Author Topic: [BETA] Koersen S1  (Read 43477 times)

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: Beta Koersen S1
« Reply #45 on: October 31, 2018, 04:43:33 PM »
Ja, de verdiensten gaan niet gek, zelfs als je door BloemenAanDeMitte weggereden wordt...

Ik heb gewoon de goedkoopste fietsen gekocht, dat is nog altijd beter dan te voet, behalve als je Froome bergop hebt natuurlijk.. Ik heb ook niet voor materiaalontwikkeling gekozen dus op alle gebieden glinstert mij nog steeds 1 ster tegemoet.

Nog even wat klassiekers doorploegen en daarna kan voor ons het grote werk beginnen met Parijs-Nice en de Tirreno-Adriatico. Ben benieuwd of iedereen klimmen aan het trainen is...

BedanktVoorDieBloemen of zoiets staat nu eerste bij ons, Fingolfin vierde en wij zesde, maar we komen er aan! Hoop ik...
Ik ben natuurlijk eerst op audientie geweest bij de paus en gebeden om onze teams aan de top te houden!! Maar zoek geen uitvluchten Combuijs, we rijden ook rond met de goedkoopste fietsen maar ik had een goede leermeester qua tactieken ;D ;D ;D en hopelijk moet je veel ploegen in de klassiekers dat je vermoeid aan de start komt in P-N en T-A, en inderdaad iedereen is klimmen aan het trainen!!!

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #46 on: October 31, 2018, 04:58:54 PM »
 ;D

Een misschien overbodige mededeling ; de klassiekers zijn in dit spel heel belangrijk.
Klik maar op prijzengeld en punten.
Een klassieker uitslag levert meer geld en punten op dan een kleine ronde AK uitslag. De top 7 zijn gelijk aan elkaar.

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #47 on: October 31, 2018, 05:13:06 PM »
Ik ben natuurlijk eerst op audientie geweest bij de paus en gebeden om onze teams aan de top te houden!! Maar zoek geen uitvluchten Combuijs, we rijden ook rond met de goedkoopste fietsen maar ik had een goede leermeester qua tactieken ;D ;D ;D en hopelijk moet je veel ploegen in de klassiekers dat je vermoeid aan de start komt in P-N en T-A, en inderdaad iedereen is klimmen aan het trainen!!!

De paus? Ja, dat verklaart veel natuurlijk, ik heb een ploegleider uit Amerika.

En jouw leermeester ken ik wel, die geeft mij ook wel eens wat tips. Niet dat dat veel helpt bij mij. Iets met parels en zwijnen en die zijn dan niet zo goed als die varkens van Reeekse. Is die trouwens al gesignaleerd? Met hoeveel "e"'s moeten we zijn naam gaan spellen?

AJFactoryCycling

• Full Member
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
« Reply #48 on: October 31, 2018, 05:47:51 PM »
Reekse doet zeker ook mee, hij speelt in div. 3k. Zijn beste prestatie slechts een 4e plaats. Zo zie je maar, wanneer je een varken wat tegenstand biedt dan bakt hij er direct niets van  ;) ::)

@Vos, ja zit met Plopsala en Sjiz in de divisie, ook wel leuk. Verder is de tegenstand niet zo bijzonder hoor, ik had gewoon pech met mijn startteam. Snap zelf ook niet dat ik al 3x gewonnen heb. Zal wel liggen aan mijn personeel en materiaal (Canyon) wat direct op presteren staat. Ga deze BETA gebruiken om een beetje te wennen aan dit nieuwe format en voornamelijk aan de manier van starten (iedereen met een start team van 19 jarigen). Renners zo snel mogelijk zo goed mogelijk maken en dus de focus op trainen hebben is voorlopig niet mijn ding. Misschien dat ik het bij de definitieve versie wel anders aanpak.

Trouwens: iemand die weet hoe het promoveren werkt? Volgend seizoen de 80 besten (16 divisies maal 5) in div. 2 of stromen er ook direct teams naar div. 1 door?

