Author Topic: [BETA] Koersen S1  (Read 43481 times)

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Beta Koersen S1
« Reply #75 on: November 03, 2018, 07:09:05 AM »
Anderson won ook etappe 2 PN.  :)
De klimtijdrit ligt hem niet, hij finishte als 19e op bijna een minuut van de etappe winnaar.
Daarmee verliest hij de leiding in het AK maar toch nog 2e op maar 0:12"
De sprintrit met de harde wind is ook al een probleem voor hem, hij finishte als 17e op ruim een minuut.
Nog altijd 2e in het AK, maar het verschil met de nummer 1 is behoorlijk opgelopen want de achterstand is nu 1:02"

In de aankomende etappe staat de klassementsleider als 3e favoriet, dus Paris-Nice winnen zit er niet meer in.
Maar wel heel goed om te zien dat 3 van mijn renners bij de favorieten staan, waaronder Anderson als 4e favoriet terwijl hij niet kan sprinten.
Maar dit had ik min of meer een beetje verwacht, zie mijn voorbeschouwing.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #76 on: November 03, 2018, 07:32:01 AM »
Mijn sprinter wint de rit  :D

Maar veel belangrijker: Mees VanEst wordt 4e, Noah Bakker 5e. Alleen VanDerVen verliest 2 minuten. Gevolg: ik sta 1, 2 en 4 in het klassement. Nummer 4 staat 1 sec achter de nummer 3. Gat tussen 2 en 3 en tussen 4 en 5 is beide keren een minuut. Mijn doel is dus een volledig podium.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #77 on: November 03, 2018, 09:20:35 AM »
Ik ben ook on track om Parijs-Nice te winnen met Alwin Hoffmann. De schade prima kunnen beperken in de klimtijdrit en de vlakke sprint. In de laatste etappe verdedigen we een voorsprong van ruim 50 seconden, en dat terwijl we 1e favoriet staan. Dat mogen we niet meer weg geven.

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #78 on: November 03, 2018, 10:43:27 AM »
Het belangrijkste van deze beta is voor mij om eens aan te voelen als ik niet met een NEderlands team rijdt. Misschien dat ik in CFF 3 ook eens overstap naar een ander land. Tot nu toe voel ik me nog niet echt Duits, maar dat kan nog komen. De resultaten maken me weinig uit. Was Parijs - Nice ook vergeten maar had daar wel al een paar renners ingeschreven en zonder taktieken sta ik er toch redelijk bij met een 8e plek in het AK.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #79 on: November 03, 2018, 01:14:04 PM »
Tot nu toe voel ik me nog niet echt Duits, maar dat kan nog komen.
Nee, klopt, dat is te zien aan je grappige dierenplaatje bij je team ; Duitsers maken geen grappen.  ;D
Misschien als je veel races in de laatste minuut wint, en het dus Sjiz über alles is, dat je je dan een beetje Duits gaat voelen^^

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #80 on: November 03, 2018, 01:20:37 PM »
Mijn team gaat in het nieuwe spel zeker in het buitenland gestationeerd zijn.
Een optie is natuurlijk Australië, maar ook grote kans dat ik voor een ander land kies.
Hongarije heeft in deze beta-versie veruit de minste managers, dat zijn er maar 2.

Kamikazepiloten is aan een wereldreis bezig zo te zien ;
in het oude spel dit seizoen voor het eerst onder Amerikaanse vlag en in deze beta-versie onder Colombiaanse vlag.
Nou ja, ook wel logisch, het is maar net waar de goddelijk wind zijn team naar toe brengt^^

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #81 on: November 03, 2018, 01:23:16 PM »
Hmmm, bij CFF1 was het NT één van de leukste onderdelen. Met wekelijkse lijstjes van goede 19 jarigen, regelmatige updates van 20, 21 en 22 en NT rijders. Ik zie wel dat dat is gestopt in CFF2. Maar ik zou daardoor toch nooit voor een ander land kiezen.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #82 on: November 03, 2018, 01:28:01 PM »
Dan heb je de Australische topics niet gezien.  ;)
In CFF 2 is het bij Nederland heel lang net zo gegaan, maar dat is een aantal seizoenen geleden drastisch afgenomen.
De laatste tijd is het in de Engelse topic nog het meest actief geweest wat betreft een NT van Nederland.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #83 on: November 03, 2018, 01:38:49 PM »
Ik ben onder een nieuwe schuilnaam ook in Duitsland beland voor de beta. Ik heb mijn keuze voor een bepaald land nog niet gemaakt, misschien ga ik nu ook wel weer terug beginnen in Nederland. En pas als we daar weer domineren net als in CFF2 op een gegeven moment, kan ik nog altijd vertrekken naar een kleinere natie. Het uitstapje naar Australi? was zeker geslaagd te noemen. In een aantal seizoenen konden we met een beperkt aantal managers toch heel aardige resultaten neer zetten, o.a. door consequent te pullen en samen te werken in de draft. Helaas valt de draft weg in CFF3, dat vind ik toch wel een groot gemis.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #84 on: November 03, 2018, 01:43:11 PM »
Aha, welkom WiC  :))
Succes met je Duitse team in deze try out.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #85 on: November 03, 2018, 01:47:42 PM »
Een echt goede schuilnaam is het niet.  ;)  :))

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #86 on: November 03, 2018, 01:50:39 PM »
Aha, welkom WiC  :))
Succes met je Duitse team in deze try out.

Thx  :)

Een echt goede schuilnaam is het niet.  ;)  :))

Het duurde toch een paar dagen voordat je het door had  :P 8)

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #87 on: November 03, 2018, 02:30:19 PM »
Dan heb je de Australische topics niet gezien.  ;)
In CFF 2 is het bij Nederland heel lang net zo gegaan, maar dat is een aantal seizoenen geleden drastisch afgenomen.
De laatste tijd is het in de Engelse topic nog het meest actief geweest wat betreft een NT van Nederland.

Jawel, die van andere landen wel gezien.

Bij CFF1 waren GinneR en ik trouwens samen bondscoach, vandaar die zeer regelmatige updates. Sowieso was dat forum toen zeer actief met dagelijks echt tientallen posts... tot aan spelletjes aan toe. Ik heb zelfs eens een Tour in ProCyclingManager gereden met CFF teams (met een converter de stats omgezet naar PCM stats) en daar toen dagelijks verslag van gedaan.

Maar goed, misschien komt dat nog wel een keer terug :D

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #88 on: November 03, 2018, 03:38:51 PM »
Het duurde toch een paar dagen voordat je het door had  :P 8)

Ha, ha, ik had hem gelijk door. Ik miste je al in de beta en met deze naam kon het eigenlijk niet missen. Wat wordt het in de echte CFF3? Direwolves? Dragonriders? HighgardenCyclingTeam?

Ik blijf in ieder geval gewoon Nederlands, ik moet er niet aan denken mijn verslagen in het Hongaars te moeten doen...

AJFactoryCycling

• Full Member
  • AJ_Visma (1a)
    • View Profile
« Reply #89 on: November 03, 2018, 04:15:28 PM »
@WiC, echte Game of Thrones fans hadden je direct door  ;)