:14:50 PM »
Trouwens, ik weet 100% zeker dat ik tactieken ingevuld heb. Ik neem aan dat ik vergeten ben ze te activeren met de "opslaan-knop".
Maar heel misschien was ik dat niet vergeten en was het een bug.
Niet belangrijk natuurlijk zo een vermoedelijk foutje of bug, maar ik hoor het graag als er anderen zijn die ook zoiets hebben meegemaakt.
Ik zal nu bijna steeds controleren of de tactieken ook daadwerkelijk ingevoerd zijn.
Ik heb een aantal keren echt tactieken vergeten, maar (bijna) nog nooit ze vergeten te activeren.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #198 on: November 13, 2018, 02:50:30 PM »
Trouwens, ik weet 100% zeker dat ik tactieken ingevuld heb. Ik neem aan dat ik vergeten ben ze te activeren met de "opslaan-knop".
Niet belangrijk natuurlijk zo een vermoedelijk foutje of bug, maar ik hoor het graag als er anderen zijn die ook zoiets hebben meegemaakt.
Ik zal nu bijna steeds controleren of de tactieken ook daadwerkelijk ingevoerd zijn.
Ik heb een aantal keren echt tactieken vergeten, maar (bijna) nog nooit ze vergeten te activeren.

Ik heb het nog niet meegemaakt als bug. Wat voor browser gebruik je?

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #199 on: November 13, 2018, 07:19:28 PM »
Ik heb het enkele dagen terug meegemaakt en dan ook als bug medegedeeld maar Osca denkt dat er geen bug is maar dat iemand onze gegevens hackt!!!

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #200 on: November 13, 2018, 07:31:51 PM »
We hadden terug gevreesd dat we onze leidersplaats in onze divisie gingen kwijtraken maar mijn renners doen het beter dan verwacht en we lopen zelfs uit op de eerste achtervolger met een 2de,6de en 12de plaats in het AK!Nu eens kijken of we ook kunnen standhouden in de heuvelklassiekers!! Eerst P-R natuurlijk maar daar hebben we alle vertrouwen in!!!
Veel succes iedereen!!

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #201 on: November 13, 2018, 08:32:04 PM »
Dit was een leuk rondje. Ik win de ronde wel en uiteindelijk ook best gemakkelijk, maar er was flinke strijd om de etappes en mijn tweede klassementsrenner wordt, mede door een fout van mij qua gezondheid, slechts 6e. Op zich had ik hem natuurlijk graag op het podium gezien (wat misschien haalbaar was, hij wint ook de laatste rit), maar aan de andere kant best leuk dat een fout flink wordt afgestraft.

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #202 on: November 14, 2018, 12:50:56 AM »
Hé, deze mijlpaal heb ik in het oude CFF nog nooit gehaald:

Etappe record gehaald. Gaat om de 4e etappe van het Baskenland met onze klimsprinter Laurens Smit.

Lollig...

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #203 on: November 14, 2018, 06:11:18 AM »
Proficiat Combuijs met je mooie trofee!!
In P-R worden we tweede met Kerkhofs en dankzij het niet inschrijven van 1ste achtervolger Asturpexe lopen we verder uit in onze divisieranking!!

Fingolfin

• Jr. Member
  • **
  • Noldor 3h
    • View Profile
« Reply #204 on: November 14, 2018, 07:22:59 AM »
De kasseikoersen zijn niet ons ding, goed dat die dus grotendeels achter ons liggen.

De heuvels zouden ons beter moeten. Met Schuster en VanBrempt twee 1-ster-heuvelaars die voor de prijzen moeten kunnen meedoen :)

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #205 on: November 14, 2018, 07:29:17 AM »
Bedankt voor je reactie, Mitte. En inderdaad, hij heeft dat wel eens eerder opgemerkt.
Vooralsnog hou ik het er maar op dat ik het zelf fout gedaan heb. Dat zou best mogelijk kunnen zijn, want ik maak dit seizoen veel meer foutjes dan gewoonlijk, zowel hier als in het oude spel. (behalve de u21, daar gaat het zo een beetje foutloos tot nu toe^^)
De slot etappe van Itzulia en de klassieker PR ; geen problemen met tactieken invoeren.

Itzulia :
Uiteraard is het geen succesvolle ronde met één tactiek-loze etappe erin.
Toch tevreden want een veel beter AK dan van tevoren verwacht ; 2e, 3e, 5e, 10e en 35e.

Paris-Roubaix :
Deze klassieker had tactisch veel beter gekund, er had dus zeker meer ingezeten.
Ondanks dat toch veel punten met een 5e, 6e, 7e, 9e en 22e plaats.

Op naar de drie heuvelklassiekers. Palmer gaat daar een aanval doen op de leiding van het individueel divisie 3p klassement.
Hij pakte in PR (9e) mooi wat extra punten in een vrije rol en staat nu 4e in dat klassement.

AJFactoryCycling

• Full Member
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
« Reply #206 on: November 14, 2018, 11:51:49 AM »
Itzulia: kopman Smeets pakt de eindzege + 2 ritzeges met beiden een CFF record. Daarnaast in het AK ook nog 4e, 5e en 7e. De 5e rit was ook een hoogtepunt met een 1e, 3e, 4e en 5e plek.

Klimheuvel is toch wel mijn terrein voorlopig  :P

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #207 on: November 14, 2018, 12:20:42 PM »
Leuke renner die Smeets!

Eigenlijk gek dat hij met al die records niet in het dreamteam staat voor klimmen (of zelfs rondes, die Maalderink die 2e staat in het dreamteam is bijvoorbeeld helemaal geen bijzondere renner). Of heb jij extreem goed materiaal en personeel, oid?

AJFactoryCycling

• Full Member
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
« Reply #208 on: November 14, 2018, 01:12:15 PM »
Smeets stond in het DT nadat ik hem had gepulled. Maar mijn personeel staat momenteel op koersen i.p.v. trainen (ga ik mss veranderen binnenkort). Maar Smeets is wel echt een van de beste klimheuvelaars van het spel, dreamteam staat wss ook vol vlakklimmers nu.

Het is verder geen AK renner, maar rondes als Itzulia en de Tirreno liggen hem perfect. Hij heeft namelijk wel een mooie TT stat.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #209 on: November 14, 2018, 07:38:39 PM »
Feli Vos, met je record in de AGR.

Bij mij wint Fluitsma met dikke overmacht, met 26 sec voor op de nummer 2. Maar dus wel langzamer dan Palmer.