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #49 on: October 31, 2018, 07:32:51 PM »
Er gaan er gelijk naar div 1. Reden te meer om voor de resultaten te rijden.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #50 on: October 31, 2018, 08:12:44 PM »
;D

Een misschien overbodige mededeling ; de klassiekers zijn in dit spel heel belangrijk.
Klik maar op prijzengeld en punten.
Een klassieker uitslag levert meer geld en punten op dan een kleine ronde AK uitslag. De top 7 zijn gelijk aan elkaar.

Ja, met een 4e, 5e en 10e plek is mijn fiets al weer bijna terugverdiend...

AJFactoryCycling

• Full Member
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
« Reply #51 on: October 31, 2018, 08:40:45 PM »

Hoeveel? Of weet je dat niet?

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #52 on: October 31, 2018, 08:58:15 PM »

Hoeveel? Of weet je dat niet?

Dit zei Oska op het oude forum voor de beta was gestart:

If all teams start in Division 3, how will Division 2 and Division 1 be populated after the 1st season ? Best 50 of season 1 will promote to Division 1 ?

2 options

1-Best 50 teams to 1st , 51 to 200 to 2nd
2-Best 200 teams to 2nd , no 1st division 2nd season.

I prefer 1st option to normalize the game as soon as possible

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #53 on: October 31, 2018, 09:10:23 PM »
Ik sta op het moment precies 50e  ;D

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #54 on: October 31, 2018, 11:22:27 PM »
Omloop het Nieuwsblad ;
Overwinning voor Palmer8)
In totaal werd er door SPORTLIFE 1.005 punten gescoord in deze 1e klassieker van het seizoen.
En daarmee pakt mijn team de leiding in divisie 3p.
Palmer staat ook als 1e favoriet in de aankomende Strade Bianchi, hopelijk wint hij weer hoewel die klassieker hem iets minder ligt.

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #55 on: November 01, 2018, 01:05:19 AM »
Proficiat Vos!
Met plaats 5,6 en 10 in de omloop houd ik stand in de ranking maar een Australisch team komt sterk opzetten!!

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #56 on: November 01, 2018, 07:39:30 AM »
Ik ben tweede geworden.

Maar wat erger is: er reden maar 19 renners mee (6 teams). Ik hoop wel dat de deelnemers aan deze Beta een beetje actief zijn, er zijn al niet zo veel deelnemers.

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #57 on: November 01, 2018, 08:55:04 AM »
Goed gedaan Hakkie!! Bij mij hetzelfde, gestrand op een 2de plaats! Inderdaad wel jammer van de weinig ingeschreven renners, in onze divisie reden er 49 mee!Het positieve is dat je met elke renner punten kan scoren natuurlijk!! ;)

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #58 on: November 01, 2018, 09:07:50 AM »
Thanks Mitte.
Hakkie2 ; in mijn divisie reden reden 36 renners de Strade Bianchi.
Dat is dan wel bijna 2x zoveel als in jouw divisie, maar toch opvallend en inderdaad een beetje zorgwekkend ;
want in de Tour Down Under waren er 48 renners, en er zijn sindsdien een paar teams toegevoegd aan de divisie, dus zou je meer dan 48 renners verwachten en niet 12 renners minder zoals nu het geval is. Met 14 teams konden het er max. 70 zijn.

Misschien dat ze bang zijn voor SPORTLIFE:))
want alweer een overwinning voor Palmer8)
Ook mijn overige renners deden het goed in de Strade Bianchi met een 3e, 6e, 13e en 20e plaats.

Op naar Paris-Nice, op papier een hele mooie ronde. Echter, op Anderson na, stelt mijn team niet veel voor.
Maar misschien hebben veel andere teams ook geen echt goede renners.
Ik zal vandaag eens nadenken wie de overige 4 zijn die die ronde gaan rijden ; moeilijke keuzes wie de minst slechte zijn.  :)

Fingolfin

• Jr. Member
  • **
  • Noldor 3h
    • View Profile
« Reply #59 on: November 01, 2018, 09:35:26 AM »
De kasseikoersen waren niet ons ding, zoveel is duidelijk. PN moet ons beter liggen, al kan geen enkele klimmer sprinten, dus de laatste 2 etappes zullen we nog veel tijd verliezen.

Voorlopig toch al 43 ingeschreven renners :)