SMF - Just Installed!
Veel mensen in 1a precies die alles op de TDF zetten
Ja kan toch maar 1 keer op TK sturen
In de Spaanse topic hebben ze 30 favorieten in de TdF poll genoemd om op te stemmen.Daar staat van jouw team alleen Verdugo bij. Een verkeerde inschatting dus van degene die dat gemaakt heeft (vermoedelijk Thorin).
In 1e instantie stond mijn 22jarige knecht als enige van mijn team bij die 30 favorieten, maar dat veranderde nadat ik mijn team daar had gepost.Dus als jij daar een berichtje post met alleen "Vamos, vamos, vamos, GC liders VanAmerongen y Jansma !", misschien wordt het dan ook veranderd.Dit is natuurlijk allemaal totaal onbelangrijk en daar iets posten is zeker niet nodig of zo, dat moet je uiteraard zelf bepalen, maar ik dacht dat je deze onbelangrijke info misschien leuk vindt om te weten. Succes in het AK !
Quote from: B.E-L on November 07, 2019, 07:51:57 AMIk had eigenlijk hetzelfde doel, maar ik ben gisterenavond vergeten om mijn klassementsrenner in te schrijven......dan moeten we maar voor de individuele etappes gaan.Ai, helaas, maar wel mooi 5 renners in je TdF selectie dus niet 1 te weinig ( misschien dat het daardoor fout ging, 6 renners inschrijven kan helaas niet ),en ook jouw team heeft de dubieuze eer dat er een AK-favoriet genoemd wordt in die Spaanse TdF poll van 30 favorieten. Ook succes, en dit keer in de etappes van de Tour de France !
Ik had eigenlijk hetzelfde doel, maar ik ben gisterenavond vergeten om mijn klassementsrenner in te schrijven......dan moeten we maar voor de individuele etappes gaan.