Author Topic: [BETA] Koersen S1  (Read 43480 times)

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
Re: Beta Koersen S1
« Reply #90 on: November 03, 2018, 04:50:07 PM »
ik moet er niet aan denken mijn verslagen in het Hongaars te moeten doen...
az én jóslatom az, hogy jövő vasárnap ..........  :)

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #91 on: November 03, 2018, 05:16:22 PM »
ik moet er niet aan denken mijn verslagen in het Hongaars te moeten doen...
az én jóslatom az, hogy jövő vasárnap ..........  :)

;D ;D ;D ;D

Ik spreek wel wat basaal Hongaars, maar deze moest ik even goegeltransleten...

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #92 on: November 03, 2018, 07:41:05 PM »
Zoals verwacht heb ik tijdens P-N de schade moeten beperken. Met een 7de plaats in het AK, een 4de in de tijdrit en een 2de in de sprintersetappe is mij dit enigzins gelukt maar mijn voorsprong in de ranking is deftig geslonken. T-A ligt me wat beter en hopelijk kunnen we hier weer wat uitlopen!Mijn selectie:
Adam Akselsen
Jens-Jørgen Lagerholm
Gauthier Wagemaekers   
Joop De Jonghe
Leslie DeVOS
« Last Edit: November 03, 2018, 07:59:18 PM by Mitte »

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #93 on: November 03, 2018, 09:45:39 PM »
2, 3 en 4 in de etappe en 1, 2 en 4 in het klassement. Helaas net niet die ene seconde goed kunnen maken voor het complete podium (de nummer 3 sloot in de laatste sectie weer aan).

Maar goed, toch zeer tevreden. En nu eerste in mijn divisie en in het landenklassement  8)
En vierde in de CFF ranking trouwens.
« Last Edit: November 03, 2018, 10:04:28 PM by Hakkie2 »

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #94 on: November 03, 2018, 10:03:13 PM »
Tot nu toe voel ik me nog niet echt Duits, maar dat kan nog komen.
Nee, klopt, dat is te zien aan je grappige dierenplaatje bij je team ; Duitsers maken geen grappen.  ;D
Misschien als je veel races in de laatste minuut wint, en het dus Sjiz über alles is, dat je je dan een beetje Duits gaat voelen^^

Goede tips!
Dan heb je de Australische topics niet gezien.  ;)
In CFF 2 is het bij Nederland heel lang net zo gegaan, maar dat is een aantal seizoenen geleden drastisch afgenomen.
De laatste tijd is het in de Engelse topic nog het meest actief geweest wat betreft een NT van Nederland.

Jawel, die van andere landen wel gezien.

Bij CFF1 waren GinneR en ik trouwens samen bondscoach, vandaar die zeer regelmatige updates. Sowieso was dat forum toen zeer actief met dagelijks echt tientallen posts... tot aan spelletjes aan toe. Ik heb zelfs eens een Tour in ProCyclingManager gereden met CFF teams (met een converter de stats omgezet naar PCM stats) en daar toen dagelijks verslag van gedaan.

Maar goed, misschien komt dat nog wel een keer terug :D
CFF1 heeft natuurlijk maar een seizoen of 12 gelopen als ik het me goed kan herinneren. Toen had je dus heel veel managers in dezelfde fase van hun team opbouw. Dat zorgde voor veel actieve managers.

Wat je in CFF2 op een gegeven moment zag was dat als je een nieuw team begon je gerust een jaar niks kon presteren in races en je dus voor spek en bonen mee reed. Daardoor merkte je dat teams die in die fase zaten gewoon geen interesse meer in het forum hadden. Pas als je weer in race leeftijd zat werd het leuk (en had je wat om) te posten op het forum. In feite werd de player base op die manier veel minder groot.

Wat ik zelf een groot probleem vind is ook dat voor elk land een ander forum is. Op het Nederlandse hadden we genoeg spelers om dat actief te houden in het begin maar de laatste tijd niet echt. Ik zou veel liever zien dat er een Engelstalig forum komt waar iedereen in gaat posten. Dan haal je al die handvol actieve managers uit hun eigen landentopics en breng je ze bij elkaar. Het Spaanse forum zal wel blijven bestaan omdat daar een aantal echt geen woord Engels spreken.

En om niet helemaal offtopic te gaan: PEter Orso eindigt als 9e in Parijs - Nice. Een dramatische uitslag voor een topmannschaft als Der Sjizzies. NICHT GUT! De Tirreno zullen we moeten winnen anders gaat de andere helft van het team ook weer krantenwijken lopen of de Fritzl kelder in natuurlijk.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #95 on: November 03, 2018, 10:07:48 PM »

Wat ik zelf een groot probleem vind is ook dat voor elk land een ander forum is. Op het Nederlandse hadden we genoeg spelers om dat actief te houden in het begin maar de laatste tijd niet echt. Ik zou veel liever zien dat er een Engelstalig forum komt waar iedereen in gaat posten. Dan haal je al die handvol actieve managers uit hun eigen landentopics en breng je ze bij elkaar. Het Spaanse forum zal wel blijven bestaan omdat daar een aantal echt geen woord Engels spreken.

