Author Topic: Seizoen 5: Bentinck wordt geen wereldkampioen  (Read 31042 times)

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Seizoen 5: Bentinck wordt geen wereldkampioen
« Reply #150 on: November 06, 2019, 07:22:55 PM »
Na 1 rit met de verkeerde tactiek was het klassement voor Hvid al opgegeven, toen maar voor Borgers gegaan. Die wordt onverwacht 7e, dat is wel een heel lekkere bonus. Boilleau en Hvid worden 21e en 22e, beide net buiten de punten.

Maar nu zelfs SPORTLIFE voorbij  ;D

B.E-L

• Sr. Member
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
« Reply #151 on: November 07, 2019, 07:51:57 AM »
Ik had eigenlijk hetzelfde doel, maar ik ben gisterenavond vergeten om mijn klassementsrenner in te schrijven......dan moeten we maar voor de individuele etappes gaan.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #152 on: November 07, 2019, 04:55:29 PM »
Bij Cross & GO zijn we all-in op het klassement gegaan:
Van Amerongen en Jansma kopman met meesterknechten Verdugo en Hoekstra. Godrie is mee voor puntjes sprokkelen in de tijdritten.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #153 on: November 07, 2019, 05:41:26 PM »
Voor mij gaat Bergman vol motivatie voor een 2e ritzege, Hessels gaat voor de sprintrit. Borgers, de nummer 7 van Zwitserland, is ook mee, net als Hvid en met Schwegler een knecht voor Hessels. Iedereen met TK.

Tomas

• Full Member
  • Teamclaes 3e
    • View Profile
« Reply #154 on: November 07, 2019, 05:47:05 PM »
Veel mensen in 1a precies die alles op de TDF zetten

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #155 on: November 07, 2019, 05:51:15 PM »

Hoezo? Volgens mij nemen de meeste deelnemers naar elke grote ronde 5 renners met TK mee.

Tomas

• Full Member
  • Teamclaes 3e
    • View Profile
« Reply #156 on: November 07, 2019, 06:44:22 PM »
Ja kan toch maar 1 keer op TK sturen

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #157 on: November 07, 2019, 06:46:42 PM »
Ja kan toch maar 1 keer op TK sturen

Ja, maar je hebt 20 renners en een TK duurt 15 dagen: genoeg om dus eerst 5 renners bijvoorbeeld Giro en Dauphine te laten rijden en daarna 5 renners Zwitserland en Tour.

De Vuelta is voor klimmers net wat moeilijker te combineren, behalve dit jaar: het klimWK.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #158 on: November 07, 2019, 07:14:17 PM »
In de Spaanse topic hebben ze 30 favorieten in de TdF poll genoemd om op te stemmen.
Daar staat van jouw team alleen Verdugo bij. Een verkeerde inschatting dus van degene die dat gemaakt heeft (vermoedelijk Thorin).

Verdugo kan niet tijdrijden. 5 keer brons, zonder TT ;-)

In 1e instantie stond mijn 22jarige knecht als enige van mijn team bij die 30 favorieten, maar dat veranderde nadat ik mijn team daar had gepost.
Dus als jij daar een berichtje post met alleen "Vamos, vamos, vamos, GC liders VanAmerongen y Jansma !", misschien wordt het dan ook veranderd.
Dit is natuurlijk allemaal totaal onbelangrijk en daar iets posten is zeker niet nodig of zo, dat moet je uiteraard zelf bepalen, maar ik dacht dat je deze onbelangrijke info misschien leuk vindt om te weten. Succes in het AK !  :)

Ik laat ze lekker achter Verdugo aanrijden, dan blazen ze zichzelf op. Verdugo werd vandaag vooruit gestuurd om de laatste heuvelsecties te knechten voor Van Amerongen.
Het verschil met Romeu is al wel groot, we gaan zien wat t ons brengt. Dank, en jij ook succes... voorlopig sta je er mooi voor met Nieuwendijk.
« Last Edit: November 07, 2019, 07:22:15 PM by GinneR »

B.E-L

• Sr. Member
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
« Reply #159 on: November 07, 2019, 08:25:28 PM »
Ik had eigenlijk hetzelfde doel, maar ik ben gisterenavond vergeten om mijn klassementsrenner in te schrijven......dan moeten we maar voor de individuele etappes gaan.
Ai, helaas, maar wel mooi 5 renners in je TdF selectie dus niet 1 te weinig ( misschien dat het daardoor fout ging, 6 renners inschrijven kan helaas niet ),
en ook jouw team heeft de dubieuze eer dat er een AK-favoriet genoemd wordt in die Spaanse TdF poll van 30 favorieten.
Ook succes, en dit keer in de etappes van de Tour de France !  :)
Nee had gewoon niet goed genoeg nagedacht bij het inschrijven van mijn renners....

Die Spaanse favorieten geloof ik niet zo in. Daar kan hij te slecht voor tijdrijden.

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #160 on: November 08, 2019, 10:33:15 AM »
Ik heb het andersom gedaan in etappe 3. De kopman maar even knecht gemaakt, en de knecht kopman (want die heeft een sprintje). Kristzan wordt vierde (zonder TK...), knecht Foster wordt knap 51e en laatste in het voorste peloton. Geen tijdverlies, en een mooie ereplaats.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #161 on: November 09, 2019, 09:22:23 AM »

Het is inderdaad hard vechten voor een top 10.

Jansma staat er voor ons nu ruim het beste voor en is dus de kopman voor de rest van de ronde. Hopelijk kan hij nog wat stijgen, vanochtend iig 3e van de klassementsmannen. Maar hij staat pas 14e met 45sec op nr 7 en zelfs 1,5 minuut (Was 2min voor vanochtend) op Nieuwendijk die netjes 6e staat!!

Tomas

• Full Member
  • Teamclaes 3e
    • View Profile
« Reply #162 on: November 09, 2019, 10:09:39 AM »
Wij staan hier wel eerste met olsson die kopman gaat blijven hij heeft 1 minuut op 2 en ruim 3 minuten op 3 goede start

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #163 on: November 09, 2019, 07:10:58 PM »
He Hakkie, 1x was voldoende  >:(

;D

Gefeliciteerd! Jansma valt nu toch een beetje tegen, mn personeel voor de Tour is stukken beter, favo3 als knecht... en toch 3e worden en zelfs verslagen door een niet-favoriet. Heb toch zo'n idee dat ik iets verkeerd doe... wie weet zit er eigenlijk veel meer in mn team dan ik eruit haal  :-[

Tomas

• Full Member
  • Teamclaes 3e
    • View Profile
« Reply #164 on: November 09, 2019, 07:15:31 PM »
In de 6 de etappe van de TDF. Tactische zet gedaan om tijd te winnen. Iedereen reed precies met een 00005. Maar door een verassings aanval in S4 waren we maar met 3. Welshman de knecht van olssen en ollsen zelf waren mee met nog 1 rivaal. Het was niet logsdon. Die had zich helemaal laten verassen en zat in groep 2 op 26 seconden. In S5 reed olssen nog een solo de berg op en pakt 1 minuut 16 seconden op logsdon die nu  op ruim 2 minuten staat en de drie op 4 en een half. We mogen ons zeker niet laten verassen maar goed begonnen is half gewonnen