Author Topic: [BETA] Koersen S1  (Read 43467 times)

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
Re: Beta Koersen S1
« Reply #375 on: December 12, 2018, 06:58:50 AM »
Akselsen is blijkbaar nog fris uit de vuelta gekomen en schrijft nu ook de ronde van Lombardije op zijn naam!

Proficiat Mitte en Vos.

Ook Hoffmann is nog goed genoeg om in zijn 44e wedstrijd van het seizoen de zege te pakken in Lombardije. Zijn 20e ritzege, naast 6 eindzeges in rondes. Wat een topseizoen voor hem!  :)

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #376 on: December 12, 2018, 07:56:02 AM »
Thanks  :) Jij ook proficiat met de overwinning in Lombardije.
Heel indrukwekkende palmares van Hoffmann.
Zelfs nog beter dan veelvraat Montes van Oska in mijn divisie, ondanks hele goede tegenstand heeft hij al 16 overwinningen.
Hij won 2 grote rondes en 4 kleine rondes.

Daarbij opgemerkt dat Karro, ook een renner van Oska, de andere grote ronde won en nog 3 kleine rondes.
Maar 2 kleine rondes werden niet gewonnen door Oska dit seizoen.
Die werden gewonnen door de kampioen van divisie 3p met inmiddels een voorsprong van 6.822 punten.  8)

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #377 on: December 12, 2018, 07:57:39 AM »
Ja, zoals ik gister al aan haalde heeft Hoffman de meeste punten van het hele spel. Zeer indrukwekkend.

Staat ook bovenaan de succesvolste renners ranking, mijn max voor 1 renner is 8 (in totaal wel 60 zeges, 167 podiumplaatsen... ik wil minimaal die 170 nog halen).
« Last Edit: December 12, 2018, 08:09:13 AM by Hakkie2 »

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #378 on: December 12, 2018, 07:35:49 PM »
We hebben nu ook een wereldkampioen in onze rangen, Bovy wint de tijdrit!

oscacom

• Administrator
  • Hero Member
    • View Profile
« Reply #379 on: December 12, 2018, 08:39:47 PM »
Thanks  :) Jij ook proficiat met de overwinning in Lombardije.
Heel indrukwekkende palmares van Hoffmann.
Zelfs nog beter dan veelvraat Montes van Oska in mijn divisie, ondanks hele goede tegenstand heeft hij al 16 overwinningen.
Hij won 2 grote rondes en 4 kleine rondes.

Daarbij opgemerkt dat Karro, ook een renner van Oska, de andere grote ronde won en nog 3 kleine rondes.
Maar 2 kleine rondes werden niet gewonnen door Oska dit seizoen.
Die werden gewonnen door de kampioen van divisie 3p met inmiddels een voorsprong van 6.822 punten.  8)

Congrats Vos, great victory in 3p. You was the best , until now near 8000 points more than me.
Good luck in 1a next season !!

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #380 on: December 12, 2018, 10:17:38 PM »
Jansma (mijn sprinter) vandaag 2e WK tijdrijden.
Morgen gaat er ook proberen 2e (1e is denk ik niet mogelijk) te worden op het WK.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #381 on: December 12, 2018, 11:40:22 PM »
Congrats Vos, great victory in 3p. You was the best , until now near 8000 points more than me.
Good luck in 1a next season !!

Gracias  :)
You also good luck next season and also congrats with a great season of your team ; winning almost all tours and 31 race victories.  8)
So, better results as my team (24 race victories).

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #382 on: December 13, 2018, 07:30:38 AM »
We sluiten het seizoen in stijl af met een volledig podium op het WK  8)

Dat maakt:

61 58 52

Dat zal volgend jaar wennen zijn als mijn renners niet meer alles winnen en zelfs bepalen wanneer er gedemareerd gaat worden.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #383 on: December 13, 2018, 07:54:18 AM »
Jansma (mijn sprinter) vandaag 2e WK tijdrijden.
Morgen gaat er ook proberen 2e (1e is denk ik niet mogelijk) te worden op het WK.

De Jansma is wereldkampioen!
Dus de nummer 2 van het tijdrijden, wint de wegwedstrijd! Lijkt me toch een unieke prestatie.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #384 on: December 13, 2018, 07:59:12 AM »
Ook hier een Wereldkampioen in de gelederen, met Harm Dietrich.   :)

Hoffmann blijft iedereen voor en mag zich qua punten en overwinningen de beste renner van het 1e beta-seizoen noemen, voor wat het waard is (iets met appels en peren en verschil in divisies en kwaliteit).

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #385 on: December 13, 2018, 10:27:07 AM »
Dat zal volgend jaar wennen zijn als mijn renners niet meer alles winnen en zelfs bepalen wanneer er gedemareerd gaat worden.

In plaats van een peloton van 20 renners wordt het er één van 250 volgend seizoen! Het wordt voor iedereen wat koffiedik kijken hoe hun renners zullen presteren in divisie 1 en 2 !
Proficiat aan alle wereldkampioenen en divisiewinnaars!!
Ik had het geluk om in een zeer leuke divisie te mogen koersen samen met Fingolfin en Combuijs ! Hopelijk wordt Fingolfin verkozen tot bondscoach van Belgie, het is meer fun als deze ook op het forum actief is! Veel succes bij de verkiezingen!

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #386 on: December 13, 2018, 12:09:43 PM »
Proficiat aan alle wereldkampioenen en divisiewinnaars!!
+1  8)

Bij SPORTLIFE geen wereldkampioen, in de TT vooraf geen kans, op het sprint WK zeker wel een kans.
Uiteindelijk is het 2x 2e geworden op de WK's.
En ook hier de tactiek als in het gehele seizoen, in de marge heel veel punten scoren.
Dat is weer prima gelukt met in totaal 5.130 punten op beide WK's.  :)

Ik was misschien van plan om tijdelijk een break te nemen, of een minder actieve periode in te lassen.
Maar momenteel toch wel heel veel zin in volgend seizoen,
puur vanwege het grote peleton en ook leuker om tegen andere actieve managers te strijden.  :)
Hoewel mijn huidige team niet zo sterk is, maar een paar renners zullen misschien goed genoeg zijn om punten te scoren.

Maar genoeg geld om aankopen te doen, want dit zal ongeveer het banksaldo zijn bij de start van het nieuwe seizoen :
momenteel 8,37 miljoen in kas
- 7% belastingen = ongeveer 7,8 miljoen
+ punten geld van bijna 5,7 miljoen = ongeveer 13,5 miljoen
+ 4 miljoen sponsorbedrag van de 1e divisie = ongeveer 17,5 miljoen   :)

Daarvan kan ik vast wel een paar afdankertjes van DeRodeVod kopen, die wél goed genoeg zijn om punten te scoren in de 1e divisie.  ;)
Hopelijk zit er geen bug in de beginstand van de 1e divisie, die gerangschikt wordt op het banksaldo.
Want ik ben nieuwsgierig op welke positie mijn team dan staat. We zullen het hopelijk gaan zien.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #387 on: December 13, 2018, 01:52:12 PM »
Met die berekening kom ik aan zo'n 19,3 miljoen. Geen idee wat ik met dat geld ga doen trouwens...

Misschien er in zwemmen? Die mijlpaal heb ik namelijk nog niet...

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #388 on: December 13, 2018, 02:05:36 PM »
Met die berekening kom ik aan zo'n 19,3 miljoen. Geen idee wat ik met dat geld ga doen trouwens...

Misschien er in zwemmen? Die mijlpaal heb ik namelijk nog niet...

In de definitieve versie van een nieuw spel, zou het misschien wel een mooi bedrag zijn om een nieuwe generatie te starten in een bepaalde discipline...  ::)

Voor deze beta is het leuker om gewoon door te knallen met de renners die je nu hebt, en je flink te laten gaan op de transfermarkt, door veel te hoge bedragen neer te leggen voor beperkte renners.  ;)

Het zal in een nieuw spel toch wel even duren voordat er weer een goede balans zit in het economische systeem.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #389 on: December 13, 2018, 02:14:33 PM »
Ja, in het nieuwe spel moet je ook veel meer renners zoeken die bij elkaar passen qua training. Nu heb ik juist grotendeels vrij verschillende renners. Verschillende type ronderenners, verschillende type sprinters en knechten. Wat heuvelrenners en wat heuvelkasseirenners, zodat ik ook knechten heb. Ik mis eigenlijk alleen tijdrijders, maar dat is ook wel wat bewust. Er zijn weinig tijdritten. En voor kasseivlak heb ik met name een sprinter met 61 kassei, tegen renners die op kassei zijn getraind is die natuurlijk kansloos.

Maar het zijn dus bewust allemaal verschillende renners, in het nieuwe spel zou je voor de lange termijn juist meer vergelijkbare renners moeten hebben. En had ik net langer klim moeten trainen.

Maar ik heb al bijna 12 miljoen uitgegeven aan transfers. Ik zit nu vol. Zal de transfermarkt in de gaten blijven houden, maar er komen zelden renners te koop die beter zijn dan mijn kopmannen, omdat iedereen met zijn beste renners lekker wil gaan scoren.