Dan haal je alle onderlinge grapjes en onderlinge verbondenheid (of concurrentie) weg.
Ik zou wel pleiten voor een Engelstalige topic/subforum per divisie. Dat voegt wel veel toe. Maar gewoon alles op 1 hoop gooien in een vreemde taal, dan krijg je waarschijnlijk dat men alleen maar post over eigen team, geen/weinig reacties meer op elkaar.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #96 on: November 04, 2018, 07:07:09 AM »
Geen overwinning in de slot etappe van Paris-Nice, maar zeker een hele goede uitslag voor mijn renners.
En dat geldt ook voor het eindklassement in PN :
2e, 4e, 9e, 10e, en 16e (van de in totaal 43 renners ).

En SPORTLIFE staat nu 1e in de seizoensranking van alle CFF teams.  8)

Tenzij afgelopen nacht niet wordt teruggedraaid, ik zie dat er op zondagochtend getraind, gehandeld en gekoerst is.
En ik had nog geen Tirreno-selectie omdat ik er logischerwijze van uitging dat die morgen zou beginnen.

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #97 on: November 04, 2018, 07:35:12 AM »
Geen overwinning in de slot etappe van Paris-Nice, maar zeker een hele goede uitslag voor mijn renners.

Tenzij afgelopen nacht niet wordt teruggedraaid, ik zie dat er op zondagochtend getraind, gehandeld en gekoerst is.
En ik had nog geen Tirreno-selectie omdat ik er logischerwijze van uitging dat die morgen zou beginnen.

Vos, in de nieuwe cff is het alle dagen koers!! Dat was één van de veranderingen om het seizoen korter te maken!!Als je dit was vergeten is het balen natuurlijk!!

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #98 on: November 04, 2018, 08:14:21 AM »

Vos, in de nieuwe cff is het alle dagen koers!! Dat was één van de veranderingen om het seizoen korter te maken!!Als je dit was vergeten is het balen natuurlijk!!

Dat is inderdaad even wennen, ik dacht er gisterenavond gelukkig nog wel aan om wat renners in te schrijven.

Lekker bezig trouwens, je haalt al heel wat punten bij elkaar. Dat lukt mij tot nu toe nog niet. Best aardige concurrentie en op 2 renners na zijn mijn renners eigenlijk gewoon simpelweg ook niet goed genoeg.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #99 on: November 04, 2018, 08:53:20 AM »
Ok, het zou wel leuker zijn geweest als we eraan herinnerd zouden worden.
En ik was lekker bezig tot nu toe.  :(
Dit is niet tof. Weg motivatie voor deze beta-versie, en voor het oude spel ben ik ook al niet zo gemotiveerd meer.

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #100 on: November 04, 2018, 08:56:33 AM »
Onze Deen wint de eerste rit in T-A en staat ook als 1ste favoriet voor de rit van vanavond! Mooie vooruitzichten!

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #101 on: November 04, 2018, 09:06:54 AM »
Dit is niet tof. Weg motivatie voor deze beta-versie, en voor het oude spel ben ik ook al niet zo gemotiveerd meer.

Eén koers maakt het seizoen niet Vos, met de renners in je team is dit foutje vlug rechtgezet denk ik!!Hopelijk heb je nog wat motivatie over voor vanavond in national race! Ik heb er alles aan gedaan om Butcher klaar te stomen!! ;)

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #102 on: November 04, 2018, 10:04:10 AM »
In de Tirreno gaan we verder waar we gebleven waren. Sprinter VanDerPoel wint de rit, klassementsrenner Bakker wordt 3e. VanEst is thuisgebleven vandaag.

Ik klim daardoor naar plek 2 in de CFF ranking.

In de Tirreno maar 18 deelnemers, in Parijs-Nice waren dat er nog 39. Ik denk dat veel teams de zondagochtend hebben gemist (en balen dat dat dan gelijk een hele ronde is).
« Last Edit: November 04, 2018, 10:06:46 AM by Hakkie2 »

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #103 on: November 04, 2018, 10:28:51 AM »

Je hebt wel Anderson mee laten rijden, zie ik. Balen dat je de start hebt gemist.

Maar met jouw voorsprong sta je na de Tirreno misschien nog steeds 1e in het klassement van je divisie, en anders er in elk geval dicht bij.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #104 on: November 04, 2018, 12:35:36 PM »

Kop op Vos! Niet leuk, maar het is maar de b?ta. Gewoon snel de draad weer oppikken. Met jouw kwaliteiten en renners en zulke tegenstand heb je nog kansen genoeg om in te halen en verder uit te lopen.  